MuscleMeat

NSFW! .

Ben ik de enige die het "heb wat meisjes op Snap die me helpen komen" echt fucking raar vindt? Of bedoel je daarmee dat je ze via snapchat kunt aanspreken en dan komen ze neuken?

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Als ik de hammer str Romanian Deadlift doe, ga ik voor de machine staan ipv in de machine. Ben altijd een voorstander om ook met losse halter aan te leren, dan voel je het verschil

Of bedoel je daarmee dat je ze via snapchat kunt aanspreken en dan komen ze neuken?
Dat is inderdaad wat zij hem wijs probeert te maken. Nog even een paar foto's liken en 100 jaar aan het lijntje worden gehouden en dan gaat het echt gebeuren hoor. Nog even volhouden!1!!! Beetje wat die transexuele opblaaspop doet met de simps van dit forum.

Maar de ekte realiteit is dat die sukkels alleen goed zijn voor likes en aandacht.

Heb je 't artikel ook gelezen? Allereerst is 't mens health. 26 proefpersonen. 14 trainden er een beetje, 12 überhaupt niet, dus de kans dat ze weten hoe een oefening fatsoenlijk uit te voeren, zeker die op 90% max is al nihil. En dan ook nog "de Smith machine trainde vooral de zijkant schouders". Daar kan ik me zo weinig bij voorstellen dat ik daar gestopt ben met lezen.

Net zo betrouwbaar als:

:roflol:

Squat: Smith v Free weight

Het doel van dit experiment was om te bepalen of squats met vrije gewichten of Smith-machine-squats optimaal waren voor het activeren van de drijvende krachten van de benen en de stabilisatoren van de benen en de romp. Zes gezonde deelnemers voerden 1 set van 8 herhalingen uit (met een gewicht dat ze 8 keer konden tillen, dwz 8RM, of maximaal 8 herhalingen) voor zowel de free weight squat als de Smith machine squat in een willekeurige volgorde met minimaal 3 dagen tussen sessies, terwijl tegelijkertijd de elektromyografische (EMG) activiteit van de tibialis anterior, gastrocnemius, vastus medialis, vastus lateralis, biceps femoris, lumbale erector spinae en rectus abdominus werd gemeten. Elektromyografische activiteit was significant hoger met respectievelijk 34, 26 en 49 in de gastrocnemius, biceps femoris en vastus medialis tijdens de squat met vrij gewicht in vergelijking met de Smith machine squat (p < 0,05). Er waren geen significante verschillen tussen vrij gewicht en Smith machine squat voor een van de andere spieren; de EMG gemiddeld over alle spieren tijdens de squat met vrij gewicht was echter 43% hoger in vergelijking met de Smith machine squat (p < 0,05). De squat met vrij gewicht kan voordeliger zijn dan de Smith-machine-squat voor personen die plantaire flexoren, knieflexoren en knie-extensoren willen versterken.

Squat: Smith v Free weight

Het doel van dit experiment was om te bepalen of squats met vrije gewichten of Smith-machine-squats optimaal waren voor het activeren van de drijvende krachten van de benen en de stabilisatoren van de benen en de romp. Zes gezonde deelnemers voerden 1 set van 8 herhalingen uit (met een gewicht dat ze 8 keer konden tillen, dwz 8RM, of maximaal 8 herhalingen) voor zowel de free weight squat als de Smith machine squat in een willekeurige volgorde met minimaal 3 dagen tussen sessies, terwijl tegelijkertijd de elektromyografische (EMG) activiteit van de tibialis anterior, gastrocnemius, vastus medialis, vastus lateralis, biceps femoris, lumbale erector spinae en rectus abdominus werd gemeten. Elektromyografische activiteit was significant hoger met respectievelijk 34, 26 en 49 in de gastrocnemius, biceps femoris en vastus medialis tijdens de squat met vrij gewicht in vergelijking met de Smith machine squat (p < 0,05). Er waren geen significante verschillen tussen vrij gewicht en Smith machine squat voor een van de andere spieren; de EMG gemiddeld over alle spieren tijdens de squat met vrij gewicht was echter 43% hoger in vergelijking met de Smith machine squat (p < 0,05). De squat met vrij gewicht kan voordeliger zijn dan de Smith-machine-squat voor personen die plantaire flexoren, knieflexoren en knie-extensoren willen versterken.

+ mensen met lange benen kunnen makkelijker ass2grass gaan met smith omdat je voeten voor de baar staan.
TUT is ook makkelijker met smith, trainen tot 'faillure' is ook veiliger.

#leavetheegoatthedoor

Terug
Naar boven