Fitness Seller

...

Ik raak door mijn proxy's.... :eek:

DEVENTER - De Centrum Moskee in Deventer ziet voorlopig af van het plan dagelijks de azan laten klinken. De azan is de zangerige oproep tot het gebed.

Buurtbewoners reageerden verontwaardigd en verbolgen op dit plan van het moskeebestuur. Voorzitter Ohran Yücel wil nu eerst een voorlichtingsbijeenkomst voor de buurt, die begin volgende week moet plaatsvinden.

Dit bericht was trouwens geplaatst op maandag 2 juli 2012 om 18.00. Dus of jullie waren massaal een poll aan t invullen die er niet meer toe deed of ik zit fout :D

.

Laatst bewerkt:
hmm mag ik dan ook een geloof verzinnen en meerdere keren per week irritante muziek draaien door een flinke speaker?

hmm mag ik dan ook een geloof verzinnen en meerdere keren per week irritante muziek draaien door een flinke speaker?
Is het gebaseerd op een boek dat tenminste een paar honderd jaar oud is en geen enkele wetenschappelijke onderbouwing geniet?

.

Laatst bewerkt:
nee done

ik ben wel een belg maar je weet nooit voor wat het goed is he! :-)

U christenen dun goofed, better pepper ur anus.

Haha wat een religie ook zeg :roflol: Echte hebberige personen ook heb je een moskee en kom je ook nog met dat, volgens mij zijn er in turkije en marokko niet eens kerken als er kerken zijn word het toch verbrand

Toont aan hoe onwetend je bent. Zegt dus ook veel over je niveau.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 00:26 ----------

Is het gebaseerd op een boek dat tenminste een paar honderd jaar oud is en geen enkele wetenschappelijke onderbouwing geniet?

Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen;

PS: ik vind het een absurd idee. Als men weet dat een groot deel van de autochtone bevolking dit niet zal kunnen appreciëren, dan doe je dat gewoon niet.

PS: ik vind het een absurd idee. Als men weet dat een groot deel van de autochtone bevolking dit niet zal kunnen appreciëren, dan doe je dat gewoon niet.

Little Daddy is zelf imam, maar loopt de boel gewoon te trollen op dbb :)

ok, leg jij de wetenschappelijke onderbouwing van de koran is uit

360 duizend stemmen 70% ja
:roflol:

Terug
Naar boven