Een schatting op basis van je openingspost. Dan moet een halve kg per maand nog prima haalbaar zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een schatting op basis van je openingspost. Dan moet een halve kg per maand nog prima haalbaar zijn.

Ik bedoel meer, als je toch gaat werken om nog 10kg aan te komen vraag ik me af wat de toegevoegde waarde gaat zijn om 2-4kg daarvan wat sneller te gainen door anavar.Eerst 91 met 0 spier en veel vet, toen afgevallen naar 70kg, daarna langzaamaan lopen gainen. Heb te lang op weinig calorieen gezeten. Met de var wil ik niet droger worden, dus dit is niet 'ff een zomer-kuurtje'. Ben van plan flink te eten en sterker en wat groter te worden hiermee.
Ik bedoel meer, als je toch gaat werken om nog 10kg aan te komen vraag ik me af wat de toegevoegde waarde gaat zijn om 2-4kg daarvan wat sneller te gainen door anavar.
En als je erna maanden moet herstellen ben je uiteindelijk misschien niet eens beter/sneller af?
Ook al zie je het niet als ff een zomer kuurtje blijft het een tijdelijke boost terwijl je nog 1-2 jaar continu vooruit kunt zonder. Ja het lijkt langzaam te gaan maar uiteindelijk heb je er toch het meest aan als je zonder middelen je potentieel weet te behalen. Ga je anders elke keer als het even langzaam lijkt te gaan weer wat nemen en daarvan moeten herstellen?
Hoeveel en hoe lang had je in gedachten? (en waar baseer je dat plan op?)
Even voor de duidelijkheid: anavar-only is een waardeloze kuur. Verder moet je doen wat je wil. Ik vind alleen dat jij niet hoeft te gaan kuren met zulke stats.

Hoeveel eet je voor die 1kg vvm aan te zetten als je natty bent ? En hoelang doe je er over.Ik weet dat ik niet veel moet verwchten hier van. 1 kilo vetvrije massa in 6 weken zou al mooi zijn. Naturel ben ik daar VEEL langer mee bezig
1 killo ook wel met onder gewicht.Een schatting op basis van je openingspost. Dan moet een halve kg per maand nog prima haalbaar zijn.
Hoeveel eet je voor die 1kg vvm aan te zetten als je natty bent ? En hoelang doe je er over.
Dus de eene dag 4K en de andere 6k ? Misschien een tussen weg zoeken en op 5k Zitten elke dag. Kijken wat dat met je doet voor een maandje. Kom je 0 aan up the kcals.Ik eet in de bulk tussen de 4- en zesduizend calorieen. Mijn metabolism e past zich heel snel aan. Hoe lang ik over 1kg vvm doe weet ik niet, maar voor mijn gevoel echt maanden. Echt 4 maanden ofzo? Ik doe korte bulk en cut cycli. En ik deed voornamelijk zware krachttraining met heel laag volume, oa hierdoor groeide ik weinig denk/hoop ik
Dus de eene dag 4K en de andere 6k ? Misschien een tussen weg zoeken en op 5k Zitten elke dag. Kijken wat dat met je doet voor een maandje. Kom je 0 aan up the kcals.
Dus met andere woorden, je bent heel inconsequent?Nee ik kom uit cal tekort van 2500 a 3000 en dan ga ik naar 4000 in de bulk. Na een week ga ik naar 4500 en zo stijgt het. Op een gegeven moment kan ik niet meer met al het voedsel en het gebulk en dan duik ik weer een cal tekort in. Mijn bulk is dan 3 weken en dan een week in een cal tekort.
Volhouden sjef. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je geen fatsoenlijke gains nog kan pakken op 80kg op 1.88 probeer het anders is een x aan te houden dan waneer het na een maandje je kont uit komt over te switchen na een cut. En alst niet anders kan gewoon wat minder cleane voedsel eten.Nee ik kom uit cal tekort van 2500 a 3000 en dan ga ik naar 4000 in de bulk. Na een week ga ik naar 4500 en zo stijgt het. Op een gegeven moment kan ik niet meer met al het voedsel en het gebulk en dan duik ik weer een cal tekort in. Mijn bulk is dan 3 weken en dan een week in een cal tekort.
Nee ik kom uit cal tekort van 2500 a 3000 en dan ga ik naar 4000 in de bulk. Na een week ga ik naar 4500 en zo stijgt het. Op een gegeven moment kan ik niet meer met al het voedsel en het gebulk en dan duik ik weer een cal tekort in. Mijn bulk is dan 3 weken en dan een week in een cal tekort.
Zo snel verhogen slaat nergens op.
En je geeft hier zelf de reden aan waarom je amper vooruit gaat.
Daarnaast geloof ik niet dat je 4-6k eet op 80kg.
Inb4 dat doe ik echt wel!! stfu plz
Volhouden sjef. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je geen fatsoenlijke gains nog kan pakken op 80kg op 1.88 probeer het anders is een x aan te houden dan waneer het na een maandje je kont uit komt over te switchen na een cut. En alst niet anders kan gewoon wat minder cleane voedsel eten.
Aangezien je moeite hebt met degelijk veel kcals te nuttigen en je toch op de roids wil hoppen. Dan is mk-677 misschien een optie voor jou. Ik zie dat mensen het gebruiken om heel veel kcals naar binnen te kunnen pleuren heb hier zelf geen ervaring mee. Maar ik zie het de laaste tijd toch vaak voorbij komen en het schijnt te werken.
Ben je op die manier afgevallen naar 80kg? Dat weekje cutten lijkt me niet zoveel uitmaken, maar als je op de lange termijn afvalt of niet richting je doel kan aankomen dan gaat er toch ergens iets mis.Is dat zo een probleem, de verhouding bulken en cutten is hetzelfde, 3 weken bulk 1 week cut, vergeleken met 9 maanden bulk 3 maanden cut. 75% van de tijd bulk, 25 cut
Misschien kan je een oud voedingschematje erbij pakken en hier neer gooie ? Met macros en al uitgerekend misschien steek je er nog wat van op. Kwaad kan het niet veel doen toch ? Of het bulk voeding schema wat je gaat volgen als je aan de anavar zou gaan ? Ik neem aan dat je die al klaar hebt staan als je van plan bent/was het te gaan doen.Niks stfu plz, heb zo een beetje 5 maanden straight op MyFitnessPal alles netjes in zitten voeren en lopen wegen en meten. Dus een beetje normal doen ajb, je lult maar wat. Mij zeggen dat het onzin is om mijn cal op te hogen prima, maar mij niet gaan zeggen dat ik hier zit te liegen.