XXL Nutrition

Breaking News 3 baby's en volwassene vermoord in dagverblijf

Meer details rond Vlaams bloedbad

De man die gisteren in Dendermonde een bloedbad aanrichtte, heet Kim D., zegt de Belgische justitie. Hij komt uit de Vlaamse plaats Belsele bij Sint Niklaas en heeft geen strafblad. Het OM maakte verder bekend dat in de crèche twee messen zijn gevonden.

In de rugzak die de verdachte bij zijn arrestatie bij zich had, zaten een mes, een bijl en een neppistool. Verder droeg hij een kogelwerend vest.

Kim D. weigert met de politie mee te werken. Uit het onderzoek is gebleken dat hij via een zij-ingang de crèche inkwam. De deur stond open zodat ouders makkelijk hun kind konden ophalen.

NOS

het is natuurlijk erg, maar zoals al gezegd, er gebeuren dagelijks ergere dingen in de wereld, dus emotioneel kan het mij niet veel schelen zolang het niemand is die ik persoonlijk ken die slachtoffer is geworden.
Ik zou natuurlijk ook als de beslissing aan mij was, hem gewoon ter dood veroordelen, maar zo is het niet, dus waarom er mij druk over maken:).

Toen ik het hoorde moest ik trouwens meteen denken aan
[Link niet meer beschikbaar]
het werd niet echt geapprecieerd toen ik de slappe lach kreeg na het horen van dat nieuws:p

ja mss toch wel,nu ik het gelezen heb.
T is toch weer een buitenlander geweest natuurlijkKon ook niet anders want blanken moorden niet en zeker niet op een brutale manier.Daaraan zie je altijd dat die "mensen" verder onderontwikkeld zijn en leven als beesten.

Ik hoop dat dit sarcastisch is?

heel zeker niet,waarom wel?Dat is gewoon n feit

Ik ging er vanuit dat het wel sarcastisch is, maar ik moet blijkbaar nog veel leren op dit forum. Ik ging hier vanuit, omdat je bepaalde beestachtige daden, koppelt aan het 'buitenlander' zijn. En ik kon eigelijk niet geloven dat je zo'n domme beredenatie maakt. Dat beestachtige gedrag zit in ieder van ons, het komt er gelukkig niet bij ieder van ons uit. Er zijn verschillende onderzoeken (is ook een Duitse film over gemaakt, Das Experiment) dat mensen maar een beetje gestimuleerd hoeven te worden om ze beestachtige dingen te laten doen.

Dat zit niet huidskleur. En hoe wou je Dutroux definiëren, de laatste keer dat ik hem op tv zag was ie niet getint. Toch heeft hij ook beestachtige dingen gedaan.

Laatst bewerkt:
ach ik ga er niet verder op ingaan.Iedereen weet hoe het zit.Ik ben me weer me aant opjagen en dat heeft toch geen nut.Is zelfs veel te slecht voor me bloeddruk.

Ik hoop dat er eens een einde aan komt ,aan dit zinloos geweld.....

ff in een Amerikaanse gevangennis stoppen. Daar hebben ze vaak de grootste haat aan kindermoordenaars. Is echt het laagste van het laagste.

dat hele verhaal is gewoon dikke bullshit man, gewoon mediasensatie om de burgers hun onderbuik gevoelens te bevredigen. In de gevangenis telt alleen maar hoe gevaarlijk je eruit ziet/bent, en bij welke groep je hoort. Als een n*ger van 2,2m en 150 kg 100 kindertjes in hun reet doet en vervolgens hun keel doorsnijdt (of in andere volgorde) en in de bak belandt gaat hij alleen maar respect krijgen van de andere n*gers omdat hij zo'n sick mofo is.

dat hele verhaal is gewoon dikke bullshit man, gewoon mediasensatie om de burgers hun onderbuik gevoelens te bevredigen. In de gevangenis telt alleen maar hoe gevaarlijk je eruit ziet/bent, en bij welke groep je hoort. Als een n*ger van 2,2m en 150 kg 100 kindertjes in hun reet doet en vervolgens hun keel doorsnijdt (of in andere volgorde) en in de bak belandt gaat hij alleen maar respect krijgen van de andere n*gers omdat hij zo'n sick mofo is.

Mwa in een nat.geo docu ging het er toch anders aan toe. Gasten die eerst bij een gang hoorde en waarvan later bleek dat ze child molesters waren werden uit de gang gekickt en flink toegetakeld.

294owmg.gif

Thanks bro! Weten we ook hoe de boeman eruit ziet!

En wat is hiervan je bron ?

294owmg.gif

Is dit het hem echt ? Hmm...ziet er wel vrij normaal uit. Heb erger verwacht. :D

Mwa in een nat.geo docu ging het er toch anders aan toe. Gasten die eerst bij een gang hoorde en waarvan later bleek dat ze child molesters waren werden uit de gang gekickt en flink toegetakeld.

klinkt natuurlijk leuk voor in een docu om het zo simpel te brengen maar je weet nooit wat er echt achter zit. Die gasten daar steken elkaar overhoop om het minste of geringste. Feit is wel dat de meeste pedoberen niet de sterkste gasten zijn en dus een makkelijk doelwit vormen.

BS

een kerel van 2.20 en 150 kilo die kinderen vermoord zal daar echt niet stoer over gaan lopen praten, tenslotte zitten er ook veel gevangen die kinderen thuis hebben zitten.

en zeg dan eens eerlijk: van een vleugel van ongeveer 24 cellen waarvan 1 kindermoordenaar.........ondanks zijn lengte en gewicht ben je ernstig in het nadeel ( en dan heb ik het nog niet eens gehad over de bewakers of een speciaal interventie team, degenen die bij gevaarlijke/gestoorde misdadigers een celcontrole komen doen)

BS

een kerel van 2.20 en 150 kilo die kinderen vermoord zal daar echt niet stoer over gaan lopen praten, tenslotte zitten er ook veel gevangen die kinderen thuis hebben zitten.

en zeg dan eens eerlijk: van een vleugel van ongeveer 24 cellen waarvan 1 kindermoordenaar.........ondanks zijn lengte en gewicht ben je ernstig in het nadeel ( en dan heb ik het nog niet eens gehad over de bewakers of een speciaal interventie team, degenen die bij gevaarlijke/gestoorde misdadigers een celcontrole komen doen)

Als zo'n gast hoog in een bende staat gaat niemand hem iets maken (zowiezo is het maar de vraag of er iemand is die er een **** om geeft, want de ergste van die gasten komen uit een milieu waar ze van kinds af aan leren schieten. die gasten hebben geen moraal of normen of waarden). Die bewakers weten ook beter dan te ****en met bendeleden want voor ze het weten is hun hele familie dood. Zo'n US maximum security gevangenis is andere koek dan wat jij hier in Nederland hebt gezien.

Als zo'n gast hoog in een bende staat gaat niemand hem iets maken (zowiezo is het maar de vraag of er iemand is die er een **** om geeft, want de ergste van die gasten komen uit een milieu waar ze van kinds af aan leren schieten. die gasten hebben geen moraal of normen of waarden). Die bewakers weten ook beter dan te ****en met bendeleden want voor ze het weten is hun hele familie dood. Zo'n US maximum security gevangenis is andere koek dan wat jij hier in Nederland hebt gezien.

Aha! jij kijkt weleens rond middernacht national geographic! :D

Verschrikkelijk.. Wie doet nu zoiets..

Medisch rampenplan ja idd.. We mochten (en durfden) de klas niet meer uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ji ziet aan die kop al dat het een zieke kk kl***zak is:shoot:

Terug
Naar boven