AndroidHealthClinic

NSFW! .

• Topic Starter Topic Starter
Vertel eens waarom jij nog vrijgezel bent?
Omdat ik momenteel focus op mijn studie, werk en fitness. Ik studeer en werk binnen de ICT. School doe ik deeltijd dus alleen in avonden les. Ik zie amper vrouwen tijdens mijn dagelijks leven. Verder geloof ik dat ik nu niet de tijd en moeite kan insteken in een echte relatie. Hierdoor was mijn vorige relatie beëindigd. Ik wil ook niet een meisje prioriteit over mijn carriere geven terwijl alles nog niet zeker is. Wanneer ik klaar ben met school, zal ik wel weer 'zoeken' naar een relatie.

Omdat ik momenteel focus op mijn studie, werk en fitness. Ik studeer en werk binnen de ICT. School doe ik deeltijd dus alleen in avonden les. Ik zie amper vrouwen tijdens mijn dagelijks leven. Verder geloof ik dat ik nu niet de tijd en moeite kan insteken in een echte relatie. Hierdoor was mijn vorige relatie beëindigd. Ik wil ook niet een meisje prioriteit over mijn carriere geven terwijl alles nog niet zeker is. Wanneer ik klaar ben met school, zal ik wel weer 'zoeken' naar een relatie.

Dus de aankomende jaren geen seks voor jou? En dan ga je nog verwachten dat je zo iemand tegen gaat komen? Lekker blijven dromen..

Maar goed, ik snap dat je geen sletje wilt...dat wilt niemand. Of je moet @GetBig XXL heten. Maar het is allemaal niet zo zwart/wit.

Dus de aankomende jaren geen seks voor jou? En dan ga je nog verwachten dat je zo iemand tegen gaat komen? Lekker blijven dromen..
Volgend jaar afstuderen. Dan ben ik 22. 19-22 jaar meisje met max 1 bedpartner. Ik zie niet hoe dat niet zal lukken

Is toch ook juist prima een vrouw met wat ervaring, weet ze ten minste wat ze moet doen

Waarom date jij geen jongere meiden dan? Is toch veel interessanter dan 30+?
Interessanter wil ik niet zeggen gezien de gemiddelde 18 tot 24 jarige fucking leeghoofden zijn. Maar vanaf 21 ofzo zou ik wel oké vinden mits 't dus geen l**ghoofd is. Relatiegewijs dan he.

't gemiddelde ligt op 6 of 7 ofzo. Jullie hebben volgens mij meer ons dan gf/fbw dus dan kom je daar ook meer mee in aanraking.

Maar ze zeggen niet voor niets hij vrouwen moet je 't aantal bedpartners x3 doen en bij mannen /3 :p
Ja die 6 of 7 heb ik ook wel een beetje m'n twijfels bij, zeker als gemiddelde. Dat zijn van die onderzoeken waar ze een camera in je gezicht douwen en 't vragen. Dan zou ik 't ook niet eerlijk zeggen, en 't door nog wel meer dan een factor 3 delen.

Maar je hebt wel gelijk, een beetje soort zoekt soort klopt ook wel.

@jhonfromtokyo vind je het wel oke als ze net zoals jou een enkele keer van bil is gegaan maar wel met random guys zichzelf zit te bevredigen achter de camera?

Ik krijg een beetje BB's zijn eerste blast log vibes van dit topic. Heb je toevallig ook al seksuele dromen, zoals bijvoorbeeld dat je een mooie vrouw hebt gered in een trein en daarna haar hebt genomen?

Waarom zou je dat überhaupt willen weten? Je hebt daar toch niks aan, doet je meer kwaad dan goed. Ervanuitgaande dat ze iets heeft gedaan.

Ga gewoon lekker samen leven en laat Pandoras box ongeopend :D

Ik zou dat persoonlijk erger vinden dan wanneer ze 3 bedpartners heeft gehad wat uiteindelijk niet doorgegroeid is naar een vaste relatie.
Same. Stel je hebt een chick met 5 bedpartners maar wel half Nederland heeft d'r naakt gezien omdat iedereen die hoi zegt een nude krijgt. Dat zou ik veel erger vinden zelfs.

Tenzij ze er fucking rijk mee is geworden en ik daardoor niet meer hoef te werken.

Same. Stel je hebt een chick met 5 bedpartners maar wel half Nederland heeft d'r naakt gezien omdat iedereen die hoi zegt een nude krijgt. Dat zou ik veel erger vinden zelfs.

Tenzij ze er fucking rijk mee is geworden en ik daardoor niet meer hoef te werken.

Precies. En danan heeft @jhonfromtokyo het over zelfrespect..

Zij moet niet gestuurd hebben, alleen sexting. Ik stuur zelf ook niet

Terug
Naar boven