MuscleMeat

3x zelfde kuur (kuurverleden)

roberto22

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Ik heb in de afgelopen 3 jaar, 3x gestart sustanon/ deca kuur.
Laatste 2 kuren door persoonlijk omstandigheden beide moeten afbreken.

Afgelopen Januari ben ik begonnen met de kuur: deca/sus met kickstart dianabol.
Deze heb ik tot mijn grote spijt moeten afbreken in week 4.

Is het mogelijk dan weer dezelfde kuur te pakken?

Dit omdat ik hier heel goed opging of beter een andere kuur ivm herkenning van de stoffen door het lichaam?

Wat zou nog meer een goede massa kuur kunnen zijn buiten deca sustanon en dianabol

Je kan zeker weer dezelfde kuur pakken hoor.

Lijkt me geen probleem. Wel zonde van beide keren... Puur uit interesse; heb je wel beide keren nakuur gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me geen probleem. Wel zonde van beide keren... Puur uit interesse; heb je wel beide keren nakuur gedaan?

De laatse keer Januari heb ik pregnil + proviron gekregen.

Dit zou voldoende moeten zijn was mij verteld.

Als ik het goed begrijp en je 1x kuur per jaar zou doen zou dit iedere keer dezelfde stack kunnen zijn?
Wel verhoogd neem ik aan?

of beter een andere kuur opstellen?

Laatst bewerkt:
Pregnyl en Provi is wel een interessante nakuur keuze..

Iets zegt me dat je voeding en training niet op orde hebt. Zorg daarnaast, voor zover je hier invloed op hebt, dat je wel een stabiele privesituatie hebt zodat je je kuur af kunt maken.

Nakuren doe je trouwens niet met pregnyl en provi. denk eerder aan nolvadex, evt clomid. Je dealer zou ik denk een schop geven... ;)

jou dealer zou ik een schop hebben gegeven altijd nakuren met nolva ;)

Iets zegt me dat je voeding en training niet op orde hebt. Zorg daarnaast, voor zover je hier invloed op hebt, dat je wel een stabiele privesituatie hebt zodat je je kuur af kunt maken.

Nakuren doe je trouwens niet met pregnyl en provi. denk eerder aan nolvadex, evt clomid. Je dealer zou ik denk een schop geven... ;)

Voeding en training had ik op orde, klopt van prive situatie deze is eindelijk weer normaal vandaar dat ik weer wil kuren maar dit keer goed.

Van kuren heb ik weinig verstand, ik ga niet meer van 1 persoon uit en zeker pak ik dit een keer een goede nakuur.

Als je 1 x per jaar kuurt gewoon dezelfde dosis aanhouden, verhogen niet nodig..

Zou kunnen inderdaad

Oke het wordt weer dezelfde sus deca kuur
Voor 10 weken

500 deca
750 sust

Dit was ook de laatste, nakuur met nolvadex hoelang kan ik dit het beste pakken op welke dosering?
Pregnil en proviron in de kuur?

Terug
Naar boven