XXL Nutrition

NSFW! .

Same here. 21 weken lang ‘geblast’ (max 200 test 250 primo) en bloedwaardes waren allemaal nog binnen referentiewaardes. Alleen hdl precies op de ondergrens.
Mja dat is dan ook een blast van 't niveau waar een beetje grote dude op cruised. No offense natuurlijk. TS zit na z'n 1e 3 weken al op die dosering haha.

Mja dat is dan ook een blast van 't niveau waar een beetje grote dude op cruised. No offense natuurlijk. TS zit na z'n 1e 3 weken al op die dosering haha.
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in en ben ik me van bewust. Ik ben voorstander van het gebruik van een minimale effectieve dosering.
Mijns inziens kan TS ook nog wel een tijdje door op dit soort doseringen.

Ik heb het off gaan en het “volledig herstellen” na een cycle nooit begrepen. Je brandt je vingers, wacht tot de wond heelt om vervolgens doelbewust nogmaals je vingers te branden. En zo keer op keer. Wat is daar nu precies het nut van?

Vind een cruise dosering waar je optimale gezondsheidswaarden op hebt (cholesterol, hematocriet, bloeddruk etc etc) en leef gewoon een goed leven zonder steeds die ups en downs.
Klopt niet helemaal. De HARNAS trial is nog bezig, maar ik heb het e.e.a. al met Diederik besproken uit nieuwsgierigheid. Zo werd te zien dat de slaapkwaliteit en niveau van slaapapneu bij een cruise verslechterd bleef, terwijl die bij het off gaan herstelt. Het blijkt niet enkel met gewicht te maken te hebben. Moeten nog een hoop resultaten bij komen, maar dat was al in de eerste paar proefpersonen te zien.

Ja daar heb je ook helemaal gelijk in en ben ik me van bewust. Ik ben voorstander van het gebruik van een minimale effectieve dosering.
Mijns inziens kan TS ook nog wel een tijdje door op dit soort doseringen.
Hij is ook nog geen grote dude 😉
knapen van 90kg zitten zo op 500test-400 primo en dan nog GH

Ik ben zelf ongeveer 20 kg zwaarder als ts en groei prima op 300 mg test, als je nagaat is dit ook al dik boven je natty waardes dus zal
Je hier zeker in het begin prima op groeien imo

Ik ben zelf ongeveer 20 kg zwaarder als ts en groei prima op 300 mg test, als je nagaat is dit ook al dik boven je natty waardes dus zal
Je hier zeker in het begin prima op groeien imo
Wie beweert er dat TS niet zal groeien op 375mg test of 250 test-200 primo ?

Wie beweert er dat TS niet zal groeien op 375mg test of 250 test-200 primo ?
Niemand, ik heb het ook over mijn eigen bevindingen en omdat ik lees over het verhogen van de dosis, ik zou persoonlijk nog even blijven hangen op de huidige dosis want ik denk dat de groei er nog lang niet uit is bij ts

Niemand, ik heb het ook over mijn eigen bevindingen en omdat ik lees over het verhogen van de dosis, ik zou persoonlijk nog even blijven hangen op de huidige dosis want ik denk dat de groei er nog lang niet uit is bij ts
Hij krijgt er primo bij door opkomende gyno

Heb toevallig nu eens einde blast bloed geprikt en op een net te laag HDL was alles in orde. Als je het slim aanpakt en de juiste ondersteunende supps en voorzorgsmaatregelen neemt kan je prina year round goede bloedwaarden/bloeddruk hebben en blasten en cruisen. Maar dan moet je idd wel regelmatig controleren. :o
Hier vrijwel hetzelfde, na zon 15 maanden blasten en cruisen 750test+400tren, 750test+600deca, 750test+600bold). Na de 16 weken bold de hdl net te laag, en de ldl verhoogd maar nog binnen de referentie.

