MuscleMeat

NSFW! .

Wat verstaan we onder wat rondgekeken? Iemand met een bodycount van 10+ hoef ik ook niet als partner.

Je bent ook pas 25. Denk je er ook zo over als je 40 zou zijn?

Stel zij is nu ook 25 en ze heeft seks sinds 15..dan is 1 p**mel per jaar eigenlijk toch niet veel? Als man zijnde zou dit zelfs als 'sneu' worden gezien. Maar goed, man/vrouw is natuurlijk een ander verhaal.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet echt oerlelijk zijn wil je elke d*ck neuken die je kunt krijgen.

Ik snap dat je met een net meisje wilt trouwen, maar ben eens even realistisch..het is fucking 2022. Hoe wil jij checken dat ze geen ON'S heeft gedaan? Ga je het vragen aan de geest die in een lamp zit verstopt in een magische grot?

En wat dan nog....dan heeft ze wat rondgekeken voordat ze ging settelen. Big deal. Ben je zo onzeker?? In de volwassen wereld wordt er nou eenmaal geneukt Einstein, deal with it.

Wat ga jij een spijt krijgen dat je jezelf zo hebt laten brainwashen :roflol:
Boeit mij niet of het 2022 is, dit is wat ik wil. Als ik dit niet kan krijgen, dan pech voor mij. Gaat niet om onzekerheid, gaat om zelfrespect. Betreft nachecken is dat een kwestie van vertrouwen

Boeit mij niet of het 2022 is, dit is wat ik wil. Als ik dit niet kan krijgen, dan k*ch voor mij. Gaat niet om onzekerheid, gaat om zelfrespect. Betreft nachecken is dat een kwestie van vertrouwen

Fixed.

Het is overigens ook onzin dat je geen zelfrespect hebt wanneer je een keer seks hebt gehad terwijl je niet in een vaste relatie zit. Seks hoort er eenmaal bij, daar moet het ook klikken. Ja als ze elk weekend gangbangs doet...dat snap ik wel. Maar overdrijven is ook een kunst.

Boeit mij niet of het 2022 is, dit is wat ik wil. Als ik dit niet kan krijgen, dan pech voor mij. Gaat niet om onzekerheid, gaat om zelfrespect. Betreft nachecken is dat een kwestie van vertrouwen
F5536601-3021-4BEF-8DC0-DF9B29BA9CA4.jpeg

Hoe oud ben je? Stel je bent 30+ en je chick van vergelijkbare leeftijd is onder de 10 volgens mij nogal een opgave.

Je bent ook pas 25. Denk je er ook zo over als je 40 zou zijn?

Stel zij is nu ook 25 en ze heeft seks sinds 15..dan is 1 p**mel per jaar eigenlijk toch niet veel? Als man zijnde zou dit zelfs als 'sneu' worden gezien. Maar goed, man/vrouw is natuurlijk een ander verhaal.
Als ik 30+ ben hoef ik me daar als het goed is niet druk om te maken, dan heb ik een gezin.

Mocht dat niet zo zijn kan het wel omhoog ja, 20 wellicht? Veel wisselende sekspartners is 9/10 keer ook issues.

Als ik 30+ ben hoef ik me daar als het goed is niet druk om te maken, dan heb ik een gezin.

Mocht dat niet zo zijn kan het wel omhoog ja, 20 wellicht? Veel wisselende sekspartners is 9/10 keer ook issues.

Ik ben 34. Als ik nu vrijgezel zou zijn en op zoek zou gaan naar een vaste relatie dan wil ik natuurlijk geen chick die bekend staat als de h**r van de buurt. Maar ik ga van haar echt niet verwachten dat ze geen km's gemaakt heeft.

Is een vrouw die om reden X geen vastigheid wilt maar toch haar behoeftes heeft en daardoor drie keer per jaar een ons heeft een k*ch?

Maar ik ga van haar echt niet verwachten dat ze geen km's gemaakt heeft.
Neee maar dat is vanzelfsprekend, dat verwacht ik ook niet. Die kilometers kan je ook maken in een relatie of fwb. Dat hoeven niet 50+ verschillende mannen te zijn?

Ik kan me niet voorstellen dat je je daar goed bij gaat voelen. 80% van die 50+ zal je namelijk puur gebruikt hebben om hun zaad in te dumpen, een enkeling zal oprecht interesse hebben gehad.

