- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
MafkeesHahahaha je account is veilig, ben tegen trannies, lgtq en al die andere stuff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MafkeesHahahaha je account is veilig, ben tegen trannies, lgtq en al die andere stuff
Ik hoor bij de andere stuff als ik bij Basic Fit in mijn oranje rokje kom trainen. Je zei pas nog dat je van mij houdtHahahaha je account is veilig, ben tegen trannies, lgtq en al die andere stuff

Ze kunnen je niks maken je bent geen natty👍🏻Hahahaha kenteken is nu geregistreerd dus ze zullen vaker controleren. Vader heeft het wel vaker meegemaakt en heeft (vgm) hierdoor ook vastgezeten
daarnaast was er ook OV-staking dus kon ook moeilijk met OV. Gewicht is nu 70,4kg (+0,1kg). Dus denk dat cals verhoogd gaan worden. Ook aangegeven dat ik niet erg vind om primo te verhogen. Metingen geven vrij weinig progressie. Maar spiegel is wel positiever gelukkig.
Hmm waarom is dat ruimte er dan? Ziet er apart uit als je het mij vraagt't laatste waar je over na moet gaan denken is isoleren van bijv traps. Gain eerst eens 20 kg en dan kun je zeggen dat er wat achter loopt.
Gebrek aan spier? 't is niet dat je een enorm dikke rug ofzo hebt he maat. Ik gok zo dat Wouter 't zelfde zal zeggen maar t zou fucking dom zijn om je op 70 kg te gaan focussen op iets als traps. Wordt lomp pokkesterk in je deadlifts en bent over rows, gain 20 kg en als je traps dan nog kut zijn kun je gaan nadenken over bijv wat volume weghalen bij je lats en wat meer op je upperback focussen. Maar heb zo 't vermoeden dat je traps dan al niet meer achter lopen.Hmm waarom is dat ruimte er dan? Ziet er apart uit als je het mij vraagt
Ayy
Dat zei ik eerder ook al ja :d
Gebeurt ookz kcals naar 2981 TD en primo naar 200mg
Gram test a mattie, meer is meerGebeurt ookz kcals naar 2981 TD en primo naar 200mg
Zou kunnen, werd laatst wakker met nekpijn waar ik heledag last van had. Nu nogsteeds we beetje. Misschien daardoorHet lijkt ook een beetje alsof je een beetje shrugged in je foto’s, zijn je traps niet gewoon stijf van te lang een verkeerde houding zitten?
Voor de cruise toch?
Je kunt ook even inloggen bij https://www.cjib.nl/nl-b/verkeersboeteKut week gehad, 1 dag getraind, ook middelmatig gegeten. Wel goed nieuws ontvangen vandaag. OM heeft rijbewijs niet ontvangen en dit moest wettelijk binnen 10 dagen gebeuren. Net met agent gesproken die heeft ingevorderd en hij gaf aan dat ik wss geluk heb en volgende week rijbewijs terug krijg. Boetes wist ie niks over dat wordt nog afwachten
Kut week gehad, 1 dag getraind, ook middelmatig gegeten. Wel goed nieuws ontvangen vandaag. OM heeft rijbewijs niet ontvangen en dit moest wettelijk binnen 10 dagen gebeuren. Net met agent gesproken die heeft ingevorderd en hij gaf aan dat ik wss geluk heb en volgende week rijbewijs terug krijg. Boetes wist ie niks over dat wordt nog afwachten