AndroidHealthClinic

2e liedje ooit - tips please - bobinator

Personalfitjust

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Heey , ben ik weer :P
Ditmaal met mijn 2e liedje, ik heb geprobeerd alle tips in dit nummertje te verwerken. Mischien zijn er mensen die het te veel bass vinden hebben, maar dat heb ik gedaan omdat een vriend van mij het liedje farting people heeft genoemd. Verder zei iemand nog iets over de clip van vorige keer, en epilepsia :P ik heb ditmaal een leuke foto gezet :) mischien krijg je er ook een epilepsia aanval van.

http://www.youtube.com/watch?v=u2AA9GyhDQ0

Alvast bedankt!!!

PS: Zouden jullie een comment op het liedje zelf kunnen zetten? En een beoordeling geven als jullie tijd hebben:D?

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet mijn stilo, maar klinkt wel aardig met een paar pillen op denk ik.
Maar ook af en toe trainen hé!

Gewoon je liedjes hier droppen, vind het best goed klinken :)

Teveel flanger vind ik. Verder kraakt het bij momenten. Probeer werk te maken van een duidelijke hihat-lijn in de plaats van die voorgeprogrammeerde loopjes die onpersoonlijk zijn en niet bij je track passen. Welke lead gebruik je (vst/preset) voor die scherpe sound? dat vind ik redelijk goed. Verder blijft het zeker niet hangen en is het eigenlijk zeer weinig overtuigend. 4/10

niet onaardig, ik zou het zelf niet beter kunnen. ondanks dat vind ik het een btje eentonig en mag het van mij best wat heftiger. maar dat is mijn smaak.......

Terug
Naar boven