peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Hallo, 
Ik ben peppie01, 19 jaar en ben nu 3 jaar bezig met de lange weg naar een groot lichaam.
Toen ik begon was ik 58 kilo en erg mager. Hier zat ik altijd mee dus ik wou groter worden.
Eerste jaar/anderhalf jaar bij de sportschool maar een beetje aan lopen klooien, met het idee dat ik wel redelijk aan het trainen was.
Na een tijd kwam ik er dus achter dat het totaal niet op schoot omdat mijn schema op niks trok, dus onder andere op dit forum veel gaan lezen over voeding en oefeningen.
Zo ben ik steeds serieuzer aan de slag gegaan, toen gingen de gains ook aardig snel.
Nu een jaar/anderhalf jaar later gaat het nog steeds erg lekker.
Heb veel plezier in het trainen, eten gaat goed en ik train samen met iemand die ook goed fanatiek is.
Graag zou ik wat tips krijgen wat de schouders goed laat groeien.. Ze lopen achter zoals jullie kunnen zien en wil hier graag aan werken.
Ik ben van plan hier om de zoveel maanden een foto te plaatsen van hoe de progressie zich vordert.
Genoeg gepraat..
Beginfoto's:
Na +- 1 jaar (nog niet veel bereikt dus
):
Hier paar foto's na 2 jaar trainen.. toen begon het pas een beetje te komen omdat ik het toen pas serieuzer nam. Helaas was mijn buik een stuk dikker geworden door al het eten..
Na een lichte cut (ja rare spiegel, ik weet het. Is beetje kapot):
Nu een paar recente foto's:
Benen foto's komen nog.
Groetjes!

Ik ben peppie01, 19 jaar en ben nu 3 jaar bezig met de lange weg naar een groot lichaam.
Toen ik begon was ik 58 kilo en erg mager. Hier zat ik altijd mee dus ik wou groter worden.
Eerste jaar/anderhalf jaar bij de sportschool maar een beetje aan lopen klooien, met het idee dat ik wel redelijk aan het trainen was.

Na een tijd kwam ik er dus achter dat het totaal niet op schoot omdat mijn schema op niks trok, dus onder andere op dit forum veel gaan lezen over voeding en oefeningen.
Zo ben ik steeds serieuzer aan de slag gegaan, toen gingen de gains ook aardig snel.
Nu een jaar/anderhalf jaar later gaat het nog steeds erg lekker.

Heb veel plezier in het trainen, eten gaat goed en ik train samen met iemand die ook goed fanatiek is.
Graag zou ik wat tips krijgen wat de schouders goed laat groeien.. Ze lopen achter zoals jullie kunnen zien en wil hier graag aan werken.
Ik ben van plan hier om de zoveel maanden een foto te plaatsen van hoe de progressie zich vordert.
Genoeg gepraat..
Beginfoto's:
Na +- 1 jaar (nog niet veel bereikt dus
):Hier paar foto's na 2 jaar trainen.. toen begon het pas een beetje te komen omdat ik het toen pas serieuzer nam. Helaas was mijn buik een stuk dikker geworden door al het eten..
Na een lichte cut (ja rare spiegel, ik weet het. Is beetje kapot):
Nu een paar recente foto's:
Benen foto's komen nog.

Groetjes!