Neee maar dat is vanzelfsprekend, dat verwacht ik ook niet. Die kilometers kan je ook maken in een relatie of fwb. Dat hoeven niet 50+ verschillende mannen te zijn?

Ik kan me niet voorstellen dat je je daar goed bij gaat voelen. 80% van die 50+ zal je namelijk puur gebruikt hebben om hun zaad in te dumpen, een enkeling zal oprecht interesse hebben gehad.

Niemand heeft het over 50+ bedpartners gehad. Maar ik ben wel benieuwd waar de grens ligt, althans naar jullie kijk hierop.

Ik ben 34. Als ik nu vrijgezel zou zijn en op zoek zou gaan naar een vaste relatie dan wil ik natuurlijk geen chick die bekend staat als de h**r van de buurt. Maar ik ga van haar echt niet verwachten dat ze geen km's gemaakt heeft.
Ik ben 21 jaar en op zoek naar 18-21jaar. Dan is het niet raar om een meisje te verwachten die max 1x seks heeft gehad, zelfs virgin moeten te vinden zijn. Vooral gelovig zou dit niet zeldzaam moeten zijn

Is een vrouw die om reden X geen vastigheid wilt maar toch haar behoeftes heeft en daardoor drie keer per jaar een ons heeft een k*ch?
Nee, maar als je d'r op d'r 30e tegenkomt en de teller staat op 45 ( 15 jaar x3 gemiddeld) is ook een beetje minder.

Ik ben iig 31 en zou er bij een eventuele volgende chick niet meer om vragen. f**k it, levert alleen maar gezeik op.

Niemand heeft het over 50+ bedpartners gehad. Maar ik ben wel benieuwd waar de grens ligt, althans naar jullie kijk hierop.
Nouja rond de 10 dus. Bij jou dan?
Nee, maar als je d'r op d'r 30e tegenkomt en de teller staat op 45 ( 15 jaar x3 gemiddeld) is ook een beetje minder.

Ik ben iig 31 en zou er bij een eventuele volgende chick niet meer om vragen. f**k it, levert alleen maar gezeik op.
Waarom date jij geen jongere meiden dan? Is toch veel interessanter dan 30+?

Nouja rond de 10 dus. Bij jou dan?

Waarom date jij geen jongere meiden dan? Is toch veel interessanter dan 30+?
Denk echt dat het aan de situatie ligt. Als ze 30 is en op haar 29ste ontmaagd is dan is 10 idd veel.

Stel je komt een alleenstaande moeder tegen die al haar tijd heeft gestoken in de opvoeding van haar kind en zorgen dat er genoeg eten etc in huis is en daarbij ook nog eens een studie aan het volgen was en daarmee dus geen tijd had om energie te steken in het opbouwen van een vaste relatie....maar wel wat pik heeft gehad omdat we ook maar mensen zijn met behoeftes...tja. Heel ander scenario.

Ik kan geen andere reden bedenken waarom je zo preuts bent. Of kan jij uitleggen wat er mis is met een vrouw van jouw leeftijd die een aantal bedpartners heeft gehad?

Max 1x seks ik zo raar, dus ontmaagd en gedumpt? Als ze al 300x uit elkaar is getrokken door 1 partner in een vaste relatie is het niet goed?

Ik kan geen andere reden bedenken waarom je zo preuts bent. Of kan jij uitleggen wat er mis is met een vrouw van jouw leeftijd die een aantal bedpartners heeft gehad?
Als ze op mijn leeftijd al een aantal bedpartners heeft gehad dan heeft ze veel geneukt binnen erg weinig tijd. Of ze is veels te vroeg begonnen, wat ik beide niet wil hebben bij mijn vrouw

Hoe oud ben je? Stel je bent 30+ en je chick van vergelijkbare leeftijd is onder de 10 volgens mij nogal een opgave.
't gemiddelde ligt op 6 of 7 ofzo. Jullie hebben volgens mij meer ons dan gf/fbw dus dan kom je daar ook meer mee in aanraking.

Maar ze zeggen niet voor niets hij vrouwen moet je 't aantal bedpartners x3 doen en bij mannen /3 :p

Terug
Naar boven