Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
110kg sqaut kan zker, laat die easymofo maar praaten, zijn van die ecto's die altijd weer beter weten
lol @ 11% schattingen
word hier altijd veel lager ingeschat
dit is 15% Sowieso
Was jij niet diegene die commentaar had op iemands front raises van 24 kilo?.
Probeer die eens zelf te halen met je 36 cm.
Haha idd en de helft hier leeftijd genoten van hem zijn bang om te vertellen dat er gene ene ruk aan progressie is omdat ze dan misschien weer gebashed worden.
Ik snap die progressie zoiezo niet. En zijn benen zijn gewoon normaal.
wat snap je er nou niet aan? is het voor jou moeilijk om een chronologisch verband te begrijpen? hoezo zou ik met 9-10 kg in 4 maanden geen progressie hebben?
ik heb geen sympathie voor mensen als jij die anderen afzeiken en zelf geen **** bereikt hebben.
vind dat dit in 4 maanden een acceptabele progressie is hoor...Haha gast u mad? Kijk jou foto's wat voor verschil zie jij behalve je zonnebank kleurtje. Als je nou niet zo'n beide hand jochie was zou ik hier ook niet zo posten. Maar zoals ik al zei ik heb geen sympathie voor mensen als jij die anderen afzeiken en zelf geen **** bereikt hebben.
are u srs ? weer een edgar kloon...die eazyenogwat is gewoon edgar, en hij is mad omdat ik sneller ga zonder aas dan hij met
die eazyenogwat is gewoon edgar, en hij is mad omdat ik sneller ga zonder aas dan hij met
pics van jezelf dan anders gtfoHaha jij hebt echt een obsessie met Edgar hè? Wat een kneus ben jij echt waar. Gast je hebt geen progressie...
Haha jij hebt echt een obsessie met Edgar hè? Wat een kneus ben jij echt waar. Gast je hebt geen progressie...
nogmaals 10KG IN 4 MAANDEN ben je blind of gewoon dom, ik gok deels beide want wat is daar geen progressie aan?
zo klink jij in mijn hoofd in dit topicDoe eens normaal joh. Dat is geen tien kilo droge massa misschien 5 kilo vocht en 2kg vet.