XXL Nutrition

3-daagse split

wat markhispania3 maakt kan me niet zo veel uit, als ik ze profiel foto zie denk ik nou niet echt dat er iemand met veel ervaring staat.

Train nu 3 jaar met succes, ook al is mijn fysiek nog niet erg indrukwekkend, ik ben al 30 kilo aangekomen zonder een al te hoog vetpercentage.

Verder vind ik het niet nodig om persoonlijk te worden hier. Ik geef mijn mening uit eigen ervaring, jij uit je boekjes, trek zelf een conclusie over de geloofwaardigheid van je argumenten.

Train nu 3 jaar met succes, ook al is mijn fysiek nog niet erg indrukwekkend, ik ben al 30 kilo aangekomen zonder een al te hoog vetpercentage.

dus 3 jaar geleden woog jij 56 kilo en was je 185 cm ???

maar ik vond het een beetje jammer dat je me meteen afschilderde als een fitness instructeur met matige kennis.

en ik blijf ook nog steeds van mening dat je sneller winst kan pakken als je een grote en een kleine spiergroep per dag traint.

dus 3 jaar geleden woog jij 56 kilo en was je 185 cm ???

maar ik vond het een beetje jammer dat je me meteen afschilderde als een fitness instructeur met matige kennis.

en ik blijf ook nog steeds van mening dat je sneller winst kan pakken als je een grote en een kleine spiergroep per dag traint.

Ik woog 3 jaar geleden 57 kilo toen ik begon inderdaad.

Had mijn opmerking misschien wat subtieler kunnen maken daar heb je gelijk in, no hard feelings mate.

Grote en kleine spiergroepen combineren is inderdaad een goed idee, dat ben ik helemaal met je eens.

Terug
Naar boven