Tatsu
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ze prima 2 maal per week aanpakken met voldoende rust.Ik heb de neiging gehad te vaak te trainen, probeerde eerst bv. alle spiergroepen 2x per week te trainen met een enorm volume, maar dan merk ik toch dat ik niet volledig herstel, en gaan mijn prestaties qua kracht niet vooruit. En dat terwijl ik me mentaal gezien juist heel goed voel, en mijn fysiek ging er ook op vooruit. beetje tegenstrijdig allemaal. Maar ik train elke spiergroep nu nog 'maar' 1x per week, mede door veel te lezen op dit forum en dat is blijkbaar voldoende.

Weet ik, maar ik kan er wel degelijk dingen van leren. Ik kan het altijd proberen en kijken hoe het uitpakt. In principe lijken onze schema's best op elkaar, maar ik doe wat meer oefeningen, meer volume. Mijn meest gemaakte fout is denk ik dan ook overtraining, en misschien doe ik dat nog steeds.. daarom train ik nu minder en kijk hoe dat uit pakt.

gezien jou foto's lijkt het schema dat je nu al hanteerde toch behoorlijk goed te werken
don't fix it if it aint broke![]()
. En ik groei ook nog wel, maar heel langzaam, misschien kan het wel sneller met een beter schema
.rustig bikkel, de wereld draait niet alleen om jou he

dit zijn mijn benen koud:
Mijn stats:
( Hoewel ik mij eigen eigelijk niet echt focus op kracht meer op de uitvoering ) maar hierbij dan toch mijn stats wanneer ik een ontzettende goeie dag heb.
Bankdruk: 135 kg, 8x
Deadlift: 130 kg 8x
Squat: 160 kg 8x
Ik train eigelijk bijna nooit zo zwaar ( voor mij dan ) alleen in een gekke bui en als ik barst van de energie.![]()

Ik snap het idd deze reactie heb ik al heel vaak gehad en zat hier dus ook op te wachtenIk durf het bijna niet te zeggen maar woog net uit de douche bijna 119 kilo dit natuurlijk omdat ik vandaag al 10 eieren zonder dooier op heb.half pak brintabijna een halve kilo kiphalf pak rijst4 stuks fruit4 liter waterIk kan ook bijna niemand wijsmaken dat ik nog nooit gekuurd heb, de enige dingen die ik gebruikt heb zijn creatine no en tribulus en eigelijk de laatste 2 maar een paar xIk probeer altijd zo juist mogelijk te trainen ik, de laatste 2 jaar leef ik ook eigelijk bijna voor de sport :S ( eigelijk is dit ook niet helemaal goed ) ik moet echt een tusseweg gaan vinden tussen mijn hobby werk en sociaal leven.Op mijn werk zeggen ze dat ik werk tijdens het eten en niet eet tijdens het werk.PS ik wil best een foto maken van de weegschaal
Alleen dit lijkt me wel zon lijp idee
![]()
en ik zit natuurlijk niet te wachten op een ban ofzo, ik vertel echt de waarheid meer kan ik er niet van maken.
Hij zegt even zwaar te zijn, maar bij lange na jouw massa niet te hebben. Meer een compliment dacht ik zo 
Hij zegt toch behoorlijk wat andersHij zegt even zwaar te zijn, maar bij lange na jouw massa niet te hebben. Meer een compliment dacht ik zo
Moet zeggen dat dit een erg mooie progressie is voor 4 jaar, natural! Petje af! Benen zijn ook goed! Word nog wat met jou.