Piotr Rasputin
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
he gast....
in 2008 schrijf je dit....
Goede dag allemaal,
Ik heb wat spulletjes van GS in bezit en ik hoop dat de spulletjes in orde zijn. Ik ben al lange tijd op zoek naar goede spulletjes en ik hoop ze nu eens eindelijk gevonden te hebben. Ik heb al enig geld, moeite en tijd verprutst aan nep spullen.
Nouja om het kort te houden: zijn deze spullen na jullie mening in orde ??
( ik heb duidelijke fotos proberen te maken als ik er meer moet maken hoor ik het wel )
Alvast bedankt !!
Wout van Overveld.
dat je al menig keer geld hebt besteed aan nep spul enz......
En vind zowiezo een beetje gekaanstekerij dat je hier dan een beetje komt verkondigen dat je naturel bent....
Ben ik dan de enige die dit ziet?
Ik vind dat je er super uit ziet hoor ... met of zonder aas... dat kan me niks schelen...
Maar ik kom niet uit een boom.....
Succes met wat je doet
Pega,
In deze heb je gelijk over...he gast in 2008 schrijf je dit...
Deze spuit 11 geeft zeker licht in het donker. LOL...LOL

ff iets van huishoudelijke aard:
als jullie aan het ruimen slaan (jullie=mods)
kost mij dat dan ook posts in mijn account,mocht er een post van mij moeten worden verwijdert (Wat ik betwijfel)
busted, vond het natuurlijk al raar; een natural van 117 kg.
Zulke gasten moet je gewoon gelijk bannen. Als je zelfs in je titel vermeld dat je naturel bent om zo betere comments te krijgen pfff...
Weetje hoeveel beginners dachten dat ze dit gingen bereiken door natural zo door te gaan?
Echt zielig gewoon.
lol dit is echtwel haalbaar hoor, misschien niet in 4 jaar maar het is heus wel te doen.
he gast....
in 2008 schrijf je dit....
Goede dag allemaal,
Ik heb wat spulletjes van GS in bezit en ik hoop dat de spulletjes in orde zijn. Ik ben al lange tijd op zoek naar goede spulletjes en ik hoop ze nu eens eindelijk gevonden te hebben. Ik heb al enig geld, moeite en tijd verprutst aan nep spullen.
Nouja om het kort te houden: zijn deze spullen na jullie mening in orde ??
( ik heb duidelijke fotos proberen te maken als ik er meer moet maken hoor ik het wel )
Alvast bedankt !!
Wout van Overveld.
dat je al menig keer geld hebt besteed aan nep spul enz......
En vind zowiezo een beetje gekaanstekerij dat je hier dan een beetje komt verkondigen dat je naturel bent....
Ben ik dan de enige die dit ziet?
Ik vind dat je er super uit ziet hoor ... met of zonder aas... dat kan me niks schelen...
Maar ik kom niet uit een boom.....
Succes met wat je doet
, kansloos.Heb jij niets beters te doen dan mensen hun geschiedenis uit te spitten of ze al dan niet naturel zijn, kansloos.