Fitness Seller

3 jaar training, 1,5 jaar serieus.

peppie01

Freaky Bodybuilder
Waardering
790
Lengte
1m74
Massa
82kg
Hallo, :D

Ik ben peppie01, 19 jaar en ben nu 3 jaar bezig met de lange weg naar een groot lichaam.
Toen ik begon was ik 58 kilo en erg mager. Hier zat ik altijd mee dus ik wou groter worden.
Eerste jaar/anderhalf jaar bij de sportschool maar een beetje aan lopen klooien, met het idee dat ik wel redelijk aan het trainen was. :rolleyes:

Na een tijd kwam ik er dus achter dat het totaal niet op schoot omdat mijn schema op niks trok, dus onder andere op dit forum veel gaan lezen over voeding en oefeningen.

Zo ben ik steeds serieuzer aan de slag gegaan, toen gingen de gains ook aardig snel.

Nu een jaar/anderhalf jaar later gaat het nog steeds erg lekker. :)
Heb veel plezier in het trainen, eten gaat goed en ik train samen met iemand die ook goed fanatiek is.

Graag zou ik wat tips krijgen wat de schouders goed laat groeien.. Ze lopen achter zoals jullie kunnen zien en wil hier graag aan werken.

Ik ben van plan hier om de zoveel maanden een foto te plaatsen van hoe de progressie zich vordert.

Genoeg gepraat..

Beginfoto's:

29xisr5.jpg

2dkhg69.jpg

2gw9nr5.jpg

Na +- 1 jaar (nog niet veel bereikt dus:rolleyes:):

2aerxpj.jpg

Hier paar foto's na 2 jaar trainen.. toen begon het pas een beetje te komen omdat ik het toen pas serieuzer nam. Helaas was mijn buik een stuk dikker geworden door al het eten..

fw5rs.jpg

1416um9.jpg

2v0d7ok.jpg

Na een lichte cut (ja rare spiegel, ik weet het. Is beetje kapot):

2ptuk2v.jpg

Nu een paar recente foto's:

bfnmr.png

24orka9.jpg

33vc6k8.jpg

Benen foto's komen nog. :)

Groetjes!

Foto 4 is op het eiland van M genomen zeker?! :D

Lekker doorknallen, progressie is iig goed te zien ;)

Ja dat eiland ken ik wel! Zeker nice.

Maar OT: Lekker doorknallen je ziet duidelijk verschil! Let je ook goed op voeding enzo?

• Topic Starter Topic Starter
oke super! Ja het is het belangrijkste van het trainen. Iedereen hamert er op deze site erg op. En terecht!
Lekker zo doorgaan man:D

Ziet er goed uit kerel, kan je eventueel vertellen hoe je eetschema (cutten) uitziet?

Goede progressie, keep up!

Ziet er goed uit kerel, kan je eventueel vertellen hoe je eetschema (cutten) uitziet?

Goede progressie, keep up!

Dankjewel man! :)

Nou ik moet je eerlijk zeggen dat ik met cutten niet echt een vast eetschema heb zoals ik wel heb als ik aan het bulken ben.. :o
Ik heb een snelle stofwisseling dus voor mij wat er op letten dat ik niet te veel vetten en kh binnen kreeg eigenlijk al genoeg om te zakken in vp.

Mini update:

Armen meten nu 37cm! :D
Borst 105cm (lichaam rond)

Edit: ^ bovenlichaam op hoogte van borst. :p

chille v-taper op die vijfde foto, heb je nog recente foto's van je rug?

Goed bezig!

je schrijf bij foto 8 (Na een lichte cut) vertel wat meer over aub wantheeft zeker wel effect gehad.

Jah denk ik ook

lekker bezig man :D

Bedankt voor alle positieve reacties! Leuk om te lezen.

Over de lichte cut: Het was vooral veel vocht wat er in mijn lichaam zat, dus toen ik eenmaal op mijn eten ging letten en niet de verkeerde dingen binnen kreeg ging het vrij vlot.

Misschien dat het toch hielp dat die stofwisseling zo snel is bij mij..

Nog even een benen pic: (deze lopen het meest achter:o, hier wordt uiteraard hard aan gewerkt!)
2urpd6u.jpg

Jij bent vooruit gegaan zeg!
Ziet er heel mooi uit. Erg herkenbaar van de benen zijn bij mij ook diegene die achter lopen.
Vind ze ook het minst leuk om te trainen.
Keep going!

Jij bent vooruit gegaan zeg!
Ziet er heel mooi uit. Erg herkenbaar van de benen zijn bij mij ook diegene die achter lopen.
Vind ze ook het minst leuk om te trainen.
Keep going!

Dankjewel! :)

Ik vond het ook nooit wat om ze te trainen, dus op mijn vorige sportschool 1,5/2 jaar verkloot en geen benen getraind..

We gaan zeker door! :D

Waar voor staat die tattoo als ik vragen mag?

Terug
Naar boven