Fitness Seller

3e week d-bol nu als ik op rechtse tepel druk lijk het een beetje opgezet.

barryz

Cool Novice
Waardering
0
moet ik me eigen zorgen gaan maken of niet dit is mn eerste kuur pas ben begonnen met 2 toen 4 zit nu op 6 (3e week) als ik er op druk lijk rechtse tepel beetje opgezet linkse niet en beetje gevoelig is dit normaal >??
alvast thankss voor de reacties greetzz barry

sounds like gyno to me :nut:
je hebt toch al nolvadex in huis gehaalt.

Heb hetzelfde hier (maar dan test only).

Zit nu in de 5e week en merk dat mijn tepels af en toe wat gevoeliger zijn dan normaal en ze lijken soms een beetje opgezet (dit kan ook vocht zijn).
Voel verder niks wat op schijven, bobbels oid lijkt.

Ben nu sinds week 4 ook aan de proviron, maar denk dat ik het even aankijk en mocht het aanhouden, dan te starten met wat nolva.

Slim plan, of voor de zekerheid toch met de nolva beginnen ?

(Genoeg topics over, maar ik denk ik vraag het nog even toen ik deze thread zag)

puffy tepels, en af en toe irritatie is geen gyno. kan ook een beejte vet zijn dat zich rondom tepel opslaat.
gyno is een harde knobbel onder/rondom tepel.
zou tt ff aankijken en als t verhard met nolva beginnen. peroonslijk (vindt niet iedereen) zou ik er arimidex bijnemen, hoewel nolva en ari niet goed samen gaan. zie onderstaande link:http://www.cvzkompassen.nl/fk/
arimidex op 1mg ed tezamen met hg 40mg nolva deden mijn gyno onder controle krijgen

Kunnen we aub wel serieus blijven?

Een serieuse reaktie is wel op zn plaats idd, daar je een echt probleem kan krijgen.
Wat ik zelf doe ik 3 dagen nolva op 20 mg per dag en weg is de gyno.
Vind wel dat dit soort problemen zo snel mogelijk verholpen moeten worden, anders zit je straks met puffy tepels!!

zit met hetzelfde. Ben in week 6 van mijn kuur en mn tepels zijn ook beetje opgezet maar geen harde knobbel onder of geen pijn.
Ik neem er nog niets voor maar heb hier wel nolvadex liggen voor als ik iets hard zou beginne voelen of pijn zou krijgen.
Nu wacht ik voorlopig nog af.

Mijn collega bedoelde dus vanaf nu weer ontopic.

Terug
Naar boven