MuscleMeat

-

Monochromer

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
74kg
Hoi, ik ben een 21 jarige jonge man
8% bf
175cm
69kg
Eet met zo min mogelijk vet en gebruikt alleen gezonde olies zoals druivenpit en hazelnoot olie om te koken, ik eet meestal zeevruchten, kip, eend en kalkoen en af en toe rundvlees en varkensvlees, maar meestal de vorige ook soms als het kan geiten vlees (heerlijk als je het nooit had probeert), en drinkt bijna uitsluitend water, ik drink geen alcohol of koffie.

Het is zeer moeilijk voor mij om massa bij te houden, ik behoudt gewoon een constante gewicht en bf percentage, maakt niet uit wat ik doe (vandaar dit optie), en ik heb alle soorten training schedules probeert maar mijn metabolisme is hopeloos maar ik wil uiteindelijk een gespierde lichaam opbouwen, dus mijn vraag is wat zou een goeie kuur of combinatie voor een beginner zijn die wil spiermassa opbouwen, en ook een bijhorende effectieve nakuur? Ik ben bewust van de naeffecten maar wil het tog proberen.

Van tevoren bedankt voor de hulp.

Laatst bewerkt:
1/10 test e 500 mg
1/10 500 iu HCG E3D
12/16 NOLVADEX 20 MG of clomid 50 mg

Hoi, ik ben een 21 jarige jonge man
8% bf
175cm
69kg
Eet met zo min mogelijk vet en gebruikt alleen gezonde olies zoals druivenpit en hazelnoot olie om te koken, ik eet meestal zeevruchten, kip, eend en kalkoen en af en toe rundvlees en varkensvlees, maar meestal de vorige ook soms als het kan geiten vlees (heerlijk als je het nooit had probeert), en drinkt bijna uitsluitend water, ik drink geen alcohol of koffie.

Het is zeer moeilijk voor mij om massa bij te houden, ik behoudt gewoon een constante gewicht en bf percentage, maakt niet uit wat ik doe (vandaar dit optie), en ik heb alle soorten training schedules probeert maar mijn metabolisme is hopeloos maar ik wil uiteindelijk een gespierde lichaam opbouwen, dus mijn vraag is wat zou een goeie kuur of combinatie voor een beginner zijn die wil spiermassa opbouwen, en ook een bijhorende effectieve nakuur? Ik ben bewust van de naeffecten maar wil het tog proberen.

Van tevoren bedankt voor de hulp.

P.S. waar het mogelijk zou kunnen bijkomen in Den Haag?

Als je stats kloppen en dat combineert met de tekst "moeilijk massa behouden" denk ik dat je nog even een tijdje in de voeding sectie moet lezen in plaats van het AAS forum. Er is dan een duidelijk te kort aan kennis van voeding namelijk en zal kuren je weinig zinvols brengen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Als je stats kloppen en dat combineert met de tekst "moeilijk massa behouden" denk ik dat je nog even een tijdje in de voeding sectie moet lezen in plaats van het AAS forum. Er is dan een duidelijk te kort aan kennis van voeding namelijk en zal kuren je weinig zinvols brengen. :)
Ik kan me gewoon niet goed uitdrukken, i'm actually an expat living here in The Hague, my Dutch isn't at it's finest yet so excuse me for it, I meant to express that I find it extremely difficult to retain any mass I gain (if any) and only when killing myself in the gym when my gym partner is miles ahead of me on a less stringent routine which is quite frankly horribly disheartening.

Eat more fucking food!

I can't grow blablabla

All bullshit

Eat more food

Peace

Amen to that!

Ik kan me gewoon niet goed uitdrukken, i'm actually an expat living here in The Hague, my Dutch isn't at it's finest yet so excuse me for it, I meant to express that I find it extremely difficult to retain any mass I gain (if any) and only when killing myself in the gym when my gym partner is miles ahead of me on a less stringent routine which is quite frankly horribly disheartening.

Your Dutch is fine, the problem are your stats:

If you are 1.75m and weighs 69kg , there is clearly something wrong with your knowledge of nutrition. Without proper knowledge of nutrition, steroids will not get many lasting results.

If you're going to start a cycle without the knowledge of proper nutrision it's not going to take you where you want to be.
U probebly will gain some mass but, in your pct you are going to have the same problem what you're having now, only worst. That problem is to keep your mass. The gains you're made realy hard to keep when you're recovering from a cycle. So first make sure you can eat proper, eat more and gain some mass, then think about steroids.

Test e & mast e ?

I guess it's a pretty obvious message that you are getting from everybody.

Eat more!

People often think they eat "enough" or "the same or more then their friend/family/etc)
But the bottomline is: everybody is different, so you might need more food then someone else.
Also when gaining is an issue people often overestimate their daily food intake.

One more time: eat more.

Steroids will not be the best option for you at this point.

Hope you take the advice.

Terug
Naar boven