XXL Nutrition

NSFW! .

Je gaat sowieso geen massa verliezen, want in jouw situatie weet je niet wat je gaint door de gear. oftewel je had sowieso gegroeid.

Kloppen je stats?

Lees de openingspost eens…
Ik zeg gewoon er valt veel meer uit te halen met de kuur die hij doet. Als hij wil kuren all good we zijn allemaal ergens begonnen en fouten gemaakt. Maar je kan toch niet kuren en die lage resultaten boeken als je voeding en training in orde zijn?
Ik werd jaren geleden afgemaakt hier als ik nog maar dacht aan kuren op die leeftijd laat staan het bloggen en niet openstaan voor dialoog dan was het slotje er op.

Verder vind ik het wel beetje dom om totaal niet open te staan voor dialoog en redenen niet te willen geven op een openbaar forum, waar we gewoon zijn om mekaar te helpen right? Ik wil opbouwend zijn maar nogal moeilijk zo als het gewoon is shut up en kijk toe? Zoiezo succes gewenst met je volgende kuur en progress daar niet van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg gewoon er valt veel meer uit te halen met de kuur die hij doet. Als hij wil kuren all good we zijn allemaal ergens begonnen en fouten gemaakt. Maar je kan toch niet kuren en die lage resultaten boeken als je voeding en training in orde zijn?
Ik werd jaren geleden afgemaakt hier als ik nog maar dacht aan kuren op die leeftijd laat staan het bloggen en niet openstaan voor dialoog dan was het slotje er op.

Verder vind ik het wel beetje dom om totaal niet open te staan voor dialoog en redenen niet te willen geven op een openbaar forum, waar we gewoon zijn om mekaar te helpen right? Ik wil opbouwend zijn maar nogal moeilijk zo als het gewoon is shut up en kijk toe? Zoiezo succes gewenst met je volgende kuur en progress daar niet van.
Hoe denk jij dat ik meer uit mijn kuur zou kunnen halen? Ik heb een goed gevoel betreft hoe het loopt. Uiteraard weet ik niet wat ik kan verwachten van een eerste kuur vooral met mijn variabelen. Maar alles is bekend, ik heb video’s van mijn manier van trainen, voeding en trainingsschema. Ik heb niet veel aan ‘kijken naar meer uit je kuur halen’, als jij wat concreter kan zijn kan ik kijken of ik het met jou eens ben en eventueel een voorstel neerleggen bij mijn coach.

Ik ben ook heel veel gebashed hoor, dit staat ook in de openingspost. Je kan dit ook zien in mijn nooblog.

Hoe verwachtte jij dat ik er nu uit zou moeten zien als alles goed ging volgens jou? Ik ben daar wel nieuwsgierig naaar. Ik kom prima aan en als ik zelf zo kijk is het weinig vet. Denk jij dat ik meer zou kunnen aankomen met hetzelfde (of miss minder) vet dat ik nu mee aankom?

Meer omdat dit gesprek al 20x gevoerd is :p

Zou vooral geen percentages gaan roepen want zonder dat vetpercentage fatsoenlijk gemeten wordt, kun je er geen zinnig woord over zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat 12% er bij iemand van 70 kg op 1.70m compleet anders uitziet dan bij iemand van 90 kg op 1.70m. We kijken gewoon goed van week tot week hoe de progressie verloopt en we houden foto’s en omtrekken goed in de gaten.

Terug
Naar boven