Hallo, allemaal. Vanaf deze week ga ik serieus beginnen met een 3-day split schema.
1) Is het correct wanneer elke spier een week rust heeft? Stel dat ik rug en biceps op maandag train en dat ze niet tot de volgende maandag aan de beurt komen...
2) Is het volgende een effectief 3-day split?:
- Maandag: rug, biceps en buik
- Dinsdag: rust
- Woensdag: borst, triceps en buik
- Donderdag: rust
- Vrijdag: schouders, benen en buik
- Weekend: rust
3) 3 oefeningen van 3 sets en per set 8 tot 12 herhalingen voor alles behalve buik en voor buik hetzelfde, maar dan 20 tot 25 herhalingen effectief voor massa?
4) Hoe snel moet ik mijn schema veranderen? Praten we hier over een grote verandering (hele andere schema) of aanpassingen (andere oefeningen, andere volgorde etc.)?
Alvast bedankt.
1) Is het correct wanneer elke spier een week rust heeft? Stel dat ik rug en biceps op maandag train en dat ze niet tot de volgende maandag aan de beurt komen...
2) Is het volgende een effectief 3-day split?:
- Maandag: rug, biceps en buik
- Dinsdag: rust
- Woensdag: borst, triceps en buik
- Donderdag: rust
- Vrijdag: schouders, benen en buik
- Weekend: rust
3) 3 oefeningen van 3 sets en per set 8 tot 12 herhalingen voor alles behalve buik en voor buik hetzelfde, maar dan 20 tot 25 herhalingen effectief voor massa?
4) Hoe snel moet ik mijn schema veranderen? Praten we hier over een grote verandering (hele andere schema) of aanpassingen (andere oefeningen, andere volgorde etc.)?
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt:

?