XXL Nutrition

''300'' van Sparta in de bios!

Kijk Eric erkent tenminste de pure kunst die film vertegenwoordigd. ;)

;) Niks mis met pretentieloos vermaak, maar heb het niet zo op gehypte zooi die het niet waarmaakt. Sin City vond ik wel erg vermakelijk, ook een Frank verfilming. Gelet op de recensies verwacht ik van deze film zeer weinig, kan het alleen maar meevallen.

Previews vielen tegen maar ik ga 'm zeker zien van de week.

En dan gaat er nog iemand serieus in op Steel Magnolias ook :roflol: Wat een thread weer, EricR -1 voor provoceren.

het is een historische film !! Die zijn altijd goed
Kijk naar the gladdiator enzo. Vele mensen begrijpen trouwens vele zaken uit de film the gladdiator niet. Ik heb er toen ik in het tweede middelbaar zat tijdens de lessen nederlands over geleerd en de verborgen booschappen en scenes zoals de hand die door het granenveld gaat hebben veel diepere boodschappen die je niet zomaar weet als je naar de film kijkt. 300 the movie lijkt mij dan ook de film van het jaar te zijn !!!

Moet je maar even naar CHUD.com - Cinematic Happenings Under Development gaan staat veel beter informatie over de film, wat rye al zei het zijn ruksites waar je mee komt aanzetten.

:roflol: Echt serieus dit is niet te filmen. Ruksites? Man het zijn de verzamelsites van zo'n beetje alle recensies die er zijn op het Internet. Nee dan zal 1 goede recensie echt betekenen dat die film wel top is. Get real, de film scoort gemiddeld belabberd gelet op de hype. Een echte testosteronfilm inderdaad, kalibertje Rambo 3 of zo.

Snel wegduiken als je persoonlijke smaak wordt bekritiseerd, da's -2! :D

Maarre no worries mate, maak een paar tientjes over naar de Paypalrekening van DBB en die puntjes worden zo weer weggepoetst, zo is gebleken! :D

Moet je maar even naar CHUD.com - Cinematic Happenings Under Development gaan staat veel beter informatie over de film, wat rye al zei het zijn ruksites waar je mee komt aanzetten.

Rotten Tomatoes een ruksite?

Gelukkig vrijwaar je jezelf van deze aantijging:

CHUD zei:
This site is owned by KrakenHeads. Editorial comments/requests, please CONTACT US. CHUD.com is a privately owned website that features a great deal of rumor and speculation, and must therefore be read as entertainment. All original content, both graphical and textual, is the intellectual property of CHUD.COM. CHUD.COM is no way affilliated with the film C.H.U.D.

Right...

Recensies, smecensmies!

Lijkt me wel een goede film! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
lol wat een reacties allemaal :D

Terug
Naar boven