MuscleMeat

2e winny kuur wel of niet?

hmm nu maak je nieuwsgierig naar je beroep ;) hahah

ja het liefste gebruik ik ze ook weer, ze staan nu mooi voor me maja.. zoals je eerder al zei niet zo'n goed idee!
praat zoveel als u wilt vind het alleen maar leuk, ook voor het eerst dat ik met een vrouw hier over spreek hoor! ken er geen 1 die er mee bezig is.. volgens mij heb je wel een goed strak lichaam al kijk ik naar de stats!

Ik zal er niet teveel over verklappen maar het is iets bij de overheid.
Maak je niet teveel zorgen over de kuur die je nog hebt staan.
Is door zetten naar iemand die ze nodig heeft een optie?
Ik neem even aan dat de verpakking nog on-aangebroken is?

Haha m'n stats.... tja het is maar net wat jij strak vindt?
Hoe zit het met jouw stats?
En hoe ziet jouw trainingsweek eruit?

• Topic Starter Topic Starter
hmm een beveiliger van 58 kg ? nee zal vast wat anders zijn, ik ben er al vanaf dus kan kan mezelf niet meer verleiden!

naja 58 kg bij 1,75 moet toch wel best strak zijn?? mijn stats, gewicht schommelt 1 a 92 meestal en 1.81 vrij normaal toch?

vandaag rust morgen weer aan de slag, schema is een beetje door de war de laatste tijd omdat ik me rug en borst graag 2 x wil pakken in 8 dagen zegmaar dus beetje schommelen maar morgen benendag :( en u?

Ik zal er niet teveel over verklappen maar het is iets bij de overheid.
Maak je niet teveel zorgen over de kuur die je nog hebt staan.
Is door zetten naar iemand die ze nodig heeft een optie?
Ik neem even aan dat de verpakking nog on-aangebroken is?

Haha m'n stats.... tja het is maar net wat jij strak vindt?
Hoe zit het met jouw stats?
En hoe ziet jouw trainingsweek eruit?

Iets bij overheid hmm laten we eens gokken je werkt bij de FIOD mensen die geen belasting betalen kom je opzoeken

We vinden het volgens mij allemaal apart een vrouw in de AAS sectie:D

Iets bij overheid hmm laten we eens gokken je werkt bij de FIOD mensen die geen belasting betalen kom je opzoeken

We vinden het volgens mij allemaal apart een vrouw in de AAS sectie:D

Haha BIJNA goed;)
Ik zoek wel mensen op maar niet om fiscale redenen.
Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken maar ik ben volgens mij niet de enige vrouw die experimenteert met medicinale ondersteuning?
En laten we wel wezen: zo extreem is een 6 weekse lichte kuur 50mg per week met Decadurabolin toch niet?

Haha BIJNA goed;)
Ik zoek wel mensen op maar niet om fiscale redenen.
Ik kan natuurlijk alleen voor mijzelf spreken maar ik ben volgens mij niet de enige vrouw die experimenteert met medicinale ondersteuning?
En laten we wel wezen: zo extreem is een 6 weekse lichte kuur 50mg per week met Decadurabolin toch niet?

Nou:eek: kijk maar uit word je flinke beer van

Nou:eek: kijk maar uit word je flinke beer van

Haha nee joh. Ik heb redelijk wat huiswerk gedaan.
Waar de heren 400 mg per week zetten werd voor vrouwen tussen 50 en 100mg als redelijk zonder bijwerkingen beschouwd.
Ik ben aan de ondergrens gaan zitten om te kijken wat dat zou doen.
50mg per week heeft geresulteerd in niet zozeer toename maar meer hardheid en scherpte.
Met wat verstandig eten is dit zo te houden.
No worries!

Haha nee joh. Ik heb redelijk wat huiswerk gedaan.
Waar de heren 400 mg per week zetten werd voor vrouwen tussen 50 en 100mg als redelijk zonder bijwerkingen beschouwd.
Ik ben aan de ondergrens gaan zitten om te kijken wat dat zou doen.
50mg per week heeft geresulteerd in niet zozeer toename maar meer hardheid en scherpte.
Met wat verstandig eten is dit zo te houden.
No worries!

Zelf zou ik nooit deca pakken niet mijn ding wat heb je aan extra vocht en vet zelf nooit voorstander van geweest ondanks heel clean eten toch veel vocht massa en dan de bijwerkingen libido problemen ( bij mannen dan )

Zelf zou ik nooit deca pakken niet mijn ding wat heb je aan extra vocht en vet zelf nooit voorstander van geweest ondanks heel clean eten toch veel vocht massa en dan de bijwerkingen libido problemen ( bij mannen dan )

Ja precies...

Wat doet deca precies?

kun je ook deca only pakken ipv test e en deca?

Terug
Naar boven