Fitness Seller

4 jaar, naturel 117 kilo

Pega,

In deze heb je gelijk over...he gast in 2008 schrijf je dit...

Deze spuit 11 geeft zeker licht in het donker. LOL...LOL

he gast....

in 2008 schrijf je dit....

Goede dag allemaal,

Ik heb wat spulletjes van GS in bezit en ik hoop dat de spulletjes in orde zijn. Ik ben al lange tijd op zoek naar goede spulletjes en ik hoop ze nu eens eindelijk gevonden te hebben. Ik heb al enig geld, moeite en tijd verprutst aan nep spullen.
Nouja om het kort te houden: zijn deze spullen na jullie mening in orde ??
( ik heb duidelijke fotos proberen te maken als ik er meer moet maken hoor ik het wel )

Alvast bedankt !!
Wout van Overveld.

dat je al menig keer geld hebt besteed aan nep spul enz......

En vind zowiezo een beetje gekaanstekerij dat je hier dan een beetje komt verkondigen dat je naturel bent....

Ben ik dan de enige die dit ziet?

Ik vind dat je er super uit ziet hoor ... met of zonder aas... dat kan me niks schelen...

Maar ik kom niet uit een boom.....

Succes met wat je doet

Whahahaahaahhaahahahaaa :thumb:

ff iets van huishoudelijke aard:
als jullie aan het ruimen slaan (jullie=mods)
kost mij dat dan ook posts in mijn account,mocht er een post van mij moeten worden verwijdert (Wat ik betwijfel)

ff iets van huishoudelijke aard:
als jullie aan het ruimen slaan (jullie=mods)
kost mij dat dan ook posts in mijn account,mocht er een post van mij moeten worden verwijdert (Wat ik betwijfel)

Je raakt je posts niet kwijt. Er werd in een ander topic ook een paar posts van mij verwijderd. Er veranderde echter niks aan mijn totaal aantal posts.

Mijn eerste gedachte was ook die heeft er aardig wat ingespoten.
En dan beweren van niet.
Als je kijkt hoeveel kilo hij gegaint heeft kan ieder normaal denkend mens er al uit opmaken dat dit niet natuurlijk mogelijk is.
Jammer dat je hierover moet liegen zegt veel over de persoon imo.
Maar desondanks toch een mooie progressie met a.s. en je hebt er hard voor gewerkt eerlijk is eerlijk.
Alleen lieg er niet om .
Ben trouwens ook wel benieuwd of hier nog een bericht door de topic starter gepost wordt.
Ik wacht af

Laag van je dat je ons in ons gezicht zit voor te liegen, goed fysiek desalnietemin.

blehhh..

busted, vond het natuurlijk al raar; een natural van 117 kg.

Zulke gasten moet je gewoon gelijk bannen. Als je zelfs in je titel vermeld dat je naturel bent om zo betere comments te krijgen pfff...
Weetje hoeveel beginners dachten dat ze dit gingen bereiken door natural zo door te gaan?

Echt zielig gewoon.

busted, vond het natuurlijk al raar; een natural van 117 kg.

Zulke gasten moet je gewoon gelijk bannen. Als je zelfs in je titel vermeld dat je naturel bent om zo betere comments te krijgen pfff...
Weetje hoeveel beginners dachten dat ze dit gingen bereiken door natural zo door te gaan?

Echt zielig gewoon.

lol dit is echtwel haalbaar hoor, misschien niet in 4 jaar maar het is heus wel te doen.

lol dit is echtwel haalbaar hoor, misschien niet in 4 jaar maar het is heus wel te doen.

wilde net zeggen, zijn vet percentage is wel wat hoog dus het zou me echt niks verbazen als hij het wel naturel gehaald heeft. Maar als ik dan weer zijn benen bekijk...... dat is echt huge

je kon het ookal zien aan de pukkeltjes op z'n rug.

agja hij kon het proberen ons te overtuigen :P was hem tog wel goedgelukt todat iemand is flink aan het researche was WHHAHA

Misschien topic veranderen in 4jaar, NEP-naturel 117 kilo.

Mogelijk heeft TS aspiraties bij de YBF? ;)

Triest hoor..

If it's too big to be true, it probably is.

Als naturel is een mooi gespierd lichaam toch echt wel de top voor de meeste. Alleen als je supergenen hebt kun je er nog wel bruut uitzien zonder snoepjes.

he gast....

in 2008 schrijf je dit....

Goede dag allemaal,

Ik heb wat spulletjes van GS in bezit en ik hoop dat de spulletjes in orde zijn. Ik ben al lange tijd op zoek naar goede spulletjes en ik hoop ze nu eens eindelijk gevonden te hebben. Ik heb al enig geld, moeite en tijd verprutst aan nep spullen.
Nouja om het kort te houden: zijn deze spullen na jullie mening in orde ??
( ik heb duidelijke fotos proberen te maken als ik er meer moet maken hoor ik het wel )

Alvast bedankt !!
Wout van Overveld.

dat je al menig keer geld hebt besteed aan nep spul enz......

En vind zowiezo een beetje gekaanstekerij dat je hier dan een beetje komt verkondigen dat je naturel bent....

Ben ik dan de enige die dit ziet?

Ik vind dat je er super uit ziet hoor ... met of zonder aas... dat kan me niks schelen...

Maar ik kom niet uit een boom.....

Succes met wat je doet

Heb jij niets beters te doen dan mensen hun geschiedenis uit te spitten of ze al dan niet naturel zijn :roflol:, kansloos.

Heb jij niets beters te doen dan mensen hun geschiedenis uit te spitten of ze al dan niet naturel zijn :roflol:, kansloos.

spitten ? haha het was 1 druk op de knop.... en ik was net als jullie gewoon geintresseerd ........

Maar of ik niets beters te doen he ? haha nee eigenlijk niet:cool:

En ik vind het niet echt kansloos hoor...... want het kan mij echt niet schelen hoe groot of hoe klein die gast word met of zonder aas.....

En mij maakt het echt niet uit of je gebruikt of niet hoor...... alleen ga niet heel hard roepen op een site dat je helemaal clean bent omdat je geilt op allerlei positieve reacties en vereringen.....

maar ik zie gewoon hoe hij nietsvermoedende gasten hier gewoon voor de gek houd en dat stoorde mij jah.....feedback heet dat:p

yeah.. kerel ziet er goed uit voor natural.. tenminste eens ééntje die zen broek niet voldoet omwille van wat vet% en eens goed doorbulked om deftigfe massa te pakken.. :D

Hij was bijna zover dat als hij vertelde dat hij 3 kilo stront at per dag om zo groot te worden.

Dat er een aantal gasten hier aan een stront dieet gingen......

Terug
Naar boven