Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DEVENTER - De Centrum Moskee in Deventer ziet voorlopig af van het plan dagelijks de azan laten klinken. De azan is de zangerige oproep tot het gebed.
Buurtbewoners reageerden verontwaardigd en verbolgen op dit plan van het moskeebestuur. Voorzitter Ohran Yücel wil nu eerst een voorlichtingsbijeenkomst voor de buurt, die begin volgende week moet plaatsvinden.

Dit bericht was trouwens geplaatst op maandag 2 juli 2012 om 18.00. Dus of jullie waren massaal een poll aan t invullen die er niet meer toe deed of ik zit fout![]()

Is het gebaseerd op een boek dat tenminste een paar honderd jaar oud is en geen enkele wetenschappelijke onderbouwing geniet?hmm mag ik dan ook een geloof verzinnen en meerdere keren per week irritante muziek draaien door een flinke speaker?
hmm mag ik dan ook een geloof verzinnen en meerdere keren per week irritante muziek draaien door een flinke speaker?
? ik vind het al irri als er buiten een klein kind schreeuwt laat staan dit
Is het gebaseerd op een boek dat tenminste een paar honderd jaar oud is en geen enkele wetenschappelijke onderbouwing geniet?

Dat heb je goed geraden.nee
nu is zeker alle betrouwbaarheid van mijn geloof weg?

tja ik erger me als ik met schone sokken in iets nat gaat staan, er is altijd wel wat om over te ergeren.![]()
Aangezien het merendeel moslims haat denk ik dat er nog best wat kunnen stemmen. En als je veel reps hebt helemaal![]()
als er minimaal een suikerfeest in voorkomt, doe ik mee

U christenen dun goofed, better pepper ur anus.
Haha wat een religie ook zegEchte hebberige personen ook heb je een moskee en kom je ook nog met dat, volgens mij zijn er in turkije en marokko niet eens kerken als er kerken zijn word het toch verbrand
Is het gebaseerd op een boek dat tenminste een paar honderd jaar oud is en geen enkele wetenschappelijke onderbouwing geniet?
Toont aan hoe onwetend je bent. Zegt dus ook veel over je niveau.
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 00:26 ----------
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen;
PS: ik vind het een absurd idee. Als men weet dat een groot deel van de autochtone bevolking dit niet zal kunnen appreciëren, dan doe je dat gewoon niet.

ok, leg jij de wetenschappelijke onderbouwing van de koran is uitToont aan hoe onwetend je bent. Zegt dus ook veel over je niveau.
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 00:26 ----------
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen;
PS: ik vind het een absurd idee. Als men weet dat een groot deel van de autochtone bevolking dit niet zal kunnen appreciëren, dan doe je dat gewoon niet.