XXL Nutrition

30KG afgevallen!

We zullen binnenkort eens keertje bij Bress gaan trainen ;)

Hey gozer nice pics. Ik ben ongeveer 20 kg vet kwijt ik ga door naar 30 kg dan zit ik op 10% bf. ik was echt bang voor losse huid maar dat merkje niet zoveel bij jou. ik zag precies net zo dik als jij. Ik heb weer motivatie veel succes

Knappe prestatie man! Er is ook echt niks van te zien he, striae heb ik in overvloed terwijl er bij mij nu 10 kg af is. Heb nog 5kg te gaan, vind deze pics van jou dan ook wel een goede motivatie. Respect man, consistent bezig geweest!

Hoe pak je je clean bulk aan? Hoeveel kcal boven onderhoud, en hoe doe jij dat met rustdagen? Ben ik erg benieuwd naar, keep up the good work! ;)

Kijk, dit geeft mij weer volle motivatie om te gaan trainen!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe pak je je clean bulk aan? Hoeveel kcal boven onderhoud, en hoe doe jij dat met rustdagen? Ben ik erg benieuwd naar, keep up the good work! ;)

300-500 boven onderhoud. Rustdagen neem ik wanneer ik tot laat naar school moet of geen zin meer heb. Gem. neem ik 2-3 rustdagen..

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 05:04 ----------

Knappe prestatie man! Er is ook echt niks van te zien he, striae heb ik in overvloed terwijl er bij mij nu 10 kg af is. Heb nog 5kg te gaan, vind deze pics van jou dan ook wel een goede motivatie. Respect man, consistent bezig geweest!

Ik heb inderdaad geen losse huid en ook geen strae.. Daar ben ik zeer blij mee!:D

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 05:04 ----------

Hey gozer nice pics. Ik ben ongeveer 20 kg vet kwijt ik ga door naar 30 kg dan zit ik op 10% bf. ik was echt bang voor losse huid maar dat merkje niet zoveel bij jou. ik zag precies net zo dik als jij. Ik heb weer motivatie veel succes

succes kerel! Voor vragen kan je altijd privé-berichtje sturen ;)

---------- Post toegevoegd 30 September 2013 om 05:05 ----------

Kijk, dit geeft mij weer volle motivatie om te gaan trainen!

thx man!

Wow heel netjes gefeliciteerd met het behalen van je doel! Het is moeilijk te geloven dat daar 30kg meer aan zat, zal ook wel met je lengte te maken hebben. Succes met clean bulken, en hou het altijd in de gaten. Bij 16/17 weer cutten :) groetjes

Ga zo door man. Knappe prestatie!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag opnieuw m'n VP gemeten: 10% :D

Voor foto's, zie de 1e post!

Laatst bewerkt:
Mooi, je hebt de foto's eindelijk ordelijk geplaatst:D En vreten nu! :p

-

Laatst bewerkt:
Wow nu ik je fotos in volgorde zie netjes! :D Hoe ziet jouw voeding eruit op een dag?

Respect man, heel knap gedaan.

Goed bezig man, al veel bereikt ;)
Ben zelf van ~122 naar 86 gegaan, zag er alleen op beide gewichten slechter uit dan bij jou:o

succes nog verder

Ruud, knal dat voedingsschema ff in de voedingssectie. Krijg je er sowieso meer reacties op dan nu.

Terug
Naar boven