MuscleMeat

NSFW! .

Ik stuur niks, zij sturen alleen. Ik bedoelde met ‘zij’ in mijn andere bericht mijn toekomstige vrouw

Dus als ze mag dus wel random guys laten komen door ze op te geilen met fantasieverhaaltjes? Dan heeft ze dus gewoon zelfrespect. Oke.

Hoeveel betaal je er eigenlijk voor?

Denk echt dat het aan de situatie ligt. Als ze 30 is en op haar 29ste ontmaagd is dan is 10 idd veel.

Stel je komt een alleenstaande moeder tegen die al haar tijd heeft gestoken in de opvoeding van haar kind en zorgen dat er genoeg eten etc in huis is en daarbij ook nog eens een studie aan het volgen was en daarmee dus geen tijd had om energie te steken in het opbouwen van een vaste relatie....maar wel wat pik heeft gehad omdat we ook maar mensen zijn met behoeftes...tja. Heel ander scenario.
Klopt, het is ook niet zo zwart wit

• Topic Starter Topic Starter
Upper Body

Fly machine

50x4
70x10 +1r
50x17 +2r

Dumbbell Press
24x4
28x10
22x14
Gvd deze was klote zwaar. Echt struggelend zelfde reps als vorige keer gehaald

MTS Shoulder Press Machine (HS)
40x4
60x12
45x18
Eerste keer deze machine. 10x beter dan die ik voorheen deed

Dumbbell Lateral Raises
8x9 +1r.
6x15
Deed ‘m one arm maar vond het echt kut. Voelde grotendeels in traps dus volgende keer gwn weer beide armen tegelijk

Illiac Pulldown
19x6
33x8
19x12
Eerste keer deze gepakt. 33kg was ietsjes te zwaar voor links. Ook wat tips van coach betreft vorm ontvangen

Cable Row
24,5x4
31,5x10 +1r
24,5x12

V-bar pushdown
31,5x9 +3,5kg
24,5x12
24,5x11
Extra focus op mmc en tut, ik neig snel om schouders te shruggen

Seated overhead extension machine
45x11 +1r
35x17 +2r
35x13
Op schema staat one arm db extension maar vind dat zelf niet echt fijn (zittend en staand). Dus doe liever een machine die echt chill is

Dumbbell Bicep Curl
14x12 Kan naar 16
10x14
10x10
Hammer curls normaal 16kg, dus dacht doe dit 14 maar 16kg 8reps zou wel gelukt zijn. Deed eerste set alternating maar dat was kut, dus later gewoon beide tegelijk.

Abs (crunches en leg raises)

Was een lekkere sessie, vind wel echt kut dat de db press niet omhoog is gegaan. Had het gevoel dat ie veel zwaarder was dan eerder, wellicht dat het komt omdat ik 3 extra reps heb gepakt bij de fly machine? Was ook een erg lange sessie, veel pauzes tussen sets genomen en voordat ik het wist was ik al 2 uur voorbij :O

Best wel sterk voor je gewicht, merk je al veel van de juice?

Waarom flyes niet omdraaien met DB press?

Staat zo op de schema, nam aan dat de Flys waren voor pre exhaust. Ik heb de db press 32kg kunnen pakken (incline) en 80kg flat bb bench voor reps (nog toen ik met @ak was vgm). En dan nu zo strugglen met 28kg dbs is niet zo fijn :P

Ik 'voel' niks van de juice. Ik zie gewichten bij veel oefening wel stijgen maar heb geen superman gevoel zoals dat soms beschreven word. Niet dat ik het verwacht op deze dosis, maar denk dat het gevoel van de juice pas over 2 weken zal komen

Laatst bewerkt:
Ik 'voel' niks van de juice. Ik zie gewichten bij veel oefening wel stijgen maar heb geen superman gevoel zoals dat soms beschreven word. Niet dat ik het verwacht op deze dosis, maar denk dat het gevoel van de juice pas over 2 weken zal komen
Komt niet helemaal overeen met je seksuele fantasieën die je eerder benoemde

Mwah dat gevoel ga je niet echt krijgen hoor, althans ik heb het nog steeds niet ervaren en ben al een jaar verder
Dat superman gevoel waar mensen over praten, oprecht 0 idee
Behalve zieke pumps van de orals dan

Mwah dat gevoel ga je niet echt krijgen hoor, althans ik heb het nog steeds niet ervaren en ben al een jaar verder
Dat superman gevoel waar mensen over praten, oprecht 0 idee
Behalve zieke pumps van de orals dan
Hoor we vaker dat orals het niet waard zijn tenzij je on stage gaat. Maar zou wel die zieke pomps willen hebben

Je dosering is ook niet hoog genoeg daarvoor en je had ook prima test waardes van jezelf toch?

Ik voel meestal rond eind week 2 dat ik me beter en energieker voel enzo en rond week 3/4 gaat alles als een speer en zie je ook echt je fysiek veranderen.

Je dosering is ook niet hoog genoeg daarvoor en je had ook prima test waardes van jezelf toch?
Jaa precies, had idd prima test waardes
Jup week 3/4 is idd wel een mooie indicator
Wat doet je weegschaal atm? @jhonfromtokyo
Die vliegt omhoog. Inmiddels rond de 65,5kg. Vandaag 66,1kg ochtendgewicht, maar dat komt waarschijnlijk door een cheat van gisteravond. Kwam ongv op 2300kcal uit gisteren, dus niks gruwelijks

Ik wil rond week 4 te kijken hoe ik eruit zie en hoe ik mij voel. Als trainingen zelfde als nu lopen dan wellicht dosis verhogen als coach dat ook goed is. Trainingen gaan nu wel goed, maar geloof dat het zeker nog beter kan voor iemand die on gear is

Jaa precies, had idd prima test waardes

Die vliegt omhoog. Inmiddels rond de 65,5kg. Vandaag 66,1kg ochtendgewicht, maar dat komt waarschijnlijk door een cheat van gisteravond. Kwam ongv op 2300kcal uit gisteren, dus niks gruwelijks

Ik wil rond week 4 te kijken hoe ik eruit zie en hoe ik mij voel. Als trainingen zelfde als nu lopen dan wellicht dosis verhogen als coach dat ook goed is. Trainingen gaan nu wel goed, maar geloof dat het zeker nog beter kan voor iemand die on gear is
niet te snel zijn met trainingsgewicht verhogen denk ook aan je pezen en aanhechtingen wat hierboven is geschreven.

Pas op met willen uppen omdat je niet snel genoeg sterker wordt. Je hebt vrijwel geen fysiek en dat geldt dus ook voor pezen en aanhechtingen en dergelijke. Je zult de 1e niet zijn die een dikke blessure oploopt op die manier.
niet te snel zijn met trainingsgewicht verhogen denk ook aan je pezen en aanhechtingen wat hierboven is geschreven.
Jaa verhogen doe ik ook sws alleen als coach dat goed vindt. Hier zou ik zelf idd niet aan gedacht hebben

Terug
Naar boven