- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Als ik me niet vergis zorgt een kortere ester en regelmatig prikken ook voor stabielere bloedwaarden. Dan heb je ook nog weer een paar mensen die enorm veel last van sides krijgen met EOD prikken en dat weer niet hebben bij ED etc...
En met ace heb je ook nog eens wat meer actieve stof. 87mg acethate en 72mg enanthate per 100mg dacht ik.
dit is geen cito toets, we weten allemaal dat je tren a inprinciepe ED moet prikken, ipv eod, dat sommige er toch voor kiezen om eod te prikken is uit luiheid.
en dat enethate een zwaardere ester heeft is ook oud nieuws.
Je kan niet iemand advies over iets geven als je het zelf niet gebruikt hebt, dat is mn punt. AAS is geen speelgoed dus bespaar ander mensen je theorieen die je overal op t net kan vinden.
@rey
had me vergist sorry, was bezig met kwark eten
Laatst bewerkt:

. 87mg acethate en 72mg enanthate per 100mg dacht ik.

. Zie toch genoeg verstandlozen rondlopen.
.

maar alsnog zijn er wel wat mensen met verstand van zaken die zelf niet per se een bijzonder indrukwekkende physique/stats hebben. Het zou zonde zijn om puur op basis van de correlatie gains:kennis de input van al die mensen te negeren in plaats van die op een case by case basis te beoordelen op hun waarde en volgens die weg een beeld vormen van wie er verstand van zaken heeft en het waard is om naar te luisteren en wie niet.