bbram
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een verzameling van zo'n beetje alle reviews die er tot nu toe te vinden zijn, wat is daar ruk aan? Je hebt zeker niet op de link zelf geklikt?Hij zal gok ik snel in de IMAX zaal in Pathe ArenA gaan draaien.
Daar wil je hem zeker zien.![]()

300 - Rotten Tomatoes
Nog zo'n ruksite, met nog veel meer verzamelde reviews. Gemiddelde komt toch niet veel hoger dan een zesje, voor een overhypte film vrij laag. Maar goed, misschien voor de comic bookliefhebber een must.
ik check altijd MovieMeter.nl - de filmsite voor liefhebbers
daarnaast kijk ik bijna nooit naar reviews.. bepaal zelf wel of het me wat lijkt ja dan de nee

Ik bereid me al een half jaar voor op deze film. Zal mij benieuwen.....![]()
Ik denk dat je hier niet naartoe moet gaan met het idee een schitterend oorlogs epos vol sterke dialogen en onderhoudende verhaallijnen voorgeschoteld te krijgen. Computeranimaties van enorme legers, testosteronverhogende scènes en spannende veldslagen, dat zal het zijn.
Maar WHO CARES
Af en toe wat testo-vermaeck is niet verkeerd al kijk ikzelf zelden een actiefilm. Tip: Children of Men!![]()

Jezus, gaan jullie even gezellig Band Of Brothers kijken ofzo!![]()

hahah is goed ericR , master referentie !
Zoals ik al zei is het een echte testosteron film, misschien is het gewoon niet jou ding dus?![]()
Daar zal het inderdaad aan liggen, ik kijk liever naar Steel Magnolia's of zo. Flut blijft gewoon flut, ook met veel lucht er omheen.