- Waardering
- 83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt nu een topic, wie kan de goorste martelmethode ontdekken.
Dezelfde reacties zie je op andere fora, online kranten en zelfs in rouwregisters. Volgens mij word dit de meest gehate persoon van de laatste jaren.Het wordt nu een topic, wie kan de goorste martelmethode ontdekken.
Beetje kort door de bochtIdd. Sommige mensen verlagen zich naar het niveau van de dader. We verachten deze barbaar, maar worden vervolgens net zo barbaars in onze uitspraken en potentiele daden. Typisch homo sapien). De emoties zijn te begrijpen, maar ik zou zeggen maak gebruik van het verschil tussen jou en deze psychopaat, namelijk: met rede je emoties bedwingen en een rationele beslissing maken.
Je kan je moeilijk op hetzelfde niveau verlagen als je zelf geen onschuldige mensen wenst te doden, wat hij dus wel gedaan heeft. Hij is schuldig en het is een monster. Hij gaat nooit nog iets toevoegen aan deze samenleving en gaat ons alleen veel geld kosten.Rationele beslissing: Kerel is focked up en doet enkel schade aan maatschappij, en hij kost nog eens geld. => doodIdd. Sommige mensen verlagen zich naar het niveau van de dader. We verachten deze barbaar, maar worden vervolgens net zo barbaars in onze uitspraken en potentiele daden. Typisch homo sapien). De emoties zijn te begrijpen, maar ik zou zeggen maak gebruik van het verschil tussen jou en deze psychopaat, namelijk: met rede je emoties bedwingen en een rationele beslissing maken.

Dezelfde reacties zie je op andere fora, online kranten en zelfs in rouwregisters. Volgens mij word dit de meest gehate persoon van de laatste jaren.
Juist welIk ben wel benieuwd hoe dat figuur eruit ziet eigenlijk, in Belgie doen ze toch niet zo moeilijk met fotos van daders?
Daders hebben hier "recht op privacy"...er is zonet een ander groot drama voorkomen hier in belgie waarbij iemand van plan was 75 mensen te vermoorden.Heeft iemand hier meer nieuws over?
Gaat over hetzelfde denk ik? http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie...3/2009/01/24/Maniak-wou-67-mensen-doden.dhtmler is zonet een ander groot drama voorkomen hier in belgie waarbij iemand van plan was 75 mensen te vermoorden.Heeft iemand hier meer nieuws over?
Idd. Sommige mensen verlagen zich naar het niveau van de dader. We verachten deze barbaar, maar worden vervolgens net zo barbaars in onze uitspraken en potentiele daden. Typisch homo sapien). De emoties zijn te begrijpen, maar ik zou zeggen maak gebruik van het verschil tussen jou en deze psychopaat, namelijk: met rede je emoties bedwingen en een rationele beslissing maken.
altijd dat gezeur over verlagen naar het niveau van de dader.altijd dat gezeur over verlagen naar het niveau van de dader.
als je de dader martelt ben je niet net zo laag als de dader. je martelt het onkruid van de samenleving, iemand die uit de samenleving weg moet. die laffe moordenaar heeft onschuldige baby's en mensen vermoord, twee totaal verschillende "niveaus" dus..
ja mss toch wel,nu ik het gelezen heb.
T is toch weer een buitenlander geweest natuurlijkKon ook niet anders want blanken moorden niet en zeker niet op een brutale manier.Daaraan zie je altijd dat die "mensen" verder onderontwikkeld zijn en leven als beesten.