XXL Nutrition

400mg trenE + 50mg winny

• Topic Starter Topic Starter
Zit stiekem een week of 3/4 al op 2000mg trenE per week met 600/700mg mastE per week!
Enige verschil is dat het vet eraf vliegt. Niet bijzonder veel extra kracht of volheid tenopzichte van 1000 en 1400mg

hahaha nice :D

nice
beestachtig

Geen extra sides? 2000mg EW tren, damn. :D

hoe gaat het met je conditie op 2000mg tren ?

Gaat nog steeds goed. zie behalve vetverlies geen meerwaarde van de Tren op 2000mg tenopzichte van 1400! Mijn libido is ook verdwenen (was te verwachten) en heb wat pijnlijke gewrichten. Deca test en anaver spoken door mijn hoofd.

weet nog niet wat de planning precies is maar ga er nog over brainstormen, voorbeeld:

1400mg trenE EW
800mg mastE EW
100mg deca EW
250mg testE EW
100mg anaver ED

Ik kan hier op uitmaken dat het enigste verschil tussen 400, 1400 en 2000mg tren meer vetverlies is? Je doseringen zijn idioot, zeker als je er geen meerwaarde aan hebt voor spierwinst. Tren is 5 keer zo androgeen, dus is te vergelijken met 10000mg test.

Laatst bewerkt:
Portemonnee wordt er ook wat dunner op hehe.

Gaat nog steeds goed. zie behalve vetverlies geen meerwaarde van de Tren op 2000mg tenopzichte van 1400! Mijn libido is ook verdwenen (was te verwachten) en heb wat pijnlijke gewrichten. Deca test en anaver spoken door mijn hoofd.

weet nog niet wat de planning precies is maar ga er nog over brainstormen, voorbeeld:

1400mg trenE EW
800mg mastE EW
100mg deca EW
250mg testE EW
100mg anaver ED

Hoe ziet je dieet eruit?Hoeveel calorieen krijg je dagelijks naar binnen?

Geen glazen bol? Bedoel je daarmee dat je niet op voorhand kan weten wat effect die doseringen op je lichaam hebben? Is niet je eerste kuur toch? En je volgende kuur die je aan het plannen bent bevatten weer van die ongelooflijke doseringen. Waar heb je die trouwens vandaan gehaald?

Laatst bewerkt:
Besloten de tren te verlagen naar 1400mg per week en de mast op 800mg te nemen. Enige meerwaarde van de tren op 2000mg lijkt het vetverlies te zijn.
Start binnenkort met Methyltrienolone op 2mg ED.

Hoe ziet je dieet eruit?Hoeveel calorieen krijg je dagelijks naar binnen?

tussen de 3500 en 6000kcal zit ik

ik vind het een hoop man 1400.. en 2000 al helemaal....
klinkt leuk, zie er alleen de meerwaarde niet van in..
je word er leip van in je kop en je pikkie doet t niet meer..

ben benieuwd naar de bloedresultaten, hoop dat je beetje van herstelt pik

ik vind het een hoop man 1400.. en 2000 al helemaal....
klinkt leuk, zie er alleen de meerwaarde niet van in..
je word er leip van in je kop en je pikkie doet t niet meer..

Zonder test wordt ik niet leip van de Tren. had het niet verwacht eigenlijk.

nken lukt nog wel op die dosering tren?

Terug
Naar boven