Fitness Seller

3e poging...

koen85

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Nou mensen, ik heb mn kuur al 2 keer uit moeten stellen door omstandigheden.
Heel vervelend maar ik wil mn kuur natuurlijk op een perfect moment plannen!

Nu zat ik eens te denken over mijn doelstellingen, en die zijn niet bepaald hoogverwacht. Ik wil geen dikke massa, alleen de puntjes op de i zetten in proportie, hardheid en ik wil droger.

Nu had ik de gedachte om een korte kuur van 4 weken te pakken. Ik weet dat jullie vinden dat je alles moet halen uit een eerste kuur, maar mijn doelstellingen zijn nu eenmaal niet zo ambitieus. Ook behoudt je alles veel makkelijker, en onderdruk je je HPTA zo goed als niet!

wk 1-4 100 mg prop eod
wk 1-4 100 mg mast eod

Wellicht doe ik een maand later nog een kuur van 4 weken om het echt af te maken, maar daar kan ik nog geen uitsluitsel over geven.

Wat vinden jullie ervan? Gezien de argumenten die ik geef, niet de algemene "regel" om alles uit je eerste kuur te halen....

Thnx mannen!

Je zal zeker bereiken wat je wilt bereiken met deze kuur. Je zal lekker hard worden, maar echt massa kan je niet verwachten van deze kuur, mss paar kilo's (droge massa). Zou voor je 2e kuurtje er dan mss wel tren ace bijgooien..

puntjes op de i zetten met as is nie slim. je weet zelf vast ook wel dat als je eenmaal geproefd hebt van de vruchten je altijd meer en meer wil. eenmalig kuren is voor bijna niemand weggelegd.
met die 4 weken onderdruk je heus wel hoor, je herstel is mss sneller das t grote verschil.
en....laatste punt maar wel belangrijkste: gebrek aan ambitie? wat is dat dan
je moet een ding heel goed onthouden. meeste jongens (mijzelf incl) zullen nooit massa-monsters worden. en al ben je groot en zwaar en je gaat zwaar op dieet blijft er weinig van over. dus ik zou zeggen, kuur goed of niet. ga dan voor de zomer op dieet, evt met cut-kuur. maar leg de lat hoog

Leuke kuur!! (afhankelijk van stats)

Onderdrukking komt er zeker wel, maar je herstel zal veeeeel sneller zijn.

Mee eens dennis, en je verhaal is ook heel duidelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn statistieken:

1,98 mtr
112 kilo
14% vet
21 jaar

Ik weet dat het zelden bij 1 kuur blijft, maar dit vind ik niet erg hoor:D
Ik denk alleen dat een kuur van 8 tot 10 weken overdone is voor mij..
Ik ben nu zo'n 5 maanden al aan het cutten.. Zeer langzaam maar daardoor ook zonder massaverlies! Ik kom van 18 % denk ik zo.

Ik hoef niet meer dan 2 a 3 kilo bij te komen.. Ik heb wel bij velen gezien, dat ze ook na de kuur een stuk voller blijven. (natuurlijk wel wat minder)
Ik heb geen makkelijk lichaam, daarom denk ik dat dit kuurtje veel voor mij kan gaan betekenen, en omdat een korte kuur gewoon een stuk minder slecht voor je is, kan ik het ook jaarlijks, miss 2x per jaar blijven doen..

Maar jullie hebben er verder niks op tegen dat mijn eerste kuur dus en korte gaat worden? Want dan ben ik overtuigd namelijk!

Thnx voor de reacties!

Hey Koen, hoe lang ben jij nu al van plan te kuren? Volgens mij al sinds ik hier op dit board actief ben.

Gaat het nu eindelijk gebeuren? :banana:

hahaha, klopt:D

Maar zoals ik al zei heeft dit te maken met wat dingen die toch voor moesten gaan helaas... Maar nu wordt kuren 1 van de eerste prioriteiten:P

puntjes op de i zetten met as is nie slim. je weet zelf vast ook wel dat als je eenmaal geproefd hebt van de vruchten je altijd meer en meer wil. eenmalig kuren is voor bijna niemand weggelegd.
met die 4 weken onderdruk je heus wel hoor, je herstel is mss sneller das t grote verschil.
en....laatste punt maar wel belangrijkste: gebrek aan ambitie? wat is dat dan
je moet een ding heel goed onthouden. meeste jongens (mijzelf incl) zullen nooit massa-monsters worden. en al ben je groot en zwaar en je gaat zwaar op dieet blijft er weinig van over. dus ik zou zeggen, kuur goed of niet. ga dan voor de zomer op dieet, evt met cut-kuur. maar leg de lat hoog

Je hebt zkr gelijk hierin, maar hij geeft ook aan dat zijn doelstelling niet heel veel massa is, dus de kuur is zkr geschikt imo

Als dit je eerste kuur is raad ik je deze af.
Van normale ''10-weekers'' kun je nog heel veel leren namelijk.

Ook vind ik je instelling een beetje fout: ''Ik hoef niet meer dan 2 a 3 kilo bij te komen..''

In een kuur geef je je helemaal...kiloos verlies je onherroepelijk, dus ga voor meer kerel.

Is dit je eerste kuur, oops idd niet goed gelezen. nee dan zou ik ook voor een kuur van 10/12 weken gaan dan zul je er veel meer uithalen zoals Big Maus zegt.

ik vind m ook erg kort, maar wat je ook uiteindelijk gaat doen...zet m op!

I Get your point..
Ik was eerst ook altijd van plan om met een standaard testo kuurtje te starten voor 10 weken ofzo. Maar dit zou dan toch eerder een massakuur zijn. Ik kan nu eenmaal niet veel groter worden ivm mn opleiding, stage, toekomstige baan... Ik heb ook geen gigantische verwachtingen van de kuur, wel wil ik er alles uit halen wat er in zit!

Een 10 wekige kan het sowieso niet worden, wellicht een 6 wekige..

thnx voor de input Maussie, ik ben het ook zeker met je eens dat het exploreren van gear meer nodig heeft dan vluchtige kuurtjes, want daar lijkt ie wel een beetje op. Helaas heb ik die mogelijkheid niet..

Ik zat net te denken wat je zei Maus, en is het anders geen optie om 4 of 6 weken op alleen testo prop te gaan zitten?? Op die manier kom ik er wel achter wat een bepaald middel met me doet en met de juiste voeding en training kan ik ook best mn doelstellingen halen lijkt me..
Wat denk je?

I Get your point..
Ik was eerst ook altijd van plan om met een standaard testo kuurtje te starten voor 10 weken ofzo. Maar dit zou dan toch eerder een massakuur zijn. Ik kan nu eenmaal niet veel groter worden ivm mn opleiding, stage, toekomstige baan... Ik heb ook geen gigantische verwachtingen van de kuur, wel wil ik er alles uit halen wat er in zit!

Ben bang dat jij toch iets te hoge verwachtingen van AAS hebt. Als je denkt dat je met 1x een 10weekse kuur zo huge word dat je geen baan meer kan krijgen en je problemen krijgt op je stage heb je het mis. Ja je word groter maar verwacht niet dat je plots een freak bent.
En stel je reageert zo goed op AAS dat je ineens een beest word kan je alsnog massa verliezen. Beter teveel massa en dan afvallen dan te weinig massa en ontevreden zijn met de resultaten.

Verder helemaal eens met de punten van Dennis en Maus

Wat voor soort werk doe je dan als ik vragen mag?

Ik studeer Commerciele economie.. Maar het probleem is stage, en mn toekomstige werk. Je moet representatief zijn en helaas wordt je snel beoordeelt op het oog.
Je wordt minder snel serieus genomen, merk ik nu ook al vaak.

Terug
Naar boven