Fitness Seller

NSFW! .

Maar is zijn plan weer off gaan? Zo ja, idd hcg. Blijft je on? f**k hcg.

Hij weet nog niet eens hoe het is om echt te kuren dus ik denk dat die keuze nog niet gemaakt is.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Ben oprecht ook benieuwd hoe je benen gaan op je kuurtje
Mijne zijn goed bijgetrokken gezien ze bij mij ook wel achterliepen toen ik begon
Wat is je trainingssplit?

Joh het is allemaal niet zo zwart wit.
Ook zonder hcg herstel je misschien supersnel. Het is een tool die je kunt inzetten.
Kijk eerst maar eens of het uberhaupt wat voor je is om te kuren voordat je over blast en cruise na gaat denken

Joh het is allemaal niet zo zwart wit.
Ook zonder hcg herstel je misschien supersnel. Het is een tool die je kunt inzetten.
Kijk eerst maar eens of het uberhaupt wat voor je is om te kuren voordat je over blast en cruise na gaat denken
Juist. Je zult de 1e niet zijn die een stoel door 't raam gooit op kantoor.

• Haha
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
In, benieuwd hoeveel je gaat groeien :)

Ik ga in jouw mindset mee;
Neuk jij ook met condoom terwijl je partner aan de pil is, omdat de pil misschien niet genoeg beschermt ?
Als je doel is om te kuren, zo vruchtbaar mogelijk te zijn op elk willekeurig moment en de mogelijkheid te hebben om op elk moment te stoppen met kuren dan is hcg een goede stap in optimalisatie. Het is niet verplicht.

Een autogordel om doen is een goede optimalisatiestap als je doel is om veilig in een auto te rijden.

En als iemand het heel belangrijk vind om de kans op het krijgen van kinderen te minimaliseren dan kun je de combi pil en condoom gebruiken.

Het ligt allemaal aan je doelstellingen. Dat is het laatste dat ik erover zeg.

Als je doel is om te kuren, zo vruchtbaar mogelijk te zijn op elk willekeurig moment en de mogelijkheid te hebben om op elk moment te stoppen met kuren dan is hcg een goede stap in optimalisatie. Het is niet verplicht.

Een autogordel om doen is een goede optimalisatiestap als je doel is om veilig in een auto te rijden.

En als iemand het heel belangrijk vind om de kans op het krijgen van kinderen te minimaliseren dan kun je de combi pil en condoom gebruiken.

Het ligt allemaal aan je doelstellingen. Dat is het laatste dat ik erover zeg.
Vraag dan erbij of dit gewenst is voor TS. Verder weet hijzelf niet teveel en is @wovano zijn coach en denk dat hij ook helpt met keuze qua middelen.

Gelul van dragen van een gordel slaat nergens op. Als je dit niet doet krijg je sowieso een boete. verder is een maat van mij overleden bij een ongeval, waar hij, bleek later, beter niet de gordel had kunnen dragen !

Nog nooit eerder iets gevolgd, maar ben wel benieuwd naar wat je kan bereiken met je fysiek dmv je kuur. Succes ✌️

In, succes!

In maat! Duidelijke openings post 👌🏼

In, succes!

Terug
Naar boven