AndroidHealthClinic

4 weken afslank plan

EzioAuditore

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
77kg
Hi guys,

Ik heb gisteren de afslank eiwit besteld via B&F, hier heb ik dus ook een 4 weken afslank plan bij ontvangen. Voordat ik op vakantie ging had ik een voedingsschema met een gemiddelde van 2300 kcal per dag.

Als ik de 4 weken afslank plan ga volgen zit ik ongeveer op 1000 - 1500 kcal per dag. Is dit een goede manier om de komende 4 weken af te vallen? Om uiteraard vervolgens weer de oude schema te volgen?

Voordat ik op vakantie ging woog ik 100 kg. (23% BF - gemeten dmv weegschaal sportschool). Nu zit ik op 105,5 (30% gemeten dmv body fat caliper). WTF did i do :dunno: :dunno:!???

lukt wel ben alleen bang dat je zowel spier als vet inlevert ;)

Hi guys,

Ik heb gisteren de afslank eiwit besteld via B&F, hier heb ik dus ook een 4 weken afslank plan bij ontvangen. Voordat ik op vakantie ging had ik een voedingsschema met een gemiddelde van 2300 kcal per dag.

Als ik de 4 weken afslank plan ga volgen zit ik ongeveer op 1000 - 1500 kcal per dag. Is dit een goede manier om de komende 4 weken af te vallen? Om uiteraard vervolgens weer de oude schema te volgen?

Voordat ik op vakantie ging woog ik 100 kg. (23% BF - gemeten dmv weegschaal sportschool). Nu zit ik op 105,5 (30% gemeten dmv body fat caliper). WTF did i do :dunno: :dunno:!???

Zoiets als "afslank" eten is irrelevant met een goed voedingsschema ;)
Kortom, ga gewoon onder je behoefte eten en je whey wordt op miraculeuze wijze afslank eiwit...

• Topic Starter Topic Starter
lukt wel ben alleen bang dat je zowel spier als vet inlevert ;)

Ik blijf wel gewoon doorgaan met KT (3 dagen in de week, full body).

Zoiets als "afslank" eten is irrelevant met een goed voedingsschema ;)
Kortom, ga gewoon onder je behoefte eten en je whey wordt op miraculeuze wijze afslank eiwit...

Ik heb ervoor gekozen vanwege de vele goede reviews en het snelle resultaat. Na de 4 weken wil ik weer terug naar me oude voedingsschema.

Afslank eiwit is gewoon whey, geen verschil

Als je snel resultaat wilt, moet je eens één en ander over Dukan opzoeken, ik heb dit drie weken geleden een twee maand gevolgd, en was 12 kilo afgevallen. Aangezien je alleen maar mag focussen op eiwitten, geen koolhydraten en zo weinig mogelijk vetten, heb ik geen spierverlies geleden. September begin ik terug powertraining. Zit nu op 84 kilo en doel is om 6 kilo spier bij te komen.

Ik weet da jullie geen voorstanders zijn van Dukan, maar het was de snelste manier, en het resultaat is er en blijft.

Zo weinig mogelijk vetten, yeah right. Dat is lekker goed voor je wou je zeggen.

Ga gewoon degelijk cutten... Onderhoud -500kcal, eiwitten hoog en vetten op 1gr+/kg lichaamsgewicht. Gegarandeerd halve kilo per week

Je snapt toch ook wel dat die weegschaal totaal niet nauwkeurig is, die meting moet je niet vertrouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo weinig mogelijk vetten, yeah right. Dat is lekker goed voor je wou je zeggen.

Ga gewoon degelijk cutten... Onderhoud -500kcal, eiwitten hoog en vetten op 1gr+/kg lichaamsgewicht. Gegarandeerd halve kilo per week

True, heb ook een tijdje voedsel met zo min mogelijk vet gegeten. Resultaat; lichaam gaat in starvation mode en slaat alleen maar vet op.

Je snapt toch ook wel dat die weegschaal totaal niet nauwkeurig is, die meting moet je niet vertrouwen.

i know (now), volgens de medewerkers daar zou dit het meest accurate meting zijn. Heb de body fat caliper besteld samen met de afslank eiwit, voortaan hou ik het op deze manier bij. Nog advies m.b.t. meting? 3 of 7 punten?

Terug
Naar boven