MuscleMeat

30KG afgevallen!

ruudje1994

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m96
Massa
97kg
Ik pas even deze beginpost aan met wat meer chronologie.

EDIT: deel van de foto's geplaatst:

Before (125KG ong.)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

After: (86KG 13%)

111.jpg

Laatst bewerkt:
Knap man! dat is karakter tonen!

is dat 30 kg?? oogt minder.. in ieder geval topprestatie ;)

Respect!

Zorg dat je nu gedisciplineerd verder gaat en niet terugvalt in je oude gewoonten!

D

Netjes man! hou vol dit!

good job. nu spieren kweken

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de complimenten!
Stats heb ik er enkele minuten later pas bijgezet, vandaar dat je die misschien gemist hebt

Als je de foto in t rode shirt bekijkt en dan de foto er na zie je echt wel dat er 30kg van af is!
Goede prestatie, nu tijd om wat droge massa te pakken.

oogt meer dan 30 kg...
als je dit vol kan houden heb ik nog MEER respect.

Allereerst allemaal bedankt voor de complimenten.

Ik upload nog wat foto's en ik wilde eigenlijk vragen of jullie een bodyfat %-schatting durven te wagen?
Mijn stats zijn nu alsvolgt:
1.96m
91 KG

Alvast bedankt!

Naamloos.jpg

Naamloos1.jpg

Naamloos2.jpg

Photo 24-08-13 17 35 47.jpg

Weer 4 kg eraf sinds je openingspost van 6-8 :eek: ... jij gaat lekker!
Hoe krijg je dat zo snel voor elkaar? Veel cardio, veel KT en onder je behoefte eten of ... ???

Haha bedankt! Ja ik let goed op m'n eten, al cheat ik de laatste tijd wel iets meer als in het begin hoor..

De laatste tijd loop ik 3x per week hard (10km +/- 55 min.) en doe ik 3x per week KT (op de fiets 40min. heen-en-terug)
Als er interesse is wil ik best mijn eetschema in excel zetten en hier uploaden?

Haha bedankt! Ja ik let goed op m'n eten, al cheat ik de laatste tijd wel iets meer als in het begin hoor..

De laatste tijd loop ik 3x per week hard (10km +/- 55 min.) en doe ik 3x per week KT (op de fiets 40min. heen-en-terug)
Als er interesse is wil ik best mijn eetschema in excel zetten en hier uploaden?

Heb je toevallig ook een schema van de eerste 6 maanden of een deel van die maanden? Wat is je verdere planning?

Uploaden die hap. En ben ook benieuwd naar wat je cheat meals zijn!

Hier een excelsheet van de dagen dat ik calorieën heb geteld.

Verdere planning is eigenlijk om rond de 90KG te blijven en lekker blijven hardlopen. Verder blijf ik ook doorgaan met krachttraining 3x per week.

Bij cheatmaaltijden moet je vooral denken aan friettent op de zondagavond / een enkele keer uiteten bij een all-you-can-eatzaak

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Netjes hoor hard gewerkt met goed resultaat !!

Hier een excelsheet van de dagen dat ik calorieën heb geteld.

Verdere planning is eigenlijk om rond de 90KG te blijven en lekker blijven hardlopen. Verder blijf ik ook doorgaan met krachttraining 3x per week.

Bij cheatmaaltijden moet je vooral denken aan friettent op de zondagavond / een enkele keer uiteten bij een all-you-can-eatzaak

Friet! Dat eet ik ook nog ooit, in mijn dromen;p

Hoe komt dat je de keuze hebt gemaakt zo hoog in koolhydraten te gaan en zo laag in vetten? Voor de rest ziet de voeding er wel netjes uit!

Cheat meal dus ongeveer 1x per week?

Friet! Dat eet ik ook nog ooit, in mijn dromen;p

Hoe komt dat je de keuze hebt gemaakt zo hoog in koolhydraten te gaan en zo laag in vetten? Voor de rest ziet de voeding er wel netjes uit!

Cheat meal dus ongeveer 1x per week?

Ik heb er niet perse voor gekozen, maar het is wat ik door de week over het algemeen eet.
Ik ben het met je eens dat er nogal weinig vet in zit..

Cheat maaltijd idd meestal 1x, bij uitzondering 2x

Terug
Naar boven