apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is je vrouw stuk.Beetje hetzelfde als vrouwen. Hoevaak gebruik je die nou, ikzelf paar keer paar jaar en de rest vd tijd staat ze in de keuken
Ik zet hem gewoon op het aanrecht en niet in de kast

Garantie verlopen 🤷♂️Volgens mij is je vrouw stuk.
Kan je haar niet ter reparatie opsturen? Misschien krijg je wel een vervangend model.
@Hell93 misschien een leuke optie.Volgens mij is je vrouw stuk.
Kan je haar niet ter reparatie opsturen? Misschien krijg je wel een vervangend model.
Zal je altijd net zien hè.
Doe ik met mijn vrouw ook. Handig als je ze snel nodig hebtIk zet hem gewoon op het aanrecht en niet in de kast![]()
Dan eet ik het ijs wel zelf niet meer op
Hahahahahah 🤣🤣😆😆😱😱😲😲
Maar de hype zal wel weer overgaan, net als protein fluff uit de ninja blender. Duur ding en die staat nu onder het stof op zolder
Ik heb een nieuwere versie. Tegen een leuk bod kan je de blender overnemenNinja blender op de zolder? Zonde.
Ik gebruik die van mij meermaals per dag voor shakes en natuurlijk mijn True Natural Protein Ice Cream recepten.
Ik heb er zo één:
![]()
Als je iets gelijkaardigs hebt, haal maar van de zolder en stuur maar op. ;-)
Heb je een modelnummer?Ik heb een nieuwere versie. Tegen een leuk bod kan je de blender overnemen
Shakes maken met een shake beker werkt prima én minder lawaai
ijsmachine en chill in 1 zin? +10 puntenPunt is, een ijsmachine is altijd wel chill. Maar hoevaak gebruik je het? Ik gebruik mijne 1x per jaar. Is opzich wel echt nice als je zelf goed ijs maakt. En er vervolgens milkshakes van maakt.

Nutri Ninja BN750EU