MuscleMeat

4 Maanden serieus trainen

• Topic Starter Topic Starter
snap hem ;)

Meso
Meso=
Athletic
Hard Body
Hourglass Shaped (Female)
Rectangular Shaped (Male)
Mature Muscle Mass
Muscular Body
Excellent Posture
Gains Muscle Easily
Gains Fat More Easily Than Ectomorphs
Thick Skin

nee over jou superk is ecto

Voor 15 jaar lang niet slecht, had ik er toen maar zo uitgezien!
Goede basis om verder uit te bouwen.

goede basis ga zo door

besteed niet alleen aandacht aan je biceps, maar ook aan je schouders, rug, benen.

ach wat zeg ik toch. Ik neem aan dat je al je spiergroepen traint? Het zou doodzonde zijn als je straks achterliggende spiergroepen hebt die nauwelijks bijkomen met de rest.

als je zo je pushdown doet is je techniek fout, maat. Niet te ver uitduwen, krijg je last van je ellebogen en staat er geen spanning meer op je spieren. Altijd kleine knik erin houden.. bij alle oefeningen trouwens

Marijn zei:
als je zo je pushdown doet is je techniek fout, maat. Niet te ver uitduwen, krijg je last van je ellebogen en staat er geen spanning meer op je spieren. Altijd kleine knik erin houden.. bij alle oefeningen trouwens

Ik wist dat je dat bij sommige oefeningen moest doen. maar niet bij deze.. bedankt voor de tip ;)

Jordees zei:
besteed niet alleen aandacht aan je biceps, maar ook aan je schouders, rug, benen.

ach wat zeg ik toch. Ik neem aan dat je al je spiergroepen traint? Het zou doodzonde zijn als je straks achterliggende spiergroepen hebt die nauwelijks bijkomen met de rest.

Ik train alle spiergroepen.
Onderrug, Rug, borst biceps triceps, lats benen noem maar op...

w8t maar tot jullie mijn foto's zien :P haha neej grapje wij trainen al een tijdje samen met zun 3en voor beginners zijn wij wel sterk:-) ons doel teminste mijne is wel bodybuilding

Terug
Naar boven