- Waardering
- 22.094
Van die Marc Dutroux-clan, Geneviève Lhermitte, Van Temsche en die Polen die Van Holsbeeck vermoordde heb ik toch vaak hun kopkes op tv gezien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die Marc Dutroux-clan, Geneviève Lhermitte, Van Temsche en die Polen die Van Holsbeeck vermoordde heb ik toch vaak hun kopkes op tv gezien.
Ja dan wel... maar bij kleinere criminelen gebeurt dat niet altijd.Van die Marc Dutroux-clan, Geneviève Lhermitte, Van Temsche en die Polen die Van Holsbeeck vermoordde heb ik toch vaak hun kopkes op tv gezien.

Intussen is de man geïdentificeerd als 20-jarige Kim D. uit Belsele.
.
ja mss toch wel,nu ik het gelezen heb.
T is toch weer een buitenlander geweest natuurlijkKon ook niet anders want blanken moorden niet en zeker niet op een brutale manier.Daaraan zie je altijd dat die "mensen" verder onderontwikkeld zijn en leven als beesten.
ff in een Amerikaanse gevangennis stoppen. Daar hebben ze vaak de grootste haat aan kindermoordenaars. Is echt het laagste van het laagste.
dat hele verhaal is gewoon dikke bullshit man, gewoon mediasensatie om de burgers hun onderbuik gevoelens te bevredigen. In de gevangenis telt alleen maar hoe gevaarlijk je eruit ziet/bent, en bij welke groep je hoort. Als een n*ger van 2,2m en 150 kg 100 kindertjes in hun reet doet en vervolgens hun keel doorsnijdt (of in andere volgorde) en in de bak belandt gaat hij alleen maar respect krijgen van de andere n*gers omdat hij zo'n sick mofo is.
dat hele verhaal is gewoon dikke bullshit man, gewoon mediasensatie om de burgers hun onderbuik gevoelens te bevredigen. In de gevangenis telt alleen maar hoe gevaarlijk je eruit ziet/bent, en bij welke groep je hoort. Als een n*ger van 2,2m en 150 kg 100 kindertjes in hun reet doet en vervolgens hun keel doorsnijdt (of in andere volgorde) en in de bak belandt gaat hij alleen maar respect krijgen van de andere n*gers omdat hij zo'n sick mofo is.

Mwa in een nat.geo docu ging het er toch anders aan toe. Gasten die eerst bij een gang hoorde en waarvan later bleek dat ze child molesters waren werden uit de gang gekickt en flink toegetakeld.
BS
een kerel van 2.20 en 150 kilo die kinderen vermoord zal daar echt niet stoer over gaan lopen praten, tenslotte zitten er ook veel gevangen die kinderen thuis hebben zitten.
en zeg dan eens eerlijk: van een vleugel van ongeveer 24 cellen waarvan 1 kindermoordenaar.........ondanks zijn lengte en gewicht ben je ernstig in het nadeel ( en dan heb ik het nog niet eens gehad over de bewakers of een speciaal interventie team, degenen die bij gevaarlijke/gestoorde misdadigers een celcontrole komen doen)
Als zo'n gast hoog in een bende staat gaat niemand hem iets maken (zowiezo is het maar de vraag of er iemand is die er een **** om geeft, want de ergste van die gasten komen uit een milieu waar ze van kinds af aan leren schieten. die gasten hebben geen moraal of normen of waarden). Die bewakers weten ook beter dan te ****en met bendeleden want voor ze het weten is hun hele familie dood. Zo'n US maximum security gevangenis is andere koek dan wat jij hier in Nederland hebt gezien.

Aha! jij kijkt weleens rond middernacht national geographic!![]()