Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij was toch kaal?Maat sinds ik een kleine heb ben ik al half grijs geworden, shit happens.

Yeah beneden wel, op me kont na dat is niet te doen om bij te houden.
Bro je hebt 1 grijze haarZit trouwens niet in de familie, mijn vader had vergrijzing van haar pas na zijn 35e en moeder nog niks

Dus vanaf je geboorte al grijs aan het worden ?Maat sinds ik een kleine heb ben ik al half grijs geworden, shit happens.
Gewoon niet zo druk maken. Stress is nog slechter voor je gains en zorgt voor nog meer grijze haren.Mijn probleem (ademen vanuit neus) is niet perse slaap apneu. Ik zelf nam aannamme dat het daarmee te maken zou kunnen hebben
Ik denk dat ik zoals @IkWilGrootWorde aangeeft gewoon te veel aan het stressen ben en daardoor alles wijs naar AAS gebruik
Maat, je zou denken dat test je minder wifey maakt. Stop gewoon met stressen en ga (naturel) gains maken, op deze manier kom je er nooitJaweell, wel mooie gains gemaakt. Sides zijn zeker niet extreem hoor maar nu het oploopt lijkt het me handig om dus te stoppen en te recoveren. De vergrijzing zag ik bij 2 haartjes, verder niet echt bij een gebied (miss dat dit gewoon toeval ofs is alhoewel ik dit voor t eerst zie en na 200mg primo geïnjecteerd te hebben)![]()
Gyno is meer vochtige tepels en een heel klein balletje maar als ik nolva inneem trekt dan binnen dagen weg (nu even gestopt om te kijken wat 200mg primo deed). Vermoed dat neusademhaling probleem een connectie zou kunnen hebben met slaap apneu.
Zal ook straks bloeddruk meten, wilde dat gisteravond doen maar was geen batterij thuis dus moet nu even langs supermarkt. Ik zal daarna fotos van huidige fysiek posten
Ik heb apneu op 80+Juist. Net als dat je wrs geen apneu hebt op 70 kg.

Jaa maar ben ookal 10weken bezig, dus stop dan op week 12Achja aan de andere kant ook verstandig om sides serieus te nemen, alleen wel beetje zorgen dat je met een heldere blik evalueert ipv gelijk te stoppen![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat je tegen spoorwegovergangen bent. Ze bestaan. En je hebt zelf de keus wat je daarmee doet. Je kan er niet echt voor of tegen zijn. Dat bedoel ik.Hahahaha je account is veilig, ben tegen trannies, lgtq en al die andere stuff
Psies. Gewoon ff deadliften. Ik doe ook alleen traps als ik tijd over heb en de rest ongeveer overtraind is.Gebrek aan spier? 't is niet dat je een enorm dikke rug ofzo hebt he maat. Ik gok zo dat Wouter 't zelfde zal zeggen maar t zou fucking dom zijn om je op 70 kg te gaan focussen op iets als traps. Wordt lomp pokkesterk in je deadlifts en bent over rows, gain 20 kg en als je traps dan nog kut zijn kun je gaan nadenken over bijv wat volume weghalen bij je lats en wat meer op je upperback focussen. Maar heb zo 't vermoeden dat je traps dan al niet meer achter lopen.
Dan houd je gewoon echt absurd veel vocht vast.
Jep, had het de vorige keer ook al
Ahahahaha jaa ze bestaan maar ik haat zeDat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat je tegen spoorwegovergangen bent. Ze bestaan. En je hebt zelf de keus wat je daarmee doet. Je kan er niet echt voor of tegen zijn. Dat bedoel ik.
Scheelt wel dat die figuren zich ook identificeren als spoorwegovergangenDat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat je tegen spoorwegovergangen bent. Ze bestaan. En je hebt zelf de keus wat je daarmee doet. Je kan er niet echt voor of tegen zijn. Dat bedoel ik.