Fitness Seller

Breaking News 3 baby's en volwassene vermoord in dagverblijf

idd 20 jarige k*t emo snotneus. levend villen die kk leier.

niet te geloven dat zo'n belachelijk verwijfd uitziend kereltje tot zoiets in staat is, toen ik de eerste keer zijn foto zag op tv, dacht ik dat ze gemist waren, dat ze er de foto van een meisje opgezet hadden!
Maar ja, als je ziet wie hij als slachtoffers koos,hij koos gewoon onschuldige wezentjes die zich niet konden verdedigen.
voor zo'n gasten MOETEN ze in belgie de doodstraf weer invoeren! maar ja, is belgie he, een juwelier die uit verdediging een overvaller neerschiet, die straffen ze levenslang

Babybeul aan infuus omdat hij weigert te eten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HLN update
Kim De Gelder, de dader van de steekpartij in het kinderdagverblijf Fabeltjesland, is suïcidaal. Dat is vernomen uit bronnen dicht bij het onderzoek. De jongeman is sinds vrijdag in hongerstaking en wordt in de medische afdeling van de gevangenis van Brugge met een infuus gevoed. Het parket van Dendermonde weigert elke commentaar over de toestand van de gevangene. Ook gisteren, tijdens een nieuwe ondervraging, loste de dader geen woord.

Bijl en neppistool
De 20-jarige De Gelder bracht vrijdagochtend 2 baby's en een 54-jarige vrouw om het leven in Dendermonde toen hij in het wilde weg met een mes begon te steken op de babyafdeling van het kinderdagverblijf. Hij droeg bij zijn arrestatie een kogelvrije vest onder zijn kleren en had in zijn rugzak een mes, een bijl en een neppistool. Hij heeft nog altijd geen verklaring voor de feiten afgelegd tegenover de speurders.

Motief blijft onduidelijk
Omdat de man blijft zwijgen, concentreren de speurders zich op de zoektocht naar zijn motieven. Er is nog altijd geen duidelijkheid waarom de kinderbeul van Sinaai (Sint-Niklaas) naar Dendermonde trok om de feiten te plegen. De onderzoekers hebben ook nog geen link gevonden tussen het kinderdagverblijf en de dader.

De psychiaters die door de onderzoeksrechter aangesteld zijn, zullen de jongeman morgen onderzoeken. Overmorgen verschijnt hij voor de raadkamer, die zal beslissen over zijn verdere aanhouding. Dan zal het Dendermondse parket ook meer commentaar geven. (belga/svm)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...ul-aan-infuus-omdat-hij-weigert-te-eten.dhtml

Infuus er uit en lekker de honger dood laten sterven zeg ik.

+ bejaarde:[Link niet meer beschikbaar]

Hij was toch geschminkt op het moment van zijn daad? Kan zijn dat ie het eraf heeft gehaald ná zijn daad, en tijdens zn arrestatie dus geen smink op had...

Ben overigens wel benieuwd naar zn motief....

Wel schmink, niet schmink, wel schmink en nu weer niet.

"Op het moment van zijn arrestatie was hij zeker niet geschminkt. Er zat wel schmink in zijn rugzak", besluit Du Four."

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bi...wellicht-ook-moordenaar-bejaarde-boerin.dhtml

In de rugzak werden ook de adressen van nog twee andere kinderdagverblijven gevonden. "Het gaat om Zonneschijn in Sas-Dendermonde en Peuterland in de Blauwe Steenstraat", aldus De Four.

Was dus nog echt met voorbedachte rade ook.
Niet een of andere zieke ingeving van het moment.

Kan er iemand snel rattevergif in dat infuus doen, verspilling van geld en tijd dat ventje in leven houden.

Waarom zou zieke ingeving en voorbedachte rade niet samengaan ?

Ja dat is het eigenlijk ook wel.
Maar wat ik bedoelde is eigenlijk meer dat hij op het moment dat hij langs het kinderdag verblijf fietste dacht van ik zal eens gaan moorden.
Nu blijkt dat hij het van te voren al heeft uitgedacht iig voor een gedeelte.

Ja dat is het eigenlijk ook wel.
Maar wat ik bedoelde is eigenlijk meer dat hij op het moment dat hij langs het kinderdag verblijf fietste dacht van ik zal eens gaan moorden.
Nu blijkt dat hij het van te voren al heeft uitgedacht iig voor een gedeelte.

Daar was ik al ook van overtuigd hoor, waarom zou ie anders met wapens in zijn rugzak zitten :D
Alles van wat ik ervan heb gelezen over de persoon (er is nietveel eerlijk gezegd) wijst naar een psychotisch/chizofreen persoon en je weet nooit wat voor ****ed up gedachten ze hebben.

Kan me maar moeilijk inbeelden dat een normaal mens baby's/peuters zou vermoorden @ random.

shit man, hij heeft nog een bejaarde vermoord ook... baby's en nu dit...
de zwaksten van de maatschappij ombrengen, laffer kan niet

Daar was ik al ook van overtuigd hoor, waarom zou ie anders met wapens in zijn rugzak zitten :D
Alles van wat ik ervan heb gelezen over de persoon (er is nietveel eerlijk gezegd) wijst naar een psychotisch/chizofreen persoon en je weet nooit wat voor ****ed up gedachten ze hebben.

idd en nu heeft hij waarschijnlijk al eerder iemand vermoord heeft ook.
Dus gewoon wat ik al eerder zei gewoon dat infuus er uit trekken en laten sterven.

idd en nu heeft hij waarschijnlijk al eerder iemand vermoord heeft ook.
Dus gewoon wat ik al eerder zei gewoon dat infuus er uit trekken en laten sterven.

nee nee, dat infuus er lekker in laten zitten. zo'n gast verdient het niet om zo makkelijk van zijn daden te ontkomen. martelen die handel.....iedere dag sneetjes maken en in het weekend lekker roeren in die sneetjes.....

Hoorde idd net op de radio dat hij al eerder een bejaarde zou hebben vermoord..
Zou graag een half uurtje met dat ventje alleen willen zijn, denk dat hij zal smeken om te sterven:mad:

Zouden we hem met heel DBB geen bezoekje gaan brengen in Brugge...
Die LUL zal weer 5 à 10j in een zottenhuis zitten en dan weer vrij gelaten worden... Verdiend zelfs geen kogel, en nog minder een infuus

De DBB normen en beschavingen liggen ergens rond het jaar 1386. Geen wonder dat Moslims zo'n breed onderwerp van gesprek zijn, 'tis strijden om de oog om oog tand om tand trofee.

Maat van me moet hem morgen begeleiding naar het justitiepaleis, zal een hevig proces worden ginder!

Terug
Naar boven