Fitness Seller

3 keuzes: As, droogtrainen, doortrainen

d3nnisss zei:
Dr zijn anders genoeg mensen die van een winny kuur een kilo of 4 a 5 aankomen.. Misschien kan hij dit met een goed dieet ook wel bereiken (aangezien t zijn eerste kuur is..) Ben zelf nog naturel maar ga binnenkort met een winny kuur starten en dan zullen we het resultaat vanzelf wel zien :D Hoop toch ook een kilo of 4 te winnen en wat in me % achteruit te gaan...

Tabs of injects? Hoelang en welke dosis?

d3nnisss zei:
Tabs.. 30 - 40 mg ED 1e 3 weken bulkschema en laatste 3 weken KH omlaag en EW omhoog om nog wat te cutten.. Is ook een beetje om te kijken hoe ik op AS reageer

ok dan. Wanneer wou je beginnen en wat zijn je stats nu?

hmm ik ben 1.71 weeg 86kg met 12-13% vet, dus bijna dezelfde stats, ik ben dus aan t cutten maar dan met wat pittiger spul: test prop/trenbolone. Ik ga iedere week wat lager in carbs en op 't einde ook m'n vetten weg. 1x in de week refeed.

@d3nnisss: je wilt dus eerst in je kuur 3 weken gaan bulken en daarna gaan cutten. Lijkt me niet verstandig, want je zal dan toch al de gewonnen massa verliezen, al is 't niet veel

d3nnisss zei:
Tabs.. 30 - 40 mg ED 1e 3 weken bulkschema en laatste 3 weken KH omlaag en EW omhoog om nog wat te cutten.. Is ook een beetje om te kijken hoe ik op AS reageer

Ik zou gewoon voor 50 mg/dag gaan, zonde om het half te doen.

zet er een beetje eq bij en het zal stukken beter worden

Pumpin' zei:
ok dan. Wanneer wou je beginnen en wat zijn je stats nu?

Wil over een week of 3 gaan beginnen..

Stats:
21 jr
3 jr training
81 kg
bf 10 %

En tja.. Ik kan wel vanalles aan die kuur gaan toevoegen maar kan altijd nog een zwaardere kuur nemen ! En ik wil geen opgeblazen mannetje van het vocht ofzo worden dus hou t lekker simpel voor deze keer :D

Zou als ik jou was gewoon doortrainen, en na de zomer beginnen met je kuurtje. Kan je lekker de hele winter doorbulken, en dan volgende lente beginnen met cutten.
Kom je volgend jaar veel beter de zomer in. ;)

pinodambini zei:
Zou als ik jou was gewoon doortrainen, en na de zomer beginnen met je kuurtje. Kan je lekker de hele winter doorbulken, en dan volgende lente beginnen met cutten.

Bump that. :)

pinodambini zei:

Ja daar zit ook wel wat in ja.. En dan eventueel een zwaardere kuur zetten! Maar ja ik moet helaas toch toegeven dat de drang om er deze zomer al wat beter uit te zien ook groot is.. :p

Tuurlijk is die drang groot. :)
maar zou dan gewoon wat afvallen als je jezelf te vet vindt.
Zou toch echt wachten tot na de zomer, heb je veel meer tijd om te groeien.

pinodambini zei:
Tuurlijk is die drang groot. :)
maar zou dan gewoon wat afvallen als je jezelf te vet vindt.
Zou toch echt wachten tot na de zomer, heb je veel meer tijd om te groeien.

Nou te vet is nie echt het probleem.. Ben al 6 kg kwijtgeraakt maar wil een wat hardere fysiek krijgen en mooi gedefinitieerd.. En als ik met die kuur 4 kilo pak is dat natuurlijk mooi meegenomen!! :D En tijd om te groeien heb je altijd ;)

Terug
Naar boven