AndroidHealthClinic

400mg trenE + 50mg winny

• Topic Starter Topic Starter
Veel mensen denken dat je geestelijk door draait bij 1000+ doseringen tren. Heb ondervonden dat dit zonder test niet het geval is! op test only of test icm met andere middelen op 1000+mg wordt ik wel een heel ander persoon! nu zonder test valt het mee

nken lukt nog wel op die dosering tren?

Ja gaat goed, alleen de zin is minder. maar als het moment daar is lukt het wel

Laatst bewerkt:
Veel mensen denken dat je geestelijk door draait bij 1000+ doseringen tren. Heb ondervonden dat dit zonder test niet het geval is! op test only of test icm met andere middelen op 1000+mg wordt ik wel een heel ander persoon! nu zonder test valt het mee

Ja gaat goed, alleen de zin is minder. maar als het moment daar is lukt het wel

goedzo man. lekker blijven nken ;)

Misschien dat het leuk is met 1000mg tren erbij maar 1000mg primo only vond ik echt zwaar ruk, echt minimale gains ik vond het echt zonde van mijn poen. Ik hou het lekker bij test en tren, dan maar een beetje gek in mijn kop, haha

Geen goed resultaat? 100mg anaver only geeft bij mij wel goed resultaat, heb alleen geen ervaring met primo! maar als het als only weinig doet....

Nee viel me heel erg tegen, ik ga veel harder op bijvoorbeel 1000mg test e en dat kost me dan minder dan de helft. Anavar heb ik nog geen ervaring mee maar komt in ieder geval in mijn volgende kuur. Heb jij anavar ook wel eens gestacked? En zo ja met wat en wat vond je ervan?

Nee viel me heel erg tegen, ik ga veel harder op bijvoorbeel 1000mg test e en dat kost me dan minder dan de helft. Anavar heb ik nog geen ervaring mee maar komt in ieder geval in mijn volgende kuur. Heb jij anavar ook wel eens gestacked? En zo ja met wat en wat vond je ervan?

kun je ook niet met elkaar vergelijken, zit nu zelf op primo only (inc hgh) en vindt het wel een goede meerwaarde heben

anaver: meest vasculaire look ooit! knalhard en een pomp krijgen van alles (sinaasappel persen, telefoneren, zelf op je rug krabben) vetverlies vooraal op buik en obliques

heb ook eens op masteron only gezeten @ 800mg en vond dit ook niet zo bijzonder! primo is erg duur en twijfel echt of ik deze nu wel of niet erin gooi

anaver: meest vasculaire look ooit! knalhard en een pomp krijgen van alles (sinaasappel persen, telefoneren, zelf op je rug krabben) vetverlies vooraal op buik en obliques

heb ook eens op masteron only gezeten @ 800mg en vond dit ook niet zo bijzonder! primo is erg duur en twijfel echt of ik deze nu wel of niet erin gooi

ALsje goeie primo hebt zijn de gains echt redelijk bij 1000mg.
Grtz

Cool, Anavar komt er bij mij dus in ieder geval bij in de mijn volgende kuur!

kun je ook niet met elkaar vergelijken, zit nu zelf op primo only (inc hgh) en vindt het wel een goede meerwaarde heben

Ik zeg ook niet dat het voor niemand werkt, ik deel slechts mijn ervaringen, de één zal er harder op gaan dan de ander.

Heb dat er niet bij vermeld maar zat ook wel degelijk aan de HGH (5iu), misschien had ik de primo wat langer door moeten trekken maar na in 10 weken 100ml te hebben gezet van die zooi vond ik het wel mooi geweest.

De prijs / resultaat verhouding is wat mij betreft gewoon onvoldoende.

Update

Besloten de tren te verlagen naar 1400mg per week en de mast op 800mg te nemen. Enige meerwaarde van de tren op 2000mg lijkt het vetverlies te zijn.
Start binnenkort met Methyltrienolone op 2mg ED

Ben nog iets naar beneden gegaan met de doseringen:

1000mg trenE ew
500mg mastE ew

Methyltrienolone komt er toch niet in, start wel binnenkort met anaver, ben er alleen nog niet uit hoeveel en hoelang

Maar test only op 1000 flip je van?

Maar test only op 1000 flip je van?

Lui, egoistisch, nergens zin in (op coïtus na) voel me dan niet lekker. veel zweten (nu zweet ik amper)

Wanneer ik begin met de anaver zal ik starten op 50mg. weet nog niet precies wanneer. tot die tijd zal er weinig te updaten zijn

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat tren/mast combi geeft...

hoeveel weken ga je eigenlijk met tren aan de gang?.......

update pls? :D

leeft i nog?.......???

hij is dood :P

met die doseringen verbaast het me niks.

of hij zit voor flink wat jaar in de gevangenis, omdat die 1000+mg doseringen hem misschien toch wel mind****en.

Niets mis met tren only, ben er nu ook mee bezig en heb minder bijwerkingen dan test only.

Dosis is idd wel aan de hoge kant maar ben wel benieuwd hoe he hem bevalt, ik apprecieer wel de iets extremere aanpak van dareal.

Terug
Naar boven