Fitness Seller

...

Op marokko.nl kon ik net ook niet. Beiden ff te druk bezocht denk ik?

• Topic Starter Topic Starter
4 gasten in dit topic...

Zal niet lang duren voordat 't eruit ligt lijkt me, begint uit de hand te lopen.. 121.872 stemmen.

Ja gestemd.

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk. Ik wist niet eens dat er 60.000 islam-mers een internetverbinding hadden?!?!

48% op nee nu.

Ook nee gestemd xD

Misschien moet je het even op Stormfront of een of ander extreem rechts forum plaatsen

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk. Ik wist niet eens dat er 60.000 islam-mers een internetverbinding hadden?!?!

waar denk je dat al die schotels voor dienen? :D internet!

troll.jpg

Laatst bewerkt:
Dit wordt gewoon hard gesaboteerd. 150.000 stemmen waarvan 59% op ja heeft gestemd. **** is this shit?

42% en bijna 150K elke moslim in NL stemt onderhand mee. Of het is gewoon een scriptje.

heeft geen invloet dat stemmen

Peej jij gaat zien wacht maar je hoeft niks te zeggen maar jij gaat zien dat is een feit vraag me niet wat je gaat zien dat zul je wel zien waneer jij gaat zien ik heb ook last van autos,feesten,menssen die lawaai maken tijdens de ek of wk. ik heb ook last van boten. moeten die niet eerst met de tijd mee gaan want hun maken ook geluid overlast ik heb ook last van hollanders die hard muziek dun waneer ze een examen feest doen ook geluid overlast die moeten ook met de tijd mee gaan

geluid van moskee/kerk/synage: 2 tot 5 mins

geluiden van jou hollanders: 2 tot 14 uur!!!!!!!!!!!

wie is nou hier de geluid overlasr?

heeft geen invloet dat stemmen

Peej jij gaat zien wacht maar je hoeft niks te zeggen maar jij gaat zien dat is een feit vraag me niet wat je gaat zien dat zul je wel zien waneer jij gaat zien ik heb ook last van autos,feesten,menssen die lawaai maken tijdens de ek of wk. ik heb ook last van boten. moeten die niet eerst met de tijd mee gaan want hun maken ook geluid overlast ik heb ook last van hollanders die hard muziek dun waneer ze een examen feest doen ook geluid overlast die moeten ook met de tijd mee gaan

geluid van moskee/kerk/synage: 2 tot 5 mins

geluiden van jou hollanders: 2 tot 14 uur!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven