AndroidHealthClinic

3 maanden geen fitness??

YanFit

Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
ik heb een probleem.
Ik ben een student in Hasselt in belgisch limburg. Maar ik woon er zo een 40-45 km vnaf. ik heb et geld niet heb voor een tijdelijk contract van 3 maanden om bij een andere fitness te gaan. ik heb schrik dat ik veel kracht en massa ga verliezen.

Ik heb geen gewichten of andere voorzieningen.
kent iemand nog oefeningen voor u kracht te behouden.

ALVAST BEDANKT

Laatst bewerkt:
op onderhoud eten iig, en BW oefeningen doen in een speeltuintje

beetje opdrukken, beetje situps. Zo hou je het nog een beetje op niveau.

ik zou een lening afslutien :P

you're screwed

jij gaat zeker veel kracht verliezen want als je een maand niet traint gaat er 10% van je kracht weg en voor sommige spieren zelfs 40% (weet niet hoe t precies zit maar staat in een artikel wat op m`n kamer ligt)..........

jij gaat zeker veel kracht verliezen want als je een maand niet traint gaat er 10% van je kracht weg en voor sommige spieren zelfs 40% (weet niet hoe t precies zit maar staat in een artikel wat op m`n kamer ligt)..........

:roflol: Wat een onzin ...

t is tog onderzocht;)

• Topic Starter Topic Starter
bwa, ik doe nu iedere dag 25-50 x pompen en 100 sit-ups. maar kracht ben ik al veel kwijt. maar ene keer dat ik terug begin, dan komt da wel snel terug. op 2-3 maanden hoop ik weer op het zelfde niveau te staan. dus dat is rond december januari ergens. laat jullie wel wat weten

Voeg er wat squats aan toe ofzo?

Anders train je je benen niet ... en hoe ga je je biceps behouden?

Leen ff geld van je ouders ofzo, want op 2-3 maanden ga je echt veel verliezen hoor...

Koop gewoon een setje dumbbells die behoorlijk zwaar gaan. Verder kan je sommigen bodyweight oefeningen zwaar genoeg maken door extra gewicht toe te voegen bv bij dips , chins enz.

je kan niks verliezen als je niks te verliezen hebt...

Terug
Naar boven