Fitness Seller

30KG afgevallen!

respect! Goed bezig!

nice respect!

• Topic Starter Topic Starter
Iemand die een vet% schatting durft te doen?

proficiat! :) ooit wil ik ook zo droog worden, nu 41 killo afgevallen ^^

Iemand die een vet% schatting durft te doen?

Zal wel tussen de 12 en 15% hangen lijkt me. Maar het kan toch ook iets meer zijn, je buikspieren zijn niet te zien. Hier een foto van mij, zonder mijn spieren aan te spannen, helaas is de foto bewogen, maar voor een indicatie is het goed genoeg lijkt me. Mijn vetpercentage is een paar weken geleden in het ziekenhuis 'gemeten', lag tussen de 12 en 13% bij 87kilo en 1m88 lengte.
Mijn vetpercentage is in het ziekenhuis gemeten omdag ik wat overtollige huid heb na meer dan 50 kilo gewichtsverlies, ben van 138 kilo naar 80 kilo afgevallen, en weer wat terug aangekomen naar 87, inmiddels 88 kilo.

front.jpg

Ik had jou hier al verwacht haha. Zal ik maandag eens een huidplooimeter voor jou meenemen?

Laatst bewerkt:
Huidplooimeter geeft 12% aan, kan wel kloppen toch?

Hier nog wat betere foto's van buik en rug:

Photo 02-09-13 16 21 27.jpg

Photo 02-09-13 16 29 20.jpg

Wow je bent goed droog geworden, huid ook gewoon strak. Keep it up

Kleine update, vandaag officieel 88kg bereikt. (2kg onder mijn eigenlijke doel van 90KG:o)
Besloten om te gaan stoppen met afvallen, en nu 2 weken op onderhoud te gaan eten en daarna te gaan clean-bulken.

Eindelijk komen mijn abs door:banana:
Al zijn ze bij het felle licht op deze foto's niet erg goed te zien:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Netjes hoor ruud, dit had ik een paar maanden geleden echt niet verwacht! Er is nog wat werk aan de winkel met je poses maar zal snel goed komen denk ik zo. Lekker aan de clean-bulk:banana:

Meer moet je momenteel echt niet kwijt! Hoe lang ga je clean bulken en met hoeveel kcal boven onderhoud?

Al veel bereikt, succes met de volgende mijlpaal!

Ruud van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

is dat 30 kg?? oogt minder.. in ieder geval topprestatie ;)

Ik vind het juist meer lijken. Ik ben zelf 23 kg afgevallen, van 110 naar 87 (alleen krachttraining, dus het gewicht van de gekweekte spieren zit er ook nog bij). Ik heb nog steeds een flinke lap spek op mijn buik.

Ik vind het juist meer lijken. Ik ben zelf 23 kg afgevallen, van 110 naar 87 (alleen krachttraining, dus het gewicht van de gekweekte spieren zit er ook nog bij). Ik heb nog steeds een flinke lap spek op mijn buik.

Tja, ik ben dan ook niet zo lang als jullie. Vergelijk het een beetje met eigen prestaties/vorderingen.

Kleine update, zie foto's eerste post!:)

Gaat lekker of meen ik dat maar?;d

Mooi! En wat is nu het doel, tot welk gewicht clean bulken?

Terug
Naar boven