AndroidHealthClinic

''300'' van Sparta in de bios!

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Gister gezien in de bios tijdens de sneak preview en ik kan je gerust zeggen dat het de film van 2007 wordt!!

Ik verklap er niet veel van, maar zodra je de kans krijgt, ga er heen!!!

Oh ja.. Neem je vriendin niet mee , want het is een echte testosteron film! :D

Zorg dat ze thuis in haar sparta pakje op je wacht ! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flauw zeg :P
:D

Hell yeah, ik wachtte er al op.

Deze week even checken.

• Topic Starter Topic Starter

We hebben aankomend weekend nog :D

Het is trouwens een film die troy totaal de grond in schopt! Als Brad Pitt hierin speelde zou die jankend in z'n broek plassen van de veldslagen!!

Deze cast zijn echte mannen en geen pretty boys zoals in Troy!

Klinkt goed iets voor aankomend weekend dus

Gelet op de trailers die ik gezien heb lijkt het me niet veel, maar misschien dat de film me positief verrast mocht ik er naar gaan kijken.

Ook opvallend dat de film op IMDB vrij hoog scoort maar in de recensies op IMDB totaal de grond in wordt geboord. Ergens klopt er iets niet dan, lijkt een beetje op de scores bij 'Snakes on a Plane' vorig jaar. Ook hoge scores maar recensies die niets te raden over laten.

Misschien dat het comicbookliefhebbers aanspreekt, vraag me alleen af of hier het niveau gehaald wordt van 'Sin City', de vorige Frank Millerverfilming.

Laatst bewerkt:
Durf je mij dan wel mee te nemen? :p
Straks glij ik nog van m'n stoel af :rolleyes: :D

ik ga zaterdag denk ik en neem mn vriendin wel mee:P

Ah cool. Ga ik zeker heel binnenkort kijken en wel met de vrouw want die houd ook wel van dit soort films :cool:

Gelet op de trailers die ik gezien heb lijkt het me niet veel, maar misschien dat de film me positief verrast mocht ik er naar gaan kijken.

Nee sorry Eric.. Er is geen spoortje SP te bekennen in de film. :D

Zoals ik al zei , dit is een echte actie knal film voor de testobonken. Als je echt een nadenk film wil, huur dan chideren of men! Ik had de tip al aan opa gegeven en die was er erg happy mee! :thumbs:

Hij zal gok ik snel in de IMAX zaal in Pathe ArenA gaan draaien.

Daar wil je hem zeker zien. :)

aankomende donderdag ga ik direct:cool:

Ik ga hem van de week nog een keer bezoeken en dan trek koop ik zelf ook zo rode cape en zwaardje bij de intertoys! Ga ik gewoon meevechten zo cool! :D

Nee sorry Eric.. Er is geen spoortje SP te bekennen in de film. :D

Zoals ik al zei , dit is een echte actie knal film voor de testobonken. Als je echt een nadenk film wil, huur dan chideren of men! Ik had de tip al aan opa gegeven en die was er erg happy mee! :thumbs:

Beetje actiefilm vind ik prima, maar niet als de dialogen zwaar over the top zijn. Wat ik er van zag wat het vrij troosteloos, tijdens een gevecht nog grapjes maken en dat soort zaken. Hoop dat de IMDB-scores bijtrekken want gelet op de recensies hoort deze film niet thuis in de IMDB top 250.

300 (2007): Reviews

De recensies in kranten en bladen, geeft ook al aan dat die film op IMDB te hoog staat. Gemiddelde van de recensies is toch vrij laag. Prententieloos vermaak maar een topfilm hoort toch wel iets meer te bieden dan dat.

ik had op mn werk de mens health gelezen en daar stond trainings schema in van die hoofdrol speler enzo ;) en een interview, was wel interessant.
lijkt me zeker een leuke film! ik wacht tot ik m kan huren, vind bios altijd zo duur!

Lijkt me echt gruwelijk!

Beetje actiefilm vind ik prima, maar niet als de dialogen zwaar over the top zijn. Wat ik er van zag wat het vrij troosteloos, tijdens een gevecht nog grapjes maken en dat soort zaken. Hoop dat de IMDB-scores bijtrekken want gelet op de recensies hoort deze film niet thuis in de IMDB top 250.

300 (2007): Reviews

De recensies in kranten en bladen, geeft ook al aan dat die film op IMDB te hoog staat. Gemiddelde van de recensies is toch vrij laag. Prententieloos vermaak maar een topfilm hoort toch wel iets meer te bieden dan dat.

Ja vind je het gek bij zo ruk site!

300 Movie Review - Gerard Butler, 300 Review

Terug
Naar boven