Bipolar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me de laatste tijd inderdaad af of er wel regels zijn. De meeste reacties zijn misplaatst sarcasme tot ronduit kinderachtig en de rest is aan het trollen. Maar blijkbaar is dat de norm...
Gelukkig kan jij nog een onderschijt maken tussen goede informatie en al dat sarcasme & getroll. Ik zie door de bomen (en plantjes) het bos niet meer.
9. Het openbaar bespreken en bekritiseren van toepassing van de regels
Het is niet toegestaan om beslissingen of sancties uitgevoerd door de leiding op het forum te bespreken of te bekritiseren. Men kan een bepaalde beslissing of sanctie steeds betwisten door een e-mail of privébericht te verzenden naar de beheerder van het forum. Elke klacht zal ernstig behandeld worden.
Ik wel.
Leden bedreigen, vrouwen om foto's vragen, doorslaan etc. Voor iedere kaart is wel een goede reden te bedenken eigenlijk.
Chill man, je komt nogal gespannen over.
Gelukkig kan jij nog een onderschijt maken tussen goede informatie en al dat sarcasme & getroll. Ik zie door de bomen (en plantjes) het bos niet meer.
Leden bedreigen, vrouwen om foto's vragen, doorslaan etc.

en goedemorgen? mag dat nog gezegd worden op dit forum? just asking

Foto vragen dames, ja dat was het namelijk ook.
maar goed het mag niet (bespreken) dus daar kan ik vrij weinig over zeggen en of me verdedigen...
leden bedreigen, ja doe ik op een dagelijkse basis...
verder de thread bewijst wel iets, want gisteren werden er WEL acties ondernomen..
dus NU mag deze thread ook dicht...
Je mag mij best bedreigen hoor Ray. Ik zal je niet reporten.
Je mag mij best bedreigen hoor Ray. Ik zal je niet reporten.
Wel hoor..
ik heb net even op mijn bank rekening gekeken en daar wordt ik best wel gelukkig van![]()
Ik zou niet weten waarom...
überhaupt iemand op een internet forum bedreigen, ook....
kan me ook niet voorstellen dat ik op die manier iemand hier bedreigt heb...
zal wel weer in een verkeerde context opgepikt zijn...
daarentegen zijn moderators ook net mensen...
alleen zullen die niet zo snel een fout toegeven...
Groetjes, Reet.