MuscleMeat

2e winny kuur wel of niet?

Dini

Cool Novice
Waardering
0
ik wou aan mijn 2e kuur winnny beginnen, maar heb nu mn twijfels omdat mn prostaat enigzins gevoellig is geworden zo nu en dan, niks pijnlijks maar je voelt wat.. nou dus mijn twijfels.. hebben mensen hier ervaring mee? is het verstandig of moet ik het laten zitten de winny tabs?????

Ga voor anavar of dianabol.

• Topic Starter Topic Starter
hmm en wat doe ik met me potjes dan? door de wc zeker :p

en alsnog de winny gebruiken? nu ik dit zeg maar voel dan is er lijkt mij wel een grotere risico dat ik er nog meer last van kan krijgen zeker aanwezig toch?

kan je dat testen of je er gevoellig voor bent? mn 1e keer winny was in december! en sinds een maandje voel ik nu wat ongeveer

ja ik heb voor de rest geen klachten helemaal niets! maar wat ik apart vind, wrom is dat niet gekomen tijdens de kuur? of is dat normaal dat zoiets wat later komt..

tijdens de coïtus is er geen probleem plassen gaat net als van ouds etc etc het is net alsof er een lichte druk op staat!

ik wou aan mijn 2e kuur winnny beginnen, maar heb nu mn twijfels omdat mn prostaat enigzins gevoellig is geworden zo nu en dan, niks pijnlijks maar je voelt wat.. nou dus mijn twijfels.. hebben mensen hier ervaring mee? is het verstandig of moet ik het laten zitten de winny tabs?????

Twijfel NOOIT aan je twijfels. (Robert de Niro in Ronin)
Met je gevoel en je vermoedens zit je meestal goed.

aiiittt dan is het winstrol tijdperk voor mij voorbij vrees ik (u) en nu mannen? ik ben geen voorstander van naalden.. maar natuurlijk verder gaan vrees ik dan he

aiiittt dan is het winstrol tijdperk voor mij voorbij vrees ik (u) en nu mannen? ik ben geen voorstander van naalden.. maar natuurlijk verder gaan vrees ik dan he

Dat hoeft geen probleem te zijn.
Net als bij het halteren zelf uitdokteren wat voor jou wel en niet werkt is het met middelen erbij nemen ook kijken wat voor jou wel en niet werkt.
Wees blij dat je hebt gesignaleerd dat Winnie iets doet wat je niet wilt.
Er zullen alternatieven zijn en op zich is die zoektocht toch ook interessant?
Zie dat je weer wat geleerd hebt.
Door eigen ervaring zelfs.
Dat is nooit weg:thumb:

huh een vrouw die zit zegt haha? dat zeg je goed ja er zijn mensen die ook de mentalitieit hebben van ohhhhhhhh het zit wel goed want mij overkomt zoiets niet! ik geniet nog lievger van me lichaam de aankomende jaartjes!

huh een vrouw die zit zegt haha? dat zeg je goed ja er zijn mensen die ook de mentalitieit hebben van ohhhhhhhh het zit wel goed want mij overkomt zoiets niet! ik geniet nog lievger van me lichaam de aankomende jaartjes!

Ik loop al wat langer mee in de BB wereld en heb van dichtbij een hoop meegekregen.
Gelukkig maar.
Kennis is nooit weg.
Nooit.

zonder kennis ben je nergens! ga maar is Finasteride gebruiken, had de huisartts toch gelijk.. je hoeft je geen zorgen te maken hahaha nog wat kennis over? altijd welkom mevrouw!

zonder kennis ben je nergens! ga maar is Finasteride gebruiken, had de huisartts toch gelijk.. je hoeft je geen zorgen te maken hahaha nog wat kennis over? altijd welkom mevrouw!

Het valt wel mee, het meeste is gewoon gezond verstand.
Dat jij durft te twijfelen zegt al dat je je in ieder geval afvraagt wat je doet
en dat is altijd goed.
Ik zie hier bijvoorbeeld mensen die voor het eerst een kuur nemen en dan gelijk worden afgefikt omdat het "te licht" zou zijn of te weinig.
Het is wel je lichaam dus het hoeft maar 1x fout te gaan.
Het is toch veel verstandiger om te licht te zijn begonnen en dan van daaruit te weten dat je volgende keer zwaarder kan kuren?
AndersOM lijkt me niet zo fijn. (Oefff het was te zwaar en ik heb m'n nieren gedag kunnen zeggen of i.d.)
Just a thought.

hahaahaha ja zo prachtig vind ik dat altijd indd, verhalen over een winny test dia weet ik veel wat kuur, dat is goed allemaal maar een winny only kuur is tijdverspilling etc etc puur omdat hun vanuit hun pespectief kijken en geen rekening houden met wat een ander wilt bereiken ermee, kijk maar naar mij 1e Kuuutje en gelijk is er wat, niks ergsss maar leuk? nee zeker niet heb m wel ff gestresst

hahaahaha ja zo prachtig vind ik dat altijd indd, verhalen over een winny test dia weet ik veel wat kuur, dat is goed allemaal maar een winny only kuur is tijdverspilling etc etc puur omdat hun vanuit hun pespectief kijken en geen rekening houden met wat een ander wilt bereiken ermee, kijk maar naar mij 1e Kuuutje en gelijk is er wat, niks ergsss maar leuk? nee zeker niet heb m wel ff gestresst

Precies. Winnie maakt je wat "harder" en anderen kunnen nooit weten wat jij specifiek met jouw kuur wilde bereiken.
Ik weet niet welke doses je hebt genomen maar stel dat je tegen het maximum aan was gaan zitten of je zou nu de tweede kuur wel doen dan zit je straks met een prostaat als een tennisbal in je ster te koekeloeren.
En dat is niet voor iedereen even geweldig.

ik zat op 6 weken lang 50 mg, zie je wel vaker voor bij komen.. ja ik wou wat droge kilo's erbij en dat is prima gelukt! wat ben jij voor een vrouw zeg was je me vriendin maar hahaha geweldig dit een dame om zo over mee te kunnen praten! gotta luv it!

ik zat op 6 weken lang 50 mg, zie je wel vaker voor bij komen.. ja ik wou wat droge kilo's erbij en dat is prima gelukt! wat ben jij voor een vrouw zeg was je me vriendin maar hahaha geweldig dit een dame om zo over mee te kunnen praten! gotta luv it!

Ook weer gezond verstand.
Precies dat bedoel ik: je had je doel helder voor ogen -> droge kilo's.
Dat is nou exact wat Winnie hoort te doen.
Bescheiden maar goed te behouden winsten.
Zelf heb ik een keer op 50 mg decadurabolin 6 weken een minimaal "hardere" look gekregen en ook die was makkelijk te onderhouden.
Het verschil was niet dramatisch maar zeker te zien, vooral op m'n buik en
het gebied rond je biceps/triceps en schouderkoppen.
Doe wat je weet maar weet vooral wat je doet hahaha!

zozo bb'ster? foto's :d ?

ja precies net die kleine beetjes die voor jou doen goed zijn! zolang je zelf maar tevreden kan zijn komt alles goed he! ik ga wel weer lekker natural verder ben nog jong dus moet me niet aanstellen!

zozo bb'ster? foto's :d ?

ja precies net die kleine beetjes die voor jou doen goed zijn! zolang je zelf maar tevreden kan zijn komt alles goed he! ik ga wel weer lekker natural verder ben nog jong dus moet me niet aanstellen!

Neenee haha.
Ik heb een beroep waar fysieke aanwezigheid op prijs wordt gesteld dus een beetje muscle tone is nooit weg.
Natural is een hoop te bereiken maar er komt een fase dat je zo vaak traint in uren per week dat zelfs ik van mening ben dat het niet verantwoord is om dat clean te doen omdat je dan eenvoudigweg niet herstelt.
Natuurlijk moet je dan met de driehoek training, rust en voeding al optimaal zitten.
Gedoseerd (woordspeling;) kuren hoeft niet per se ten koste te gaan van je gezondheid als je je koppie er maar bij blijft houden.
Ik had met mijn decadurabolinkuur iemand met een dokters achtergrond die de shots zette maar ook m'n waardes in de gaten hield de periode ervoor, tijdens en erna.
Sorry als ik wat veel typ maar als ik eenmaal begonnen ben ...

hmm nu maak je nieuwsgierig naar je beroep ;) hahah

ja het liefste gebruik ik ze ook weer, ze staan nu mooi voor me maja.. zoals je eerder al zei niet zo'n goed idee!
praat zoveel als u wilt vind het alleen maar leuk, ook voor het eerst dat ik met een vrouw hier over spreek hoor! ken er geen 1 die er mee bezig is.. volgens mij heb je wel een goed strak lichaam al kijk ik naar de stats!

Terug
Naar boven