XXL Nutrition

-

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Zal weer een poging doen tot loggen hier, ook voor mezelf zodat ik dingen terug kan kijken.
Wanneer het me dit x niet lukt zal ik het opgeven haha maar heb er vertrouwen in!

Trainingsdagen zit ik nu op 4053 kcal, rustdagen op 3318 kcal.

Vannacht 9 uur geslapen, bloedruk 135-76 en hartslag 63 vanmorgen bij wakker worden op precies 75.0kg.
Morgen vroeg trainen: borst/triceps/buik!

Vannacht 7.5 uur geslapen, heel onrustig dus best moe.. Sinds maandag volledig gestopt met caffeine. Kom van 2 blikken monster p dag en een scoop preworkout 400mg dus hoop dat ik me straks beter ga voelen. Is tot nu alleen maar minder maar ga het even 2 weken aankijken.

Bloeddruk was 131/70 vanmorgen met hartslag 70. Gewicht stond op 75.5kg

Net chest/triceps/buik getraint en voeding zal vandaag 4053 kcal zijn.

Hieronder fototje

7 uur geslapen geslapen vannacht en voor trainen (rug/hams) ging lekker goeie pomp
Bloeddruk was126/67 en hartslag 76
74.7kg vanmorgen, morgen weer wegen anders kcal met 250 p dag uppen
Vandaag word weer 4053kcal

Rustdagje vandaag, 7 uurtjes geslapen weer, bloeddruk 132/63 en hartslag bij wakker worden 91. Gister wat drankjes gehad dus mogelijk daardoor verhoogde hartslag?
Gewicht was 75.1kg dus zal vanaf volgende week kcal met 250 uppen.

Rustdag gister, 3 uur geslapen door dagdienstje bloeddruk was te hoog 'sochtends: 139/75 met hartslag 92 kcal waren 3568 en ochtend gewicht: 76.1. 'S middags nog een powernap van 20 min.

Vandaag Schouders/buik op het programma, bloeddruk vanmorgen was 112/72 met hartslag 78. Lekker 7 uur geslapen en fit wakker worden voor de wekker. Gewicht was 75.5kg en voeding word 4303 kcal.

Terug
Naar boven