AndroidHealthClinic

3 daags per week fullbody

BeastMode0N

Freaky Bodybuilder
Waardering
2.182
Lengte
1m83
Vetpercentage
graag op- en of aanmerkingen op mijn zelf gemaakte schema.

Volg nu zelf madcow maar zou toch graag 2x willen deadliften ipv 1x per week en een paused bench en squat in het schema willen verwerken daarom hen ik dit zo gedaan.
14bnl34.jpg

Ik hou van zulke simpele schema's. Ziet er goed uit. Je zult alleen nooit helemaal fris zijn voor de strict press, na de paused benches.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou van zulke simpele schema's. Ziet er goed uit. Je zult alleen nooit helemaal fris zijn voor de strict press, na de paused benches.

Thanks

Was zelf eerst van het erg veel doen, nu zon 14 a 15 weken madcow er op zitten en doe amper nog wat werk naast het vaste madcow schema omdat ik het wel welletjes vind hehe..

Ja strict press is ook niet prio 1 en dat is bench wel daarom staat de bench voor strict press

Gewoon een tip: kijk anders voor de opbouw van de sets (inclusief warmup) eens naar het PowerliftingToWin programma. De spreadsheet is echt lekker om mee te werken en het programma houdt rekening met goede en minder goede dagen. De spreadsheet bevat 6 verschillende stadia: van complete novice tot aan advanced.
Ik gebruik het zelf al een tijdje als een basis zonder het programma tot op de letter te volgen. Ik deed gewoon een A B schema met de ene keer squats en de andere keer deadlifts. Misschien kun je zelfs het schema kant en klaar gebruiken, aangezien er wel wat overeenkomsten zijn met je eigen schema.

http://www.powerliftingtowin.com/powerlifting-novice-program/#PowerliftingToWin_Novice_Program-Ebook

Terug
Naar boven