XXL Nutrition

3e poging...

Ik studeer Commerciele economie.. Maar het probleem is stage, en mn toekomstige werk. Je moet representatief zijn en helaas wordt je snel beoordeelt op het oog.
Je wordt minder snel serieus genomen, merk ik nu ook al vaak.

Ja, je zal het zelf wel het beste weten.

Ik denk alleen dat als je zelfverzekerd overkomt, het niet veel uit maakt hoe je er uit ziet. Ik zou zelf meer respect tonen naar iemand die er 'huge' uit ziet dan naar een 'lulletje rozenwater'.

En zo`n monster ben je toch nog niet en dat word je ook niet zomaar.

Maar goed, wat je ook voor kuur gaat doen, veel succes ermee!

waarom zouden spieren niet representatief zijn voor je functie. ik werk als analist-programmeur en ik zie niet in waarom een gespierd iemand als programmeur, boekhouder of commercieel persoon niet zou kunnen functionneren of waarom het nadelig zou zijn. ik denk ook dat je teveel verwacht van AS. ik heb na een kuur van 10 weken misschien maar 4 kg winst en dat is niet iets wat tijdens je job opvalt. zeker niet als je zo groot bent. ik denk dat die 4 weken niet veel zoden aan de dijk gaan brengen. of het zou moeten dat je zo verschillende kuurtjes met drie weken er tussen als pauze zou doen.

Ik heb tijden gedatcheerd gezeten bij heel grote bedrijven als IT'r en woog toen 107-111kg bij 1,74m en heb geen enkele keer het idee gehad dat ik niet serieus genomen werd. Als je je vak verstaat en je klassevol aankleed is er niks aan de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben me er wel van bewust van dat ik echt niet gegarandeerd 10 kilo aan zal komen..

Ik denk dat ik gewoon ga beginnen met 100 mg testo prop eod, en het aankijk. Ik kom er denk nooit uit zo:D
Ik zie wel hoe ik reageer, en als ik het genoeg vind, vind ik het genoeg.
Half januari ongeveer gaat de eerste spuit erin, en ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor de input iig!!

Ik ben me er wel van bewust van dat ik echt niet gegarandeerd 10 kilo aan zal komen..

Ik denk dat ik gewoon ga beginnen met 100 mg testo prop eod, en het aankijk. Ik kom er denk nooit uit zo:D
Ik zie wel hoe ik reageer, en als ik het genoeg vind, vind ik het genoeg.
Half januari ongeveer gaat de eerste spuit erin, en ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor de input iig!!

Zoals je zegt je kan gewoon beginnen en ben je tevreden stop je. Wil je meer trek je kuur door tot 6 of 8 weken. Ook geen probleem

Dat klopt, ben zelf ook programmeur bij een bank en ze zien wel dat je groot bent, maar dat levert je genoeg respect op ook, als je je job goed doet.

heb hier ook al heel wat kn lezen over korte kuren, vind ze zeker interessant!!

veel succes en ben benieuwd naar je log

@koen

Ozich wel lekkere doseringen alleen 4 weken is imo net iets te kort.
Vind dan 6 weken eerder in de buurt komen.
Ben je net lekker op volle gang stop je 2 weken er naar al weer.
Denk dat de resultaten die je met die 4 weken gaat boeken niet noemenswaardig genoeg zijn om er AS voor te gebruiken.

Oke mannen, goed dat jullie zo eerlijk zijn! Geen gezeik en gewoon waar het op staat. Ik ga gewoon begonnen in januari, en we zien waar het schip strandt!

Succes, en ik denk persoonlijk dat als je eenmaal resultaat gaat zien, je niet meer te stoppen bent! :p

puntjes op de i zetten met as is nie slim. je weet zelf vast ook wel dat als je eenmaal geproefd hebt van de vruchten je altijd meer en meer wil. eenmalig kuren is voor bijna niemand weggelegd.
met die 4 weken onderdruk je heus wel hoor, je herstel is mss sneller das t grote verschil.
en....laatste punt maar wel belangrijkste: gebrek aan ambitie? wat is dat dan
je moet een ding heel goed onthouden. meeste jongens (mijzelf incl) zullen nooit massa-monsters worden. en al ben je groot en zwaar en je gaat zwaar op dieet blijft er weinig van over. dus ik zou zeggen, kuur goed of niet. ga dan voor de zomer op dieet, evt met cut-kuur. maar leg de lat hoog

amen

oja @topic-starter;

je kuurtje zuigt.

4 weken is te kort, je tikt misschien net een bepaalde winst aan, maar je moet er rekening mee houden dat je vrijwel altijd weer terugzakt, waardoor je netto-winst onder je doel uit komt, en waardoor je vervolgens weer gaat zeggen; nou ik pak maar weer een kuurtje maar deze keer langer en zwaarder.

wil je 6kg pakken dan zul je dus zeker 8kg aan moeten komen, helemaal jij want ik heb niet echt het idee dat je een 100% hardcore bb'er ben (geen probleem verder hoor).

ik raad je dus zeker aan om iig minimaal 6 weken te kuren, want 4 weken zet echt geen zoden aan de dijk.

Hehe, je zou eens mee moeten trainen;)

Het klopt wel wat je zegt, maar dat is minder van kracht bij korte kuren. Je bent veel beter in staat om je gewonnen resultaten te behouden.

Maaja, ik ga gewoon beginnen, we zullen zien hoe het gaat!

en waarom kan je geen 6 weken ipv 4 weken?

Staat in een andere post van me dat ik dat wellicht ook wel doe:)

Zou er zelf tren ace bij pakken!
Maar dit is zeker niet te kort voor zo een kuurtje! Ik voel me het lekkerst bij 15 dagen injects en 20 dagen orals! En geloof me, je wint er meer dan zat mee!

Ja, ik had de zelfde gedachte, maar ze hebben een heel sterk punt als ze zeggen dat ik eerst wat meer ervaring op moet doen.

Ik studeer ook Commercieele economie maar heb nog nooit gehad dat mensen mij niet serieus namen doordat ik wat steviger uitzie. Mensen reageren wel altijd apart als je zegt dat je bodybuilding doet, dus zeg je tegen mensen aar je stage moet lopen dat je af en toe eens wat aan fitness doet;)

Ja je moet wel discreet zijn af entoe want mensen zijn te bijgelovig. De eerste indruk is het belangrijkste, en die heb je nou eenmaal niet altijd mee als gemiddelde grotere dude dan de rest:D

Terug
Naar boven