MuscleMeat

3daagse split (tips??)

• Topic Starter Topic Starter
@martinnoppert ja hoe jij het nu zegt was ik vorige week mee begonnen omdat je dat toen ook al zei. en dat beviel me goed.
Is het trouwens dan nodig dat je echt elke dag strikt zelfde oefening doet?
Ik houd er wel van soms te spelen met oefeningen. bijv ene keer flys met dumbell andere keer met cable.
maar dan ga ik wel verder met hoe ik het nu doe (jouw verdeling)

@RFFNCK hij zei dat het een zwaar schema was. en dat je een spier zo goed traint en dan 4/5 dagen kan rusten.
maar ik ga toch het doen zoals martin hierboven zei. dat bevalt me namelijk goed. hogere frequentie.

@martinnoppert ja hoe jij het nu zegt was ik vorige week mee begonnen omdat je dat toen ook al zei. en dat beviel me goed.
Is het trouwens dan nodig dat je echt elke dag strikt zelfde oefening doet?
Ik houd er wel van soms te spelen met oefeningen. bijv ene keer flys met dumbell andere keer met cable.
maar dan ga ik wel verder met hoe ik het nu doe (jouw verdeling)

Nope, je hoeft absoluut niet telkens dezelfde oefeningen te doen. Je mag altijd variëren met oefeningen dus idd de ene keer dumbell fly en de andere keer cable fly.
Die manier is sowieso beter naar mijn mening omdat je dan naast de variatie die het soms leuker maakt ook beter kan uitvinden welke oefeningen voor jou persoonlijk het beste werken.
Beste manier is meestal wel om een bepaalde basis in te bouwen waar je zoveel mogelijk mee werkt en dan de rand oefeningen gebruikt voor de variatie.

succes.

@martinnoppert top, deed ik al. maakt het leuker enz.
Maar de grote oefeningen wel het zelfde. bankdrukken, squaten enz..
voeding zit ook wel goed. nu ik veel aankom merk ik dat ik sterker word en ik snel kan vehogen. vooral op bankdrukken enz liep ik een tijdje vast.

Terug
Naar boven