Fitness Seller

NSFW! .

Ff doorspreken met je coach zou ik zeggen, fototje maken enzo.

Je arm omhoog houden dan met je wijsvinger onder je tepel voelen
Als je daar knobbeltje hebt wat beetje rubber achtig voelt zou ik wel nolva gaan pakken

@jhonfromtokyo je had vooraf al estro aan hoge kant, dan kun je dit verwachten. Je kunt met 10mg Nolva eod beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Heb sws coach benaderd met foto dus even afwachten wat hij aangeeft. Denk niet dat ie primo/mast zal laten nemen maar gwn nolva

Heb sws coach benaderd met foto dus even afwachten wat hij aangeeft. Denk niet dat ie primo/mast zal laten nemen maar gwn nolva
Je begrijpt het verkeerd. Nolva is een korte termijns oplossing die ga je niet je hele kuur meerunnen. Nadat je bobbeltje weg is moet je een andere oplossing zoeken als je op deze dosering gyno krijgt. Een Ai is niet nolvadex.

Anastrozole is wat anders dan de werking van mast of primo, beide laatste aromatiseren niet. Dat neemt niet weg dat ze zomaar aromatisatie tegen gaan. Sommige gaan daarvan uit, maar dan moet de dosis ook wel hoger zijn en dan heb je weer met de bijwerkingen daarvan te make
n

Gesproken met coach, het word als volgt:
250mg test e
200mg primo
20mg nolva ed
Onzinnig, en onnodig ongezond. Nolva pakken tot het weg is (liever helemaal niet tijdens de kuur, staat je gains in de weg). En dan over op een Ai als arimidex op lage dosering (0,5 om de dag)

Onzinnig, en onnodig ongezond. Nolva pakken tot het weg is (liever helemaal niet tijdens de kuur, staat je gains in de weg). En dan over op een Ai als arimidex op lage dosering (0,5 om de dag)
Wou net soortgelijks schrijven

Ik denk als je een week 10mg Nolva pakt ed, en op injectie dag halve tab Anastrozole(ari) dat het dan snel wegtrekt. Ari kun je wel blijven gebruiken op injectie dag.(2x per week) maar goed, je hebt een coach..

Calum Raistrick - The pro coach (en vele anderen) is van mening dat een extra compound als primo minder schadelijk is gedurende de gehele kuur dan een Ai. Dit bespreekt hij ook in zijn aflevering met Foaud Abiad in The Real Bodybuilding Podcast.

Calum Raistrick - The pro coach (en vele anderen) is van mening dat een extra compound als primo minder schadelijk is gedurende de gehele kuur dan een Ai. Dit bespreekt hij ook in zijn aflevering met Foaud Abiad in The Real Bodybuilding Podcast.

Voor 't gros van de mensen zal dit op gaan denk ik. Heb zelf ook nog nooit een AI gebruikt, maar ben ook niet zo gevoelig voor oestrogeen. Echter, als primo of mast je lipids finaal naar de pest brengt wat 't ook bij genoeg mensen doet is 't niet erg raadzaam om year round primo of mast te gaan zetten. Gezien TS er op 250 mg al last van heeft en dikke kans niet off gaat hierna is dat iets om rekening mee te houden.

Up ging naar 375mg dacht ik. Maar je kunt moeilijk na week of 3-4 stoppen met ari, en dat het dan weer terugkomt. Week 5 gaat dacht ik al in komende week

Voor 't gros van de mensen zal dit op gaan denk ik. Heb zelf ook nog nooit een AI gebruikt, maar ben ook niet zo gevoelig voor oestrogeen. Echter, als primo of mast je lipids finaal naar de pest brengt wat 't ook bij genoeg mensen doet is 't niet erg raadzaam om year round primo of mast te gaan zetten. Gezien TS er op 250 mg al last van heeft en dikke kans niet off gaat hierna is dat iets om rekening mee te houden.
Het is idd een beetje kiezen tussen 2 kwaden, al ging het op mindere dosis wel goed neem ik aan dus met zijn massa kan hij cruisen op 80-100mg lijkt me sterk dat hij dan nog een Ai of primo nodig heeft.

Het is idd een beetje kiezen tussen 2 kwaden, al ging het op mindere dosis wel goed neem ik aan dus met zijn massa kan hij cruisen op 80-100mg lijkt me sterk dat hij dan nog een Ai of primo nodig heeft.
Is het beter om te cruisen na cycle of off en recoveren en dan weer een cycle starten. Heb in principe geen problemen met verder injecteren

Terug
Naar boven