MuscleMeat

4 maanden progress en bf% schatting

Goede progressie iWj. De bovenbenen in het bijzonder, zijn fors gespierd.

Keep up the good work!

Was jij niet diegene die commentaar had op iemands front raises van 24 kilo?.

Probeer die eens zelf te halen met je 36 cm.

Was jij niet diegene die commentaar had op iemands front raises van 24 kilo?.

Probeer die eens zelf te halen met je 36 cm.

Haha idd en de helft hier leeftijd genoten van hem zijn bang om te vertellen dat er gene ene ruk aan progressie is omdat ze dan misschien weer gebashed worden.

Ik snap die progressie zoiezo niet. En zijn benen zijn gewoon normaal.

• Topic Starter Topic Starter
Haha idd en de helft hier leeftijd genoten van hem zijn bang om te vertellen dat er gene ene ruk aan progressie is omdat ze dan misschien weer gebashed worden.

Ik snap die progressie zoiezo niet. En zijn benen zijn gewoon normaal.

wat snap je er nou niet aan? is het voor jou moeilijk om een chronologisch verband te begrijpen? hoezo zou ik met 9-10 kg in 4 maanden geen progressie hebben?

wat snap je er nou niet aan? is het voor jou moeilijk om een chronologisch verband te begrijpen? hoezo zou ik met 9-10 kg in 4 maanden geen progressie hebben?

Haha gast u mad? Kijk jou foto's wat voor verschil zie jij behalve je zonnebank kleurtje. Als je nou niet zo'n beide hand jochie was zou ik hier ook niet zo posten. Maar zoals ik al zei ik heb geen sympathie voor mensen als jij die anderen afzeiken en zelf geen **** bereikt hebben.

Haha gast u mad? Kijk jou foto's wat voor verschil zie jij behalve je zonnebank kleurtje. Als je nou niet zo'n beide hand jochie was zou ik hier ook niet zo posten. Maar zoals ik al zei ik heb geen sympathie voor mensen als jij die anderen afzeiken en zelf geen **** bereikt hebben.
vind dat dit in 4 maanden een acceptabele progressie is hoor...
en lol @ zonnebank kleurtje, gewoon andere belichting zie omgeving maar

die eazyenogwat is gewoon edgar, en hij is mad omdat ik sneller ga zonder aas dan hij met

nogmaals 10KG IN 4 MAANDEN ben je blind of gewoon dom, ik gok deels beide want wat is daar geen progressie aan?

Doe eens normaal joh. Dat is geen tien kilo droge massa misschien 5 kilo vocht en 2kg vet.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 21:45 ----------

Dat je vriendjes hier bij je slijmen en verder niemand die wat zegt is al genoeg.

Laat de mods m'n ip checken. Jij bent gewoon een kneus die niet kan aanhoren dat ie mentaal als fysiek zwak is.

Terug
Naar boven