- Waardering
- 1.501
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je begrijpt het verkeerd. Nolva is een korte termijns oplossing die ga je niet je hele kuur meerunnen. Nadat je bobbeltje weg is moet je een andere oplossing zoeken als je op deze dosering gyno krijgt. Een Ai is niet nolvadex.Heb sws coach benaderd met foto dus even afwachten wat hij aangeeft. Denk niet dat ie primo/mast zal laten nemen maar gwn nolva
Onzinnig, en onnodig ongezond. Nolva pakken tot het weg is (liever helemaal niet tijdens de kuur, staat je gains in de weg). En dan over op een Ai als arimidex op lage dosering (0,5 om de dag)Gesproken met coach, het word als volgt:
250mg test e
200mg primo
20mg nolva ed
Wou net soortgelijks schrijvenOnzinnig, en onnodig ongezond. Nolva pakken tot het weg is (liever helemaal niet tijdens de kuur, staat je gains in de weg). En dan over op een Ai als arimidex op lage dosering (0,5 om de dag)
20mg Nolva is teveel en zeker elke dag. Nog maar te zwijgen over gehele kuur doorGesproken met coach, het word als volgt:
250mg test e
200mg primo
20mg nolva ed
Onzinnig, en onnodig ongezond. Nolva pakken tot het weg is (liever helemaal niet tijdens de kuur, staat je gains in de weg). En dan over op een Ai als arimidex op lage dosering (0,5 om de dag)
Jaa ook niet hele cycle. Tot het weg is Nolva, primo wel hele cycle20mg Nolva is teveel en zeker elke dag. Nog maar te zwijgen over gehele kuur door
Calum Raistrick - The pro coach (en vele anderen) is van mening dat een extra compound als primo minder schadelijk is gedurende de gehele kuur dan een Ai. Dit bespreekt hij ook in zijn aflevering met Foaud Abiad in The Real Bodybuilding Podcast.
Het is idd een beetje kiezen tussen 2 kwaden, al ging het op mindere dosis wel goed neem ik aan dus met zijn massa kan hij cruisen op 80-100mg lijkt me sterk dat hij dan nog een Ai of primo nodig heeft.Voor 't gros van de mensen zal dit op gaan denk ik. Heb zelf ook nog nooit een AI gebruikt, maar ben ook niet zo gevoelig voor oestrogeen. Echter, als primo of mast je lipids finaal naar de pest brengt wat 't ook bij genoeg mensen doet is 't niet erg raadzaam om year round primo of mast te gaan zetten. Gezien TS er op 250 mg al last van heeft en dikke kans niet off gaat hierna is dat iets om rekening mee te houden.
Is het beter om te cruisen na cycle of off en recoveren en dan weer een cycle starten. Heb in principe geen problemen met verder injecterenHet is idd een beetje kiezen tussen 2 kwaden, al ging het op mindere dosis wel goed neem ik aan dus met zijn massa kan hij cruisen op 80-100mg lijkt me sterk dat hij dan nog een Ai of primo nodig heeft.
Cruisen als je meerdere blasts gaat doen, hele tijd on/off gaan heeft dan weinig zinIs het beter om te cruisen na cycle of off en recoveren en dan weer een cycle starten. Heb in principe geen problemen met verder injecteren
Is dat niet een recipe voor trt?Cruisen als je meerdere blasts gaat doen, hele tijd on/off gaan heeft dan weinig zin
Ja.