RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn dat ?
Dat is een teefje

Succes met je kuur gap. Zijn jouw calorieën niet iets te laag voor een (lean) bulk?Hellloooo. Zojuist eerste injectie afgerond dus de cycle is eindelijk begonnen!
Huidige stats
Leeftijd: 21
Gewicht: 62,7KG
Lengte: 1.70M
Metingen in CM (zonder pomp wel aangespannen)
Taille: 63,5
Navel: 66
Borst: 80
Bovenbeen: 42 (links) en 42,5 (rechts)
Arm: 32,5
Dieet
Laag:
- 1596kcal
- 89g Koolhydraten
- 65g Vetten
- 151g Eiwitten
Hoog:
- 1867kcal
- 202g Koolhydraten
- 39g Vetten
- 160g Eiwitten
Dosage
250mg Test E
Momenteel eet ik 3 dagen laag en 1 dag hoog. Ik geloof (en hoop) dat dit snel zal veranderen en verhoogd zal worden. Onlangs heb ik al cardio verlaagd van 35 minuten naar 15 minuten (focus op 140bpm). Tevens train ik momenteel met een UB/LB split. Met deze cycle wil ik mijn eerste (c)lean bulk/bouwfase beginnen. Ik heb ook een ervaren coach die mij onder toezicht houdt.
Ik heb vele verschillende meningen gekregen over kuren op mijn leeftijd, gewicht en met mijn lichaam. Velen vinden het dom en adviseren mij om dit niet te doen echter ben ik eigenwijs en ga ik tegen dit advies. Ik heb hiervoor mijn eigen redenen waar ik in deze topic niet in wil gaan. Ik vraag ook iedereen om hier dus ook niet op in te gaan. Ik wil mijn ervaringen delen en deze informatie zo 'schoon' mogelijk beschikbaar hebben voor mensen die in soortgelijke situatie zitten als ik. Dus aub geen berichten in deze topic over dat ik niet moest beginnen met kuren of dat ik moet stoppen etc.
Ik zal 2 keer per week 0,5ml injecteren. Hierbij gebruik ik 21G 0,8x 40mm (groen) injectienaald voor optrekken en 23G 0,6 x 25mm (blauw) injectie naald voor daadwerkelijk injecteren. Dit is wat mijn coach mij heeft aangeraden dus ik zal voor nu dit proberen. Eerder 1x in de glute laten prikken en hier had ik toen een week last van, dus dat is nog wel iets voor mij om de in gaten te houden. Omdat ik zelf prik is quad voor nu het makkelijkste, dus ik zal dus ook voor nu alleen maar prikken in de quads. Als ik wat meer gewend raak zal ik de delts en misschien glutes ook proberen. Ik houd ook in mijn achterhoofd dat iets vaker injecteren voordeliger kan zijn. Ik wil hiervoor eerst wennen aan 2x per week en later pas kijken naar wijzigingen
Wat ook wel relevant kan zijn is dat ik 2 jaar geleden gediagnosticeerd was met epilepsie. Ik heb tot nu toe enkel epilepsie aanvallen gekregen tijdens mijn slaap. Ik heb veel informatie verzameld over epilepsie in combinatie met injecteren van testosteron echter is er te weinig data om conclusies te trekken. Ik heb hierover gesproken met SEIN (Stichting Epilepsie Instelling Nederland), ook vanuit hun kant kreeg ik dit te horen. Voor mijn epilepsie neem ik 1500mg Levetiracetam in. Dit is de maximale dosis, als ik op deze dosis nog epilepsie aanvallen krijg (wat gelukkig nog niet gebeurd is) dan zal er gekeken worden naar andere medicatie, waaronder CBD-olie
Ik heb hiervoor wat SARMs (RAD-140 en YK11), MK677 en Anavar ingenomen. Niks speciaals hiervan gemerkt, vooral ook omdat ik toendestijds niet (goed) lette op mijn voeding. Maar nu neem ik alles erg serieus en ben ik goed voorbereid.
Foto's van mijn fysiek en resultaten van bloedwaardentest zijn toegevoegd als bijlage. Als ik verder nog iets mis voor de openingspost hoor ik dat graag!
60 kilo maat. Dan heb je gewoon een onderhoud van niks.Aankomen op 2000 kcal, de t*ring
Heb jij niet ziek veel honger?
Shitt.. wel taai man om zo weinig te moeten etenZit nu op ongv 63kg en viel net aan af op 1500kcal. Dus verwacht dat ongv 1700kcal onderhoud is. Hierom nu rond de 2000kcal met wat minder cardio dan eerst (van 35min naar 15min). Op 2000kcal zou ik voor nu slow en steady moeten kunnen aankomen
dit komt later wel goed, wat verder in een bulk om regelmatig een maaltijd te schrappen en jezelf vol te pompen met chocola. tot je spijt hebt.Moet zeggen dat het idd echt fking kut is. Vooral omdat een cheat voor normale mensen (bijv pizza/doner) al een week aan deficit kan verpesten. Dat vond ik het kutste, ik ben niet iemand die zoveel geniet van echt eten, maar ik kan helemaal los gaan op zoetigheid merkte ik.
Ik vind niet erg om geen kapsalon, pizza, pasta etc te eten. Ik kan gewoon salades eten, niet echt een probleem. Maar chocola, snoep, chips dat allemaal weerstaan is mijn grootste struggle tot nu toe. Elke fking moment dat ik even niks te doen heb vraagt mijn lichaam naar suiker. Oplossing dat ik gebruikte was gewoon mijzelf misselijk vol proppen met groente, maar zelfs dan wilde ik suiker
Ik heb alleen nog maar donderdagavond geinjecteerd. Was de dag erop vrij dus sws laat gaan slapen. Vandaag word wel spannend, ik zal weer in avond injecteren en morgenochtend wel vroeg opHoeveel dagen ben je nu bezig ? En merk je wat aan je slaap ? Ik heb namelijk met in de avond injecteren dat ik slecht slaap hormoon piek ofzo of het zit tussen me oren maar goed
Bij mij werkte dat niet zo lekker maar goed misschien is het voor jou anders, persoonlijk doe ik het liefste in de morgen injecterenIk heb alleen nog maar donderdagavond geinjecteerd. Was de dag erop vrij dus sws laat gaan slapen. Vandaag word wel spannend, ik zal weer in avond injecteren en morgenochtend wel vroeg op
Moet geen invloed hebben op je slaap, omdat het ff duurt voordat Tmax is bereikt. Dit zul je eerder ervaren als je in de ochtend zet, of pas de volgende nachtHoeveel dagen ben je nu bezig ? En merk je wat aan je slaap ? Ik heb namelijk met in de avond injecteren dat ik slecht slaap hormoon piek ofzo of het zit tussen me oren maar goed