- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde hier. Waar 't door komt geen idee, maar als ik 's avonds injecteer slaap ik heel slecht. Doe't nu direct bij opstaan.Hoeveel dagen ben je nu bezig ? En merk je wat aan je slaap ? Ik heb namelijk met in de avond injecteren dat ik slecht slaap hormoon piek ofzo of het zit tussen me oren maar goed
Sucralose (0 calorie zoetstof) was mijn redder in nood tijdens mijn cut. Wellicht dat je dat als suikervervanger kunt gebruiken in gevallen dat je sugar cravings hebt. Je kan het in poedervorm bij myprotein bestellen en bij de AH heb je druppels die je door je kwark etc heen kunt gooien bijvoorbeeld.Moet zeggen dat het idd echt fking kut is. Vooral omdat een cheat voor normale mensen (bijv pizza/doner) al een week aan deficit kan verpesten. Dat vond ik het kutste, ik ben niet iemand die zoveel geniet van echt eten, maar ik kan helemaal los gaan op zoetigheid merkte ik.
Ik vind niet erg om geen kapsalon, pizza, pasta etc te eten. Ik kan gewoon salades eten, niet echt een probleem. Maar chocola, snoep, chips dat allemaal weerstaan is mijn grootste struggle tot nu toe. Elke fking moment dat ik even niks te doen heb vraagt mijn lichaam naar suiker. Oplossing dat ik gebruikte was gewoon mijzelf misselijk vol proppen met groente, maar zelfs dan wilde ik suiker
Poh dat had ik met tren, boerencake of eierkoeken met honing en slagroomHeb erythritol veel gebruikt, was wel lekker met kwark en havermout maar zonder was ook prima. De sugar cravings zijn echt craving naar specifieke dingen zoals ene keer donuts, andere keer cornflakes, had laatst ook cravings naar hagelslag. Nu heb ik cravings naar reeses peanut butter cups![]()

voorkant helemaal niks
Gaat inderdaad wel lastig op je huidige aantal calorieën, maar als je portion control hebt kun je in principe hier en daar wel iets van die dingen eten. Ik zag dat er Reeses peanut butter chocolate trees zijn die per stuk 180 kcal zijn toevallig nog vandaag.Heb erythritol veel gebruikt, was wel lekker met kwark en havermout maar zonder was ook prima. De sugar cravings zijn echt craving naar specifieke dingen zoals ene keer donuts, andere keer cornflakes, had laatst ook cravings naar hagelslag. Nu heb ik cravings naar reeses peanut butter cups![]()
Lulz, nu al roid rage.
Nope geen verzekeringLulz, nu al roid rage.
Heb je er een verzekering op? Suckt behoorlijk.
Reis verzekering afsluiten voor 2€ pm en zeggen dat ie gevallen is op de kerstmarkt in Duitsland 🙂
Kijk het na en je polisvoorwaarden