Klopt niet helemaal. De HARNAS trial is nog bezig, maar ik heb het e.e.a. al met Diederik besproken uit nieuwsgierigheid. Zo werd te zien dat de slaapkwaliteit en niveau van slaapapneu bij een cruise verslechterd bleef, terwijl die bij het off gaan herstelt. Het blijkt niet enkel met gewicht te maken te hebben. Moeten nog een hoop resultaten bij komen, maar dat was al in de eerste paar proefpersonen te zien.
Heel benieuwd naar. Als ik on ben snurk ik zo erg dat ik vrijwel niet meer naast mn chick kan slapen. Ook steeds last van een geïrriteerde huig etc door het zagen

Als je helemaal off bent voel je je inderdaad zo kut en slap dat je super slaapkwaliteit hebt, ja…

Gefeliciteerd

Ik snap de logica van verhogen op dit moment ook nog niet hoor. Als hij progressie maakt dan zou ik niets veranderen.

Als hij liever geen AI gebruikt kan ik het toevoegen van primo begrijpen, maar ik zou dan eerder overstappen naar 200 test 100 primo.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Lekker bezig, ik ben een beetje hetzelfde van plan.. leuk om te vergelijken en ga je topic even verder volgen! Benieuwd naar je volgende foto's 💪🏼

Check-in 07-01-2023. Voelde deze week grote verschil qua kracht. Inmiddels ook 2 dagen nolva ingenomen en zie al geen verschil meer in tepels. Inmiddels primo ook bestelt zal vanaf volgende week dus ook primo injecteren, voor nu nog 20mg nolva pd.

Gisteren wat gecheat dus kan zijn dat schade daarvan te zien is. Atm trainen benen echt super lekker, veel beter dan UB alhoewel UB ook omhoog gaat.

Heb het gevoel dat alles wel groeit behalve armen :( zal deze week even nogmaals armen opnemen en vorm laten checken alhoewel ik denk dat deze wel prima is

Bijlagen

• 6D12E37E-F061-417A-BE15-FE053C4A3C04.png
    6D12E37E-F061-417A-BE15-FE053C4A3C04.png
    663,8 KB · Weergaven: 176
  • AAB3E2EA-00BC-443F-8538-B989CCC619D8.png
    AAB3E2EA-00BC-443F-8538-B989CCC619D8.png
    659,6 KB · Weergaven: 176
  • D5F72D1C-586D-4B17-8D0C-A43B5A8E827F.png
    D5F72D1C-586D-4B17-8D0C-A43B5A8E827F.png
    694,4 KB · Weergaven: 185
  • 29164502-C4F2-42DC-A633-24FCCF9670DD.png
    29164502-C4F2-42DC-A633-24FCCF9670DD.png
    666,2 KB · Weergaven: 179
Op die back poses zie volgens mij zeker al verschil in volume en definitie van rug en schouder spieren. Stuk voller 👌🏼 netjes hoor

Check-in 07-01-2023. Voelde deze week grote verschil qua kracht. Inmiddels ook 2 dagen nolva ingenomen en zie al geen verschil meer in tepels. Inmiddels primo ook bestelt zal vanaf volgende week dus ook primo injecteren, voor nu nog 20mg nolva pd.

Gisteren wat gecheat dus kan zijn dat schade daarvan te zien is. Atm trainen benen echt super lekker, veel beter dan UB alhoewel UB ook omhoog gaat.

Heb het gevoel dat alles wel groeit behalve armen :( zal deze week even nogmaals armen opnemen en vorm laten checken alhoewel ik denk dat deze wel prima is

Goed man, ben benieuwd naar het eindresultaat. Of laten we zeggen over een week of 10. Heb begrepen dat je waarschijnlijk gaat cruisen. Ben ook benieuwd naar je mentale gesteldheid? Gewoon hetzelfde als voor de kuur?

Goed man, ben benieuwd naar het eindresultaat. Of laten we zeggen over een week of 10. Heb begrepen dat je waarschijnlijk gaat cruisen. Ben ook benieuwd naar je mentale gesteldheid? Gewoon hetzelfde als voor de kuur?
Die jongen heeft in 3 weken al z'n levenskeuzes van de afgelopen 20 jaar overboord gegooid 😂

In principe zelfde maar omdat trainingen veel beter lopen wat meer gemotiveerd

Terug
Naar